Versnellingsbak

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
J. Reekers
Contacteer:

Ik heb nu een versnellingsbak met het nummer JC 5014 er in zitten. Nu heb ik een nieuwe bak bestelt en gekregen en zij hadden daar een vervangende bak voor gekregen deze heeft het type nummer JC 5S09. Zit er ook verschil tussen deze twee bakken weet iemand dat zo ja wat dan (ik hoop het van niet).
Anonymous

Dat nummer is anders omdat het een ruilbak is. Daarvoor styaat dat s-je dan ook in het nummer. Waarschijnlijk is het dezelfde bak. Je had ook een bak van een coupe 16v eronder kunnen zetten. Even sterk maar iets korter :wink: altijd leuk een kortere bak, toch?
J. Reekers
Contacteer:

Is dit dan niet een bak van een coupe 16V, want het is geen orginele bak van een Williams. Een ruil bak is toch wel net zo sterk als een nieuwe want mijne is ook achterberg getuned (volledig).
Anonymous

Megane bak is jc5058 geloof ik. Kijk een ruilbak heeft altijd een s erbij staan en heeft altijd een compleet ander nummer. Dat laatste nmummer heeft met de tandwielverhouding te maken. Als je een kapotte williams bak hebt zul het nummer dat jij aangeeft, als ruilbak te voorschijn komen.
J. Reekers
Contacteer:

Ik heb het ruilnummer doorgegeven van de bak die er onder zat want iemand van hier zij dat het ook waarschijnlijk een megane bak was. Trouwens de verhouding die er in zit is zeer mooi, hoeft van mij ook niet anders. Maar een ruilbak is dat een gereviseerde bak en is die wel sterk genoeg?
Anonymous

Ruilbak is gereviseerd en is net zo sterk, geen probleem
Plaats reactie