Even wat foto's van de vorderingen van mijn 2 projectjes:
Verlengde motorkap met Subaru happer:
[img]http://www.madkow.nl/images/motorkap1.jpg[/img]
[img]http://www.madkow.nl/images/motorkap2.jpg[/img]
De happer is er naadloos ingemaakt en de kap is zo'n 2cm verlengd. (Dit heb ik niet zelf gedaan)
Embleemloze grille
[img]http://www.madkow.nl/images/grille1.jpg[/img]
[img]http://www.madkow.nl/images/grille2.jpg[/img]
[img]http://www.madkow.nl/images/grille3.jpg[/img]
Zoals je kunt zien heb ik de decoupeerzaag in een nieuwe grille gezet, en vervolgens het gat gevuld met polyester.
Het ziet er op de foto nog niet helemaal strak uit, maar inmiddels is hij spuitklaar.
Morgen worden ze allebei weggebracht om gespoten te worden.
Marcel
[R19] Projectjes + Foto's eindresultaat
-
Laatst gewijzigd door Marcel dLC op di 9 jul 2002 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
Ziet er leuk uit... ben benieuwd wat jou resultaat is..
ps: wat ben je kwijt voor spuiten van je grill?? en motorkap?
appart ?
en samen?
greetz Maik
ps: wat ben je kwijt voor spuiten van je grill?? en motorkap?
appart ?
en samen?
greetz Maik
-
Ik heb alleen de lak hoeven kopen.
Wordt gespoten bij mijn vader op het bedrijf die er wat snipperdagen voor inlevert!
Wordt gespoten bij mijn vader op het bedrijf die er wat snipperdagen voor inlevert!
-
- Über-Spammer
a relaxe pa..Marcel dLC schreef:Ik heb alleen de lak hoeven kopen.
nou ik ben benieuwd..

Cool Marcel! Ga je trouwens nog omlaag met je 19? Ik vind de meeste 19's echt hoog op hun poten staan. Zoals je ws. tijdens de tourtocht al hard gehoord 
Zoals die van Sven, die vind ik erg mooi (qua verlaging dan
)
Verder ben benieuwd, keep us updated

Zoals die van Sven, die vind ik erg mooi (qua verlaging dan

Verder ben benieuwd, keep us updated

Marcel,
Gaat die happer ook nog een functie hebben??? Ga je hem gebruiken voor koeling ofzow?? of is het echt alleen voor de sier??? Zit er trouwens wel heel erg vet uit moet ik zeggen. Wanneer komt er een ander blok in???? Het uiterlijk moet natuurlijk wel waar gemaakt kunnen worden
Succes.
Gaat die happer ook nog een functie hebben??? Ga je hem gebruiken voor koeling ofzow?? of is het echt alleen voor de sier??? Zit er trouwens wel heel erg vet uit moet ik zeggen. Wanneer komt er een ander blok in???? Het uiterlijk moet natuurlijk wel waar gemaakt kunnen worden

Succes.
ziet er echt goed uit marcel!!! 

Immer wieder die verdammte Holländer
Beter
Zo zie ik dat graag! Ga jij ook naar de Ring?
Nou veel suc6 met het op bouwen van je 19.
Mzzl...

Zo zie ik dat graag! Ga jij ook naar de Ring?
Nou veel suc6 met het op bouwen van je 19.
Mzzl...

-
Na de vakantie haal ik de trekhaak eronderuit en wil ik hem zo'n 5cm verlagenCool Marcel! Ga je trouwens nog omlaag met je 19?
Ja, er zit een gat ter hoogte van mijn open luchtfilter zodat die beter gekoeld wordtGaat die happer ook nog een functie hebben???
Ehhhh....ooit wel hoop ikWanneer komt er een ander blok in????

-
tziet er inderdaad goed uit

----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
-
Dank u
Als het meezit zit het er volgende week op, dus dan zal ik wel wat foto's plaatsen van het eindresultaat.

Als het meezit zit het er volgende week op, dus dan zal ik wel wat foto's plaatsen van het eindresultaat.
-
Nou, na een fikse vertraging bij de spuiter is het vandaag dan eindelijk gespoten.
Maandag neemt m'n pa het mee en kan ik het erop zetten. Heb nu ook al gaas voor in de grille, dus dat kan ik er dan ook gelijk inzetten.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het erop zit, kan haast niet wachten
Maandag neemt m'n pa het mee en kan ik het erop zetten. Heb nu ook al gaas voor in de grille, dus dat kan ik er dan ook gelijk inzetten.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het erop zit, kan haast niet wachten

-
Yihaaaaaa!!!
Het zit erop hoor, en het ziet er echt bruut uit! (vind ik dan). Ik heb helaas nog geen foto's, maar daar zal ik zo snel mogelijk voor proberen te zorgen.
Het zit erop hoor, en het ziet er echt bruut uit! (vind ik dan). Ik heb helaas nog geen foto's, maar daar zal ik zo snel mogelijk voor proberen te zorgen.
-
goed werk Marcel! Dit moet natuurlijk weer op de FNB tentoongesteld worden 

-
- Über-Spammer
Cool goos..
Het zag er op de foto's al zeer net uit.
Nu nog in het echt..
En zoals RobertDB al zegt ff showen op FNB
Het zag er op de foto's al zeer net uit.
Nu nog in het echt..
En zoals RobertDB al zegt ff showen op FNB

-
Thanx guys!
Denk alleen niet dat ik kan komn vrijdag....
Helaas!
Denk alleen niet dat ik kan komn vrijdag....
Helaas!
Ziet er vast vet uit jah! Dit wou ik dus ook met mn 19 gaan doen over een paar maandjes (bennik nie origineel meer
). Laat jij die verlengde motorkap er met de APK gewoon opzitten? Die 5 cm verlagen ga je dat met alleen veren doen of met schokbrekers erbij? Hoe doe je dat achter dan? gewoon torsie verstellen? Kan dat gewoon 5 cm?

-
Hey, er zit wel copyright op natuurlijk he 
Of ik die kap er met de apk op laat zitten weet ik nog niet, hij is niet zo heel extreem verlengd dus misschien mag het wel. De oude kap heb ik in ieder geval nog wel dus die kan ik er altijd opzetten.
Ik wil hem gaan verlagen met veren en dempers ja, en die torsie achter kun je ook zo naar beneden zetten geloof ik ja, maar ik ben geen expert dus.....

Of ik die kap er met de apk op laat zitten weet ik nog niet, hij is niet zo heel extreem verlengd dus misschien mag het wel. De oude kap heb ik in ieder geval nog wel dus die kan ik er altijd opzetten.
Ik wil hem gaan verlagen met veren en dempers ja, en die torsie achter kun je ook zo naar beneden zetten geloof ik ja, maar ik ben geen expert dus.....
-
Oke dan hier zijn ze dan.....de foto's van het eindresultaat. Kwaliteit is niet echt top, maarja zijn dan ook gemaakt met een antieke digitale camera, en het weer was nou ook niet echt top.
[img]http://www.madkow-online.com/pics/motorkap/1.jpg[/img]
[img]http://www.madkow-online.com/pics/motorkap/2.jpg[/img]
[img]http://www.madkow-online.com/pics/motorkap/1.jpg[/img]
[img]http://www.madkow-online.com/pics/motorkap/2.jpg[/img]
-
Ja hoor, dat werkt ookPloegah schreef:nice !
en achterin ook alles OK ?
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Dat is echt goed gelukt,ziet er echt mooi uit.is jouw lak toevallig metalic?en hoe heb je dat gespoten,ik moet m'n spoilertje spuiten en weet niet goed hoe.
tot op de volgende meeting
greetz
tot op de volgende meeting
greetz
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
Heb het zelf niet gespoten en ik heb er ook de ballen verstand van....ga er dus maar geen uitspraken over doen voordat je door een foute tip van mij je spoiler verneukt!
Ziet er toppie uit marcel..!
Ik zou zelf ook wel eens iets willen bouwen voor mijn 5, maar ik heb het idee dat bij een 5GTT het meer zin heeft als je ONTluchtingshappers maakt..
Warme lucht die onder de motorkap weg kan en bij harder rijden, meer een doorstroming teweeg brengt van voren koude lucht naar binnen die vervolgens langs de turbo/motor/koelvaatje de warme lucht meeneemt naar buiten, als het ware over het motorgedeelte door de motorkap, over je voorruit heen naar buiten.. of heb ik het mis... Ik vindt die witte happer van Roy nl ook wel erg cool
Wat zou nu beter zijn?
Ik zou zelf ook wel eens iets willen bouwen voor mijn 5, maar ik heb het idee dat bij een 5GTT het meer zin heeft als je ONTluchtingshappers maakt..
Warme lucht die onder de motorkap weg kan en bij harder rijden, meer een doorstroming teweeg brengt van voren koude lucht naar binnen die vervolgens langs de turbo/motor/koelvaatje de warme lucht meeneemt naar buiten, als het ware over het motorgedeelte door de motorkap, over je voorruit heen naar buiten.. of heb ik het mis... Ik vindt die witte happer van Roy nl ook wel erg cool
Wat zou nu beter zijn?
Renault, créateur de GTT !!!
-
- Contacteer:
effe over de ontluchtings happers:
Door de rijwind van boven koude lucht in je motorruimte en via de onderkant van je auto de lucht weg.
ps en ik weet dat warme lucht naar boven wil, maar rijwind heeft dan de overmacht.
Door de rijwind van boven koude lucht in je motorruimte en via de onderkant van je auto de lucht weg.
ps en ik weet dat warme lucht naar boven wil, maar rijwind heeft dan de overmacht.