Playstation in auto

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RUBBERBURNER
Contacteer:

Volgens mij verschepen ze wel,als ik op "about us" klik krijg ik allemaal voorwaarden om te verschepen....
All Online and Mail in Payments with reference info will get Tracking numbers via email from UPS when posted if you have not received tracking w/in 5 Business Days feel free to email Customer Service for Update Status all orders are guaranteed to ship within 10 business days or shipping is Free*(Products may be acquired from any of a dozen warehouses of THE Auto or Affiliates and during busy high volume seasons may take several days to ship on high demand products )

RUBBERBURNER
Contacteer:

Owja,zo'n dvd scherm uit de radio is wel leuk,maar blokkerd wel gelijk een hoop functies v/h dashbord....
Ik ga voor de dakmontage,mooi uit 't zigt ook .

Gr.Barry :D
rasit..

robclio16V schreef:Da's een goeie keus Rasit, hoe kom je er zo bij om die keus te maken!?? :lol: :wink: 8)
ik heb zo mijn connecties :D
catrinus

RUBBERBURNER schreef:Owja,zo'n dvd scherm uit de radio is wel leuk,maar blokkerd wel gelijk een hoop functies v/h dashbord....
Ik ga voor de dakmontage,mooi uit 't zigt ook .

Gr.Barry :D
Heb ik geen last van. Mijn radio komt op een andere plek. Dakmontage vind ik meer iets voor achterin.
There will be plenty of time to rest when your dead
RUBBERBURNER
Contacteer:

Kan,maar een houdertje op 't dashbord verzekerd je van diefstal en daar heb ik nou eigenlijk net geen zin....

Greetz,Barry :)
twingoturbo

je kan je schermpie gewoon loskoppelen hoor.
*Stephan_RSI*

Waarom bouwen we niet allemaal onze PC in onze eigen auto en stoppen we er een infrarood netwerkkaart erin zodat we met z'n allen op een meeting een lanparty kunnen houden in je eigen auto :lol: :lol:. Of is dit een beetje tever gezocht :D. T zou wel cool zijn maar volgens mij verklaart iedereen mij hier voor gek.
Robke
Car: Lexus IS250

Jij bent gek!!! :lol: :lol: :wink:
Anonymous

*Clio_RSI* schreef:Waarom bouwen we niet allemaal onze PC in onze eigen auto en stoppen we er een infrarood netwerkkaart erin zodat we met z'n allen op een meeting een lanparty kunnen houden in je eigen auto :lol: :lol:. Of is dit een beetje tever gezocht :D. T zou wel cool zijn maar volgens mij verklaart iedereen mij hier voor gek.
hallo, bill gates

waar zijn wij nou helemaal mee bezig ? :-)

auto's zijn toch om mee te rijden (en tijdens het rijden een muziekje te luisteren) ?

Of zie ik dat verkeerd ?
rasit..

en als je een ruime auto heb. bijv. laguna, kan je ook nog leuke dingen doen met je vriendin :D
twingoturbo

zie je idd verkeerd
*Stephan_RSI*

Ik wist het, was ik er maar nooit aan begonnen met die reply :lol: :lol: :lol:
twingoturbo

beetje showen mag best, maar kan begrijpen waar je heen wil ploegah. ieder voor zich.
RUBBERBURNER
Contacteer:

twingoturbo schreef:je kan je schermpie gewoon loskoppelen hoor.
Snap ik wel,maar de houder blijft zitten.Dus ieder1 weet dat jij dure ice in je auto hebt.... >-)
Anonymous

*Clio_RSI* schreef:Ik wist het, was ik er maar nooit aan begonnen met die reply :lol: :lol: :lol:
no problemo dude :lol:
Anonymous

twingoturbo schreef:beetje showen mag best, maar kan begrijpen waar je heen wil ploegah. ieder voor zich.
ieder voor zich, begrijp ik maar ik koop liever een mooie TV voor thuis dan zo'n apparaat voor in de auto.

Toegegeven: op een meeting vind ik het ook leuk om te zien. Ik ben er ook niet tegen hoor ofzo.
twingoturbo

RUBBERBURNER schreef:
twingoturbo schreef:je kan je schermpie gewoon loskoppelen hoor.
Snap ik wel,maar de houder blijft zitten.Dus ieder1 weet dat jij dure ice in je auto hebt.... >-)
Dat is wel t mindere ervan, als je m ergens parkeert is t wel opvallend. ik heb m'n auto voor de hobby en rijd er niet dagelijks mee. heb n garage waar ie in staat. In jouw geval zit er niets anders op dan n dvd met inklapbaar scherm.
twingoturbo

Ploegah schreef:
twingoturbo schreef:beetje showen mag best, maar kan begrijpen waar je heen wil ploegah. ieder voor zich.
ieder voor zich, begrijp ik maar ik koop liever een mooie TV voor thuis dan zo'n apparaat voor in de auto.

Toegegeven: op een meeting vind ik het ook leuk om te zien. Ik ben er ook niet tegen hoor ofzo.
Om eerlijk te zijn denk ik ook af en toe wat t nut ervan is, maarja ik blijf iemand die van onnodige dingen houd. Ik wil altijd weer wat nieuws.
RUBBERBURNER
Contacteer:

Ook een voordeel dat een clubgenootje deze dakschermen voor een prikkie aanbied hoor.
En ja,mijn auto staat altijd aan de weg,dus iedere dag weer met gekruisde vingers naar bed.
Heb 'r dan wel een klasse 2 alarm op,maar schade is snel gemaakt...
DVD is misschien volkomen nutteloos in de auto,maar ik heb bijvoorbeeld ook een dikke stereo erin,dus speelt je ook muziekclip af op de dvd,staat wel cool.
Vooral met weekendmeetings als automania,of zwolle...

En als je budget 't toelaat,ach ..

Gr.Barry
rasit..

RUBBERBURNER wrote :
Ook een voordeel dat een clubgenootje deze dakschermen voor een prikkie aanbied hoor

kan ik ook voor die dakschermen in aanmerking komen, voor een prikkie dan he..
RUBBERBURNER
Contacteer:

Denk ut wel,ik weetniet zijn preciese prijzen hoor.
Dakschermen zijn iig een stuk duurder als 'gewone' schermen.Zit een hele houder e.d omheen .
Deze waren groot formaat,zo'n 6 a 7" ...

Denk iig dan aan zo'n 250 a 350E ...

Gr.Barry :p
rasit..

RUBBERBURNER schreef:Denk ut wel,ik weetniet zijn preciese prijzen hoor.
Dakschermen zijn iig een stuk duurder als 'gewone' schermen.Zit een hele houder e.d omheen .

ik weet hoe een dakscherm eruit ziet :)
ik heb interesse laat het me zo snel mogelijk horen aub (prijs,merk) dank u :)
Anonymous

RUBBERBURNER schreef:Denk ut wel,ik weetniet zijn preciese prijzen hoor.

Ik wil er wel misschien wel een voor thuis op de WC, is beter dan zo'n krant als je mandela op de trein aan het zetten bent.

;-)
twingoturbo

ik heb ook interesse, laat t mij a.u.b. weten.
mazzl Paul.
twingoturbo

en je kunt op kazaa wel leuke clips en muziek downloaden, daarna gewoon op vcd branden en hoppa erin. de kwaliteit is best wel ok. heb net johan gielen, marco v en tiesto live gedownl. vette mix trouwens.
rasit..

en toen was het stil :D
RUBBERBURNER
Contacteer:

Heb net een meeting achter de rug,en zelf moet ik eigenlijk m'n nieuwe nokkenassen,benzinedrukregelaar in laten bouwen ,katvervanger + middepijp kopen,dus dat eerst ffies.
Misschien weet ik na 't weekend wat,hoorde van een maatje van me alweer veel lagere prijzen ....

Gr.barry
rasit..

ik hoor het wel
rasit..

en toen was het nog stiller :lol:
5-gteetje
Contacteer:

Nick (germanstyle) schreef:Ik heb weer een nieuw idee voor de Arosa....

Ik wil graag een Playstation in mijn arosa.
Nu weet ik dat ik dit al nodig heb:
- Radio met TFT scherm
- Playstion :wink:

Maar wat heb je nog meer nodig om zoiets in te bouwen? Playstation past toch niet zomaar in een auto?

Kosten van zoiets? Kan het wel laten inbouwen door een bedrijf met korting.
Afgelopen week een 307 SW bestelt met TFT scherm en DVD kosten (af fabriek) dvd pioneer PDV 20 719 euro,Videoset(monitor,voet met kogelschanier 1974 euro, en draadloze koptelefoons clarion 75 euro)
5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .
Anonymous

bestel er gelijk voor mij ook 1 dan :D
Plaats reactie