De velgen vraag voor vandaag..........en morgen !

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Takke

Ik heb een vraag over velgen misschien dat iemand hier mij iets meer over kan vertellen !
Ik wil mijn velgen (R5GT ph.1&2) stralen en opnieuw spuiten.
Maar nu is mijn vraag zijn nieuwe velgen gespoten of gepoedercoat of iets dergelijks ?
Want ik kan me voorstellen dat gewoon spuiten (al dan niet met een sterke vernislaag) met autolak dit niet voor lange duur zal zijn. Dat na niet al te lange tijd de lak pleite is !!!
Hoe zit dat met velgen wordt hiervoor een speciale lak gebruikt en erop gespoten of wordt er gepoedercoat of nog iets anders ?????????
catrinus

dit is al eens vaker besproken. Gebruik ff de search en je vind je andwoord vast en zeker
There will be plenty of time to rest when your dead
Nick (germanstyle)

Ja da's voor elke velg anders.

Mijn RSL velgen waren gespoten in het hart, maar de randen waren gepolijst, dus die waren niet gepoedercoat of geverft op dat gedeelte.
Tom
Moderator
Car: MB

Hoe dat het af fabriek gaat durf ik je niet te zeggen, maar mijn velgen (5GTT ph2 velgen) zijn ongeveer twee jaar geleden gestraald en daarna gespoten en afgewerkt met een blanke lak. Op het moment zien ze er nog steeds goed uit. het enige nadeel is dat ik ze wel minimaal !! 1 maal in de week schoon moet maken. Maar ja, als autoliefhebber.............. :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie