Een collega van mn ma heeft een leuke laguna ph2,koste met uitbouwsetje bijna 85.000 met I.C.E. er bij moest deze verzekerd worden voor een kleine 100.000 (gulden)hmmm best leuke manier om van je geld af te komen.maar als je deze ziet dan herken je hem overal,ik vind hem echt mooi
jammer dat de foto's soms wazig zijn.
http://people.zeelandnet.nl/vanemden/renault_laguna.htm
foto,s laguna ph2 leuk aangekleed
best een mooie auto zo, maar ik zie het niet aan de prijs af, Het meeste zit waarschijnlijk in de ICE.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
alle centen zitten meer inderdaad in het geluid en beeld maar ook in de luxe,als ik me niet vergis zit hier het complete paket in.alles bij elkaar maakt het een dure kar.hubo schreef:best een mooie auto zo, maar ik zie het niet aan de prijs af, Het meeste zit waarschijnlijk in de ICE.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Mooie wagen, superluxe
Mooie auto, ziet er wel strak uit zo, hij mag alleen nog ene klein stukkie omlaag 
Verder is het een Laguna 2, das wat anders dan een Laguna fase 2. Beetje verwarrend maar de fase 2 is het eerste model met ronde mistlichten, andere achterlichten etc.
Maargoed, het is ook te zien dat het een model 2 is

Verder is het een Laguna 2, das wat anders dan een Laguna fase 2. Beetje verwarrend maar de fase 2 is het eerste model met ronde mistlichten, andere achterlichten etc.
Maargoed, het is ook te zien dat het een model 2 is

-
Volgens mij zit alles in de ICE ....
Maar voor 85.000 had ik toch ook wel andere velgen gewilt, nu lijkt het nog op een standaard Laguna.
Maar voor 85.000 had ik toch ook wel andere velgen gewilt, nu lijkt het nog op een standaard Laguna.
tja, ik kan het mis hebben hoor, maar een laguna met een 3.0 litermotor komt toch al gauw aan de 75.000 gulden voor een "goedkope" dynamiekversie... als je er dan de ICE bijneemt kom je toch al gauw aan de 85.000 gulden... dus zo vreemd hoeft dit bedrag niet te zijn...
oke, ik wist niet dat de laguna standaard zo duur was, dan is de prijs wel te begrijpen. Maar hij blijft mooi.
dat zeker!!!hubo schreef:oke, ik wist niet dat de laguna standaard zo duur was, dan is de prijs wel te begrijpen. Maar hij blijft mooi.

he die vriend van jou heeft mijn images doorgelinkt.
kan je hem even vragen of hij ze zelf op zijn eigen webspace wil parkeren ?
kan je hem even vragen of hij ze zelf op zijn eigen webspace wil parkeren ?
vriend van (the) Who?? 
-
- Contacteer:
Zo zo zo !!!!!!!!!!!!
Dat ziet er strakjes uit...
Dat ziet er strakjes uit...

-
- Contacteer:
dat is inderdaad zo,als er mooiere velgen onder zaten was die een stuk exclusiever en mooier.Nick schreef:Maar voor 85.000 had ik toch ook wel andere velgen gewilt
en verlagings setje kan dan idd ook geen kwaad.
maarja die man heeft een gezin met 2 kids,nou zegt dat nog neit veel,maar die vond dit al een dure grap dus ja meer werd het niet.
-
- Contacteer:
dat is inderdaad zo,als er mooiere velgen onder zaten was die een stuk exclusiever en mooier.Nick schreef:Maar voor 85.000 had ik toch ook wel andere velgen gewilt
en verlagings setje kan dan idd ook geen kwaad.
maarja die man heeft een gezin met 2 kids,nou zegt dat nog niet veel,maar die vond dit al een dure grap dus ja meer werd het niet.