gisteren in gevaar op de weg

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Rudo

hubo schreef:gisteren was er ook op Nederland 1 een programma over rijlessen, ik dacht dat het iets van "De autorijschool" heet. Het speelt zich in Belgie en Nederland af, maar aan het eind zag ik in een flits een Belgische R5GTT door het beeld rijden. Het was een lichtblauwe met een mooie achterspoiler erop. Iemand die het ook heeft gezien?
Jaaa!!!
Ik dacht nog: kzal wel weer de enige zijn :)

Maar wat vind je dan van de manier waarop je in België rijlessen kunt volgen??!!!!!!

Je pa of wie dan ook mag jou gewoon les geven! :p
En pas na twee keer zakken moet je naar een echte rijschool! En dat mokkel wat elke keer begon te janken als er iets niet naar wens ging, zelfs tijdens het examen! En ze was nog geslaagd óók!!!! :p :evil: :p
Matijs
Contacteer:

En dan maar verbaasd zijn dat er zoveel ongelukken gebeuren :p
Anonymous

Rudo schreef:
Jaaa!!!
Ik dacht nog: kzal wel weer de enige zijn :)

Maar wat vind je dan van de manier waarop je in België rijlessen kunt volgen??!!!!!!

Je pa of wie dan ook mag jou gewoon les geven! :p
En pas na twee keer zakken moet je naar een echte rijschool! En dat mokkel wat elke keer begon te janken als er iets niet naar wens ging, zelfs tijdens het examen! En ze was nog geslaagd óók!!!! :p :evil: :p
Dat meisje was idd erg zielig: "hij (de instructeur) zie telkens te laat waar we heen moesten". Je zag die instructuer denken "wat heb ik nou weer voor drama als leerling" :lol: En die jongen dan die met zijn pa voor het eerst op de weg mocht na eerst weken op een pleintje te hebben geoefend. Hij kon niet eens ff keren, kreeg hem niet meer in de juiste versnelling.

Maar Het is wel anders dan in Engeland, daar mag je ook les krijgen van een volwassene. Maar daar moet je voordat je examen mag doen eerst nog een x aantal lessen bij een rijschool hebben gehad.

Ik zou wel zoals in Belgie mijn bijzondere verrichtingen willen doen, lekker op een afgesloten stuk terrein, stukje achteruit, "garage" in en er weer achteruit uit en ff fileparkeren.
Vos

:D :D :D :D :D :D die knaap klapt toch aardig tegen die voorruit aan LOSERRRRRRRRR :-*. Daarom GORDEL OM!!!!!!!!!!!!!!
Clio 16v.....
jeroen.k

Matijs schreef:Ik heb hem er ook even bij mij op gezet, is wel wat sneller denk ik.

gevaaropdeweg.avi

mwaa, 110k p/s :D
Matijs
Contacteer:

dat zeg ik, iets sneller. Helemaal zo gek nog niet dat ADSL van wanadoo... :)
jeroen.k

zekers niet!

ADSL van Zon zal wel net zo snel zijn denk ik! :D

maar ja, heb op mn werk kennisnet en das ook nie langzaam! (als tie het doet)
Matijs
Contacteer:

ja kennisnet is ook wel rap, maar is dat zo vaak down dan?
jeroen.k

valt nu wel mee, maar paar maandjes terug bijna elke dag! :( dan wordt je ook niet vrolijk op je werk! :lol:
Matijs
Contacteer:

nee, dat schiet dan uiteindelijk toch weer niet op.
Plaats reactie