raamsticker
-
hoe groot mag de afmeting zijn van n voorruit raamsticker, zonder dat je gedonder krijgt met de apk?
Hmm... Ik weet het niet zeker, maar volgens mij had het iets te maken met de afstand die je 'zonnekleppen' naar beneden komen. Zet ze recht naar beneden en trek een horizontale lijn naar je ruit toe. Neem die lengte als de maximale laagte die de sticker mag zijn.
Maar een vriend van me heeft ongeveer 45% van zijn voorruit afgeplakt en dat zit ruim boven de hierboven beschreven norm en die heeft nog nooit problemen met de APK gehad. Het ligt erg aan de keurmeester, volgens mij.
Succes!
Maar een vriend van me heeft ongeveer 45% van zijn voorruit afgeplakt en dat zit ruim boven de hierboven beschreven norm en die heeft nog nooit problemen met de APK gehad. Het ligt erg aan de keurmeester, volgens mij.
Succes!
-
thanx
-
keurmeesters horen toch allemaal gelijk te beoordelen?!

-
- Contacteer:
Keurmeesters zijn ook mensen....de een is wat milder met z'n regels
Martijn: heuj, check de smilies van Robert...
En PAul: je gaat toch niet de dikste nemen die er is hé? Dat vind ik nou echt zonde :-*
Op een GT is het helemaal onpraktisch, dan moet je wel een open dakje hebben om het stoplicht te kunnen zien.
En PAul: je gaat toch niet de dikste nemen die er is hé? Dat vind ik nou echt zonde :-*
Op een GT is het helemaal onpraktisch, dan moet je wel een open dakje hebben om het stoplicht te kunnen zien.
-
ik weet t nog niet man. eerst moest ik er niets van hebben! ik denk dat ik me bij die gedachte ga houden.