Een goede radardetector???

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Merijn.V
Contacteer:

passkey schreef: nog ff een vraagje aan Marinus16v : die ventura /beltronics 975 , is die makkelijk in te bouwen in een clio16v uit 91 ?? (ik heb geen stbkr of abs ...scheelt misschien weer in de ruimte)
Hij komt voor je linker voorwiel in de plastic kuip, achter/boven je linker mistlamp. Volstrekt onzichtbaar en werkt goed.

Maar in principe kan ie aan alle kanten waar je hem hebben wil. Het voordeel bij de 16v is dat je spatborden van kunststof zijn.

Bij een S/V40 volvo kan ie niet eens in de bumper, want daar zitten allerlei stalen profielen in. Wat ramp was dat toen om die ventura in te bouwen.
Merijn.V
Contacteer:

RUBBERBURNER schreef:Die quintezz is ook niet beter als een stinger of Bell.
Met lazerdetector is "beter" ... 8)

Gr.barry :p

Die laserdetector daar heb je geen drol aan zonder shields. Ookal beweer jij dat al kaatsend van vorige auto's dat je op tijd kunt remmen.

Dat geloof ik dus niet. Lasers geven juist door de eigenschap van de laser al vreselijk weinig weerkaatsing via andere auto's in tegenstelling tot de hevig stralende radars.

Maar als jij vind van wel, mijn zegen heb je :lol:

Helaas heb ik geen tuin, anders nam ik direct een infrarood bestuurbaar tuinhek. :D
Haas
Car: Megane RS

en dan nu even samenvattend:

ik ben wel een doorrijder, maar niet echt een gasser. Door de kom vaak met 65 daarbuiten 90 / 100, op snelweg: 130/140.
Is het voor mij dan nuttig om een quintezz aan te schaffen rekening houdend met mijn beperkte budget.

Begrijp me niet verkeerd, ik waardeer jullie reacties, maar door de hoeveelheid ervan, zie ik ff de bomen door het bos niet meer helemaal. Dus uitgaande van het hierboven gegeven: nuttig of niet? En ik snap natuurlijk niet dat het alle boetes kan voorkomen, maar het gaat mij om het gros van boetes.
Tnx alvast!!!:D
Merijn.V
Contacteer:

haaz schreef:en dan nu even samenvattend:

ik ben wel een doorrijder, maar niet echt een gasser. Door de kom vaak met 65 daarbuiten 90 / 100, op snelweg: 130/140.
Is het voor mij dan nuttig om een quintezz aan te schaffen rekening houdend met mijn beperkte budget.

Begrijp me niet verkeerd, ik waardeer jullie reacties, maar door de hoeveelheid ervan, zie ik ff de bomen door het bos niet meer helemaal. Dus uitgaande van het hierboven gegeven: nuttig of niet? En ik snap natuurlijk niet dat het alle boetes kan voorkomen, maar het gaat mij om het gros van boetes.
Tnx alvast!!!:D
Lees ff mijn post waarbij die 2 links staan met testen. Dat is objectief en trek je conclusie.

Succes! :wink:
Plaats reactie