Wie heeft voor mij een kopietje van de onderdelendatabase van Renault ?? Of kan iemand hem op kazaa zetten ??
BVD
-
- Über-Spammer
Gewoon een mac aditor draaien op je winbak 
probleem opgelost..
onee toch niet, je moet alleen de mac aditor nog vinden.. suc6..

probleem opgelost..
IDD maar als iemand een kopei heeft voor me, of op kazaa kan zetten dan wil ik het wel even testenOn 2002-04-01 12:37, Maik (WOOFER)
wrote:
Gewoon een mac aditor draaien op je winbak
probleem opgelost..
-
- Contacteer:
nou als het werkt wil ik het ook wel
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
me 2 
-
- Über-Spammer
volgensmij iedereen wel..
adners f proeberen om een mac bakkie te regelen met die database en die relateren aan een database op het internet zodat ieder lid of ieder persoon van de RTC er gebruik van kan maken..
lijkt me wel een tof idee toch?
adners f proeberen om een mac bakkie te regelen met die database en die relateren aan een database op het internet zodat ieder lid of ieder persoon van de RTC er gebruik van kan maken..
lijkt me wel een tof idee toch?

Ik heb een Mac ter beschikking bij een vriend. Dus als iemand de software heeft en wil kopieren tegen vergoeding heel graag.
Iemand???
mzzl
Iemand???
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Contacteer:
Het draait wel op een PC je moet dan wel een aantal dingen downloaden , zoals basalisk 2 ( pc - mac emulator ) en een mac powerpc rom + OS
Maare, allemaal leuk, ik moet eerst wel een kopie hebben natuurlijk, anders kan ik nooit iets testen !!
-
- Contacteer:
Kijk dat soort dingetjes moet je gewoon doen op de ledensite. En dat is natuurlijk afgeschermt. (is dan minder belangrijk en minder erd voor ze) En geen slapende honden wakker maken natuurlijk.
En kijk op het moment dat ze vragen om het weg te halen dan doe je dat natuurlijk direct. Maar dan ben je denk ik toch al snel een jaartje verder.
Dus gewoon doen is mijn ervaring met dit soort dingen (ik werk veel met copyrights en rechten).
En kijk op het moment dat ze vragen om het weg te halen dan doe je dat natuurlijk direct. Maar dan ben je denk ik toch al snel een jaartje verder.
Dus gewoon doen is mijn ervaring met dit soort dingen (ik werk veel met copyrights en rechten).
On 2002-04-01 13:54, Bas
wrote:
Er is ook nog zoies als copyrights...
Ga er maar van uit dat het hier niet op de site komt.
Het idee is leuk, daar niet van, maar Renault gaat dat nooit toestaan natuurlijk.
-
- Contacteer:
Kijk dat soort dingetjes moet je gewoon doen op de ledensite. En dat is natuurlijk afgeschermt. (is dan minder belangrijk en minder erg voor ze) En geen slapende honden wakker maken natuurlijk.
On 2002-04-01 13:54, Bas
wrote:
Er is ook nog zoies als copyrights...
Ga er maar van uit dat het hier niet op de site komt.
Het idee is leuk, daar niet van, maar Renault gaat dat nooit toestaan natuurlijk.
Maar heeft iemand dan die software ?? ka ik eens kijen hoe of wat, over FTP kanik veder niks zeggen, hebben geen kabel
WEL SCHOTEL 

Is dit nu al gelukt of niet???Maik (WOOFER) schreef:Gewoon een mac aditor draaien op je winbak
probleem opgelost..
er was er een gevonden, maar die was zo oud dattie nog geen cd rom ondersteunde
(MAc emulator)
(MAc emulator)
Trouwens een vriend van mijn, mac fanaat zei hierover het volgende:
Ploegah, kan je een 1.8 16v afstellen zodat ie rijd als een 1.4 ?
Uhm ja.
Maar je kan een 1.4 niet afstellen zodat ie rijdt als een 1.8 16v.
Nope.
Neem nu de PC als 1.4 en de mac als 1.8 16v. :-D
Ploegah, kan je een 1.8 16v afstellen zodat ie rijd als een 1.4 ?
Uhm ja.
Maar je kan een 1.4 niet afstellen zodat ie rijdt als een 1.8 16v.
Nope.
Neem nu de PC als 1.4 en de mac als 1.8 16v. :-D
WilliamsEddie schreef:Is dit nu al gelukt of niet???Maik (WOOFER) schreef:Gewoon een mac aditor draaien op je winbak
probleem opgelost..

-
- Contacteer:
Shit, kunnen jullie hier inderdaad meer info over geven? We waren al bezig, maar het lukt ff niet. We schijnen namelijk nogal wat onderdelen te verbruiken met die rally's!!!
Gijs

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Asje...
Goed lezen.... Met NT en 2000 had ik het in 1x aan de praat.
http://www.kearney.net/~mhoffman/basili ... index.html
Goed lezen.... Met NT en 2000 had ik het in 1x aan de praat.
http://www.kearney.net/~mhoffman/basili ... index.html
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'