Help plz! Haperen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Hallo allemaal,

Mijn autootje Clio16V heeft een beetje kuren de laatste tijd en ik wete niet waar het aan ligt. Misschien dat jullie me kunnen helpen?

Het probleem is het volgende:
Mijn auto hapert als een gek. Net of ie verzuipt. Alsik minimaal gas in trap gaat alles goed..als ik wat verdre in trap dan gaat ie inhouden en haperen en als ik vol gas in trap dan gaat 't weer goed. Het maakt niet uit in welek versnelling ik rij..ook op de snelweg in z'n 5 als ik het gas intrap gaat ie schokken...:(
Wanneer ik me licht aandoe is het veel malen erger dan heeft ie altijd haperingen.

Ik heb al Shell Pura getankt maar dat schijnt wel iets te helpen, maar met licht aan blijft het gewoon...:(

Als ik me auto naar de garage breng denk ik dat ze weer vanalles gaan vervangen (benzinepomp ofzo..).

Omdat ikzelf neit zo'n techneut ben en ze mij tot op zkeer hoogte vanalles wijs kunnen maken is mijn vraag of jullie dit probleem kennen of weten waar het probleem ongeveer kan zitten?

Dank u zeer mensen..:)

Grtz.
Sven
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

klinkt bij mij op de een of andere manier errrrug bekend in de oren.....

Ik kan je niet echt helpen, maar misschien moet je de search optie is effies raadplegen....

KLIK HIER

mazzl.
Serge1916V

Das kut ja, ik heb ook zoiets.
Maar bij mij doet ie dat alleen als ie koud is of als mijn auto 10 minuten heeft stilgestaan.(of langer natuurlijk)
Maar wat dat is, pffffffff.........
Hij loopt ook niet echt goed stationair.
700 a 800 toeren. Heb jij dit ook ?!
Maar als ik mijn lichten aan heb dan maakt dat niet uit.

Stomme auto's :D,

Gr
Serge
Michel S.
Contacteer:

klinkt als een massa probllem. zeker omdat je lampen een rol spelen. Zou eerst eens de massa punten goed checken van de motor en de onsteking.

succes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Marius

Controleer even je laadspanning van de dynamo.

Als deze niet goed is heeft de dynamo/accu nogal moeite om alle electronica te voorzien van genoeg stroom.
Plaats reactie