Hulp in Rijssen (Overijssel) gevraagd

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
-Ray-
Contacteer:

Dudes, ik heb vandaag gebeld naar aanleiding van deze advertentie:

http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... pv=&zoek=5 turbo&oudei=15&ref=&style=

wie woont hier in de buurt, of kent deze GTT en zou voor mij willen gaan kijken of het de moeite waard is om er even heen te tuffen.

200 euro is natuurlijk errug goedkoop, aan de ene kant denk ik doen!! maar als ie nou uit mekaar valt van de roest etc laat ik m wel lekker staan, hij heeft voorschade, maar mijn vraag is dus of het blok beschadigd is.

t gaat mij dus om het blok, de rest ga ik dan voor onderdelen verkopen. :)
Immer wieder die verdammte Holländer
~thijs~
Contacteer:

Hee Ray er is inmiddels 500 pleuro voor geboden :wink:
jeroen.k

die biedingen zijn vaak niet serieus. mensen die serieus zijn mailen meestal gewoon, mensen die bieden zijn of flauwe grapjassen of staan er niet om te springen (die wachten dan wel af wat de verkoper erop te zeggen heeft)

Ga je een GTT blok in je clio leggen Ray? Ga je wel je injectie missen denk ik, ofjuist niet???

ennuh hoe ga je dat met de APK doen? (aangezien een kat verplicht is voor jou clio?)
~thijs~
Contacteer:

Tja ik heb een beetje weinig ervaring met marktplaats :lol:
jeroen.k

Tja als iemand als 1e bieder 500 euro biedt op iets wat te koop staat voor 200 euro, heeft hij of serieus geld teveel of (waarschijnlijker) loopt hij gewoon te kutten! :(
~thijs~
Contacteer:

jeroen.k schreef:Tja als iemand als 1e bieder 500 euro biedt op iets wat te koop staat voor 200 euro, heeft hij of serieus geld teveel of (waarschijnlijker) loopt hij gewoon te kutten! :(
Had ik kunnen weten beetje stom van me :lol:
Dirk (CRX)

of hij heeft de verkoper gemailt dat die inmiddels een bod van 450 had en dat hij dus via die weg weer een bod van 500 neerzette om andere mensen af te schrikken..

Maar de clio van Ray is gewoon met carb. voor zover ik weet, dus geen katgesukkel (denk ik!)..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
jeroen.k

Dirk (CRX) schreef:of hij heeft de verkoper gemailt dat die inmiddels een bod van 450 had en dat hij dus via die weg weer een bod van 500 neerzette om andere mensen af te schrikken..

Maar de clio van Ray is gewoon met carb. voor zover ik weet, dus geen katgesukkel (denk ik!)..
MAAR WAAROM 450 BIEDEN ALS HIJ 200 VRAAGT?

ENNUH CLIO'S MET CARB BESTAAN VOLGENS MIJN NIET!

(soory caps stond nog aan)
Tijn
Contacteer:

ja, die bestaan dus wel... en ray heeft er een, geloof me maar.

Had je die jongen al gemaild? want de advertentie is niet " kakelvers "
there is no spoon.
Anonymous

Hij heeft m gisteravond gebeld en de auto was er nog. Ik zat erbij want ik had m op de advertentie gewezen, vandaar.
Nick (germanstyle)

Ik woon dan wel in de buurt van Rijssen Ray, maar ik:

- Ben 2 dagen autoloos
- En heb barweinig verstand van GTT's
Tijn
Contacteer:

stephan schreef:Hij heeft m gisteravond gebeld en de auto was er nog. Ik zat erbij want ik had m op de advertentie gewezen, vandaar.
Ik wil best met hem die kant op hoor, om even mee te kijken.
there is no spoon.
-Ray-
Contacteer:

idd, wat tijn zegt, na een hevige discussie moest ie mij toch gelijk geven, ik heb dus echt een carbu.

maarre.... wie gaat er nou even heen om te kijken?? ik heb die jongen gisteren aan de telefoon gehad, en hij wist nog niks van een bieding, ik was de 1e die belde en hij heeft m gewoon nog. :)
Anonymous

Ray (Zonnebril) schreef:idd, wat tijn zegt, na een hevige discussie moest ie mij toch gelijk geven, ik heb dus echt een carbu.

maarre.... wie gaat er nou even heen om te kijken?? ik heb die jongen gisteren aan de telefoon gehad, en hij wist nog niks van een bieding, ik was de 1e die belde en hij heeft m gewoon nog. :)
Ik zou het gewoon proberen. Probeer over de telefoon een rielekste prijs af te spreken en dan met een autoambulance daarheen en meenemen. Je kan hem altijd in onderdelen verkopen of die knakker een paar poffers geven als het echt een gare wrak is. Je kan ook afspreken dat als de wagen te gaar is hij je autoambulance betaald.

voor 150/200 euro kan je ook niet echt het schip ingaan.

PS ik wil wel mee om wat druk te zetten >-)
-Ray-
Contacteer:

wat voor druk? rugby-scramble druk? :wink:

dat bedoel ik dus, ik had gisteren gezegd dat ik m vandaag zou bellen, dus als er nou even een RTCertje opstaat en vanavond even erheen rijdt, dat ding bekijkt, mij even mailt, als het kan even fotoos maakt blabla. dan weet ik een beetje wat het is.

aan de andere kant kan ik m net zo goed gewoon halen.
Anonymous

Ray (Zonnebril) schreef:wat voor druk? rugby-scramble druk? :wink:

dat bedoel ik dus, ik had gisteren gezegd dat ik m vandaag zou bellen, dus als er nou even een RTCertje opstaat en vanavond even erheen rijdt, dat ding bekijkt, mij even mailt, als het kan even fotoos maakt blabla. dan weet ik een beetje wat het is.

aan de andere kant kan ik m net zo goed gewoon halen.
Precies gewoon ernaatoe gaan.

Maar als het een roestig wrak is waar echt neits meer mee te doen is wil je toch de kosten eruit hebben ? Dus die afspraak kan je met hem maken. (als hij dan als zegt blijf maar thuis weet je hoe laat eht is)
-Ray-
Contacteer:

ik zal hem vanavond idd bellen.

maar is er nou niemand die daar in de buurt woont??

nick! anders ga je toch met de auto van je pa? desnoods gaatie met je mee, kan je ook niet geflitst worden! ;)
Anonymous

trouwens ray als je nog een chauffeur voor een autoambulance zoekt ??
-Ray-
Contacteer:

Ploegah schreef:trouwens ray als je nog een chauffeur voor een autoambulance zoekt ??
heb jij een auto-ambulance dan?
Anonymous

Nee maar kan er wel een voor je regelen, voor een euro tje of 70.

Ik kan die dingen ook besturen.
-Ray-
Contacteer:

ik hou je zeker in gedachten, doe mij even een PM met je nummer dan.

maarre, heb je voor die dingen een groot rijbewijs nodig dan? voor de PTT rijdt ik ook vaak in grensgevallen tussen groot en klein rijbewijs. :)
-Ray-
Contacteer:

meen je niet. zelfde minuut.... een pm en een post. zijn we telepatisch paul?? :lol: :lol:
Anonymous

Ray (Zonnebril) schreef:meen je niet. zelfde minuut.... een pm en een post. zijn we telepatisch paul?? :lol: :lol:
*zucht*

en toch voel ik een afstand ;-)
-Ray-
Contacteer:

iemand uit overijssel online? :)
Steven
Car: M536

Waar zit die schade nou?
Nick (germanstyle)

Ray (Zonnebril) schreef:
nick! anders ga je toch met de auto van je pa? desnoods gaatie met je mee, kan je ook niet geflitst worden! ;)
Ik wil er wel ff heenrijden Ray, neem de Focus wel ff mee. Staat toch op mijn vaders naam als ik geflitst wordt :wink: (ter info voor iedereen: toen ray bij me was voor zijn motorkap, zijn we geflitst met 23 km/u te hard op de terugweg van Dietrich Motorsport) Maar ik heb de hele week geen tijd. Moet werken overdag en 's avonds is ook al vol gepland met dingen die ik echt moet doen. Moet echt de opdrachten voor school eens afmaken (maandag a.s. laatste inleverdatum) en dit weekend is Sensation.
-Ray-
Contacteer:

iemand anders nog? :)
Plaats reactie