Nick schreef:Dat op die BMW is geen motoruitlaat. Dat is de nieuwe stijl uit amerika.
Maar ik zie wel weer mooie auto's daar.
Met je 5 kun je het daar vergeten. Alleen maar auto mogen komen die in Amerika leverbaar zijn, omdat de film daar ook gemaakt wordt. En ze willen ook bezoekers in de V.S.
Die uitlaten komen uit Japan....
Kijk maar eens naar de uitlaten van Hks, Greddy, Blitz, Tanabe etc.
grtz!
chris-r19 schreef:t@ring hoe komen ze aan al die spoilers en bumpers,maken ze die zelf ofzo of is er in NL niet veel te verkrijgen.ik ben echt benieuwt over tfatf2
greetZ
Is allemaal wel in Nederland te vinden, alleen bijna niemand durft het onder zijn auto te monteren. En ze zijn ook duur, want je zit met importkosten. Die bumpers zijn allemaal van bedrijven zoals
- WingsWest
- Greddy
- Veilside
- Blitz
- enz..
Matijs schreef:Zelf heb ik al moeite met de MAXI 5 Turbo, daar vind ik alweer teveel aan geklust. Maarja, I guess I like them to look the way they were intended
??????
Volgens mij heeft renault sport de 5 turbo bedoeld om hard mee te sporten en daarom de maxi turbo ontwikkeld, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk
Matijs schreef:Een R5 Turbo zou misschien niet eens misstaan, maar dit is toch meer iets voor mensen met geen, correctie andere, smaak
Bijna allemaal jappen daaroo, nou zal dat ook wel de bedoeling van de casting geweest zijn, maar je vraagt je toch af waarom er geeneens een golfje ofzo bij zit...
JAJA ik heb er een golfje tussen gevonden dus ze zijn er wel (hij sta niet goed op de foto en is nie echt extreem getuned volgens mij maar het is er een!)
bruno (ataf) schreef:dit is precies de parking van ATAF Sint-Niklaas op een zaterdag
leuk, jammer dat ik morgen al bij je ben ik heb er zin in.....
vind trouwens de amerikaanse wagens uit het album allemaal erg gewaagd en de meeste ook wel geslaagd.....mogen er van mij wel een paar van komen rijden in NL kunnen we wat van opsteken
catrinus schreef:
Dit is echt een vette bak. Zekers nu hij ook een "roof chop" heeft gehad. De voorkant heeft wel weg van die mustang in de film: gone in 60 seconds. En mat zwart is best wel een stoere kleur. Staat trouwens ook goed op een gtt(heb het zelf gezien). Ben zeer benieuwd naar tfatf2.
Mat-zwart is ook het verstandigste m.b.t. het absorberen en minder reflecteren van radarstraling, misschien een idee voor de 'rappe' 'doorrijders'
Matijs schreef:Zelf heb ik al moeite met de MAXI 5 Turbo, daar vind ik alweer teveel aan geklust. Maarja, I guess I like them to look the way they were intended
??????
Volgens mij heeft renault sport de 5 turbo bedoeld om hard mee te sporten en daarom de maxi turbo ontwikkeld, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk
Ja, hij is wel door Renault Sport gemaakt, maar die hele plastic uitbouw die ze hebben verzonnen i.p.v. de achterklep is echt niet op enige stijl te betrappen. Het vette van de 5 Turbo is nou juist dat de lijnen van de 5 er nog in zitten, en dat is bij de MAXI toch een beetje uit het oog verloren. Nouja, dat nag natuurlijk ook wel als je er zo'n performance uit gaat trekken. Maar toch, het is geen R5 meer... KLopt ook, want het is een MAXI 5