gisteren in gevaar op de weg
Ja, dat was lachen. Ik weet niet meer waar ze vandaan kwamen ofzo, maar ze waren lekker op iedereen aan het afgeven. Ze reden inderdaad in een Willy, en echt iedereen die maar bij ze in de buurt kwam kreeg de wind van voren. Ik heb me rot gelachen
En ze reden wel aardig door met het cliootje 

-
- Contacteer:
ik heb er ook een stukkie van gezien, maar wat kots ik van dat programma zeg. Volgens mij acteren ze alles. Lekker stereotyp beeld creeren, met het niveau van dat van een garnaal.
Ook die ene gast met z'n kadett. Eerst maar zeggen dat ie zich door niks laat overtuigen en dan laten ze hem zo'n idioot testje doen en is ie gelijk vol overtuigd, de tranen sprongen me bijna in de ogen, maar niet heus.
Wat een eikels zeg.
Nee, wat dat betreft vindt ik blik op de weg een stuk beter en objectiever.
Ook die ene gast met z'n kadett. Eerst maar zeggen dat ie zich door niks laat overtuigen en dan laten ze hem zo'n idioot testje doen en is ie gelijk vol overtuigd, de tranen sprongen me bijna in de ogen, maar niet heus.
Wat een eikels zeg.
Nee, wat dat betreft vindt ik blik op de weg een stuk beter en objectiever.
Ik vindt het ook zo'n ruk programma jah! Blik op de weg vin ik wel leuk. Dat is tenminste echt!
Je bent sowieso al zo dom als het achterend van een varken als je je zo aso gedraag terwijl je weet dat er een camera op je gericht staat!
Je bent sowieso al zo dom als het achterend van een varken als je je zo aso gedraag terwijl je weet dat er een camera op je gericht staat!
-
- Contacteer:
Helaas niet gezien... 

-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
JA ECHT HE!
Ik zit er ook vaak naar te kijken en ik weet zeker dat het gespeeld is!
Echt zo stom!
HEt viel me ineens op.
Ik dacht eerst dat het gewoon "echt" was!
Maar na een aantal keer goed gekeken te hebben was het overduidelijk.
NEP!
Je gaat toch ook niet als een idioot rijden met een tv-camera on board!?!?!?!!?
mazzl.
Ik zit er ook vaak naar te kijken en ik weet zeker dat het gespeeld is!
Echt zo stom!
HEt viel me ineens op.
Ik dacht eerst dat het gewoon "echt" was!
Maar na een aantal keer goed gekeken te hebben was het overduidelijk.
NEP!
Je gaat toch ook niet als een idioot rijden met een tv-camera on board!?!?!?!!?
mazzl.
-
- Contacteer:
Of ze gaan juist stoer doen met een camera aan boord, nu nog wachten op de eerste overmoedige klootzak die z'n slopel aan gort rijdt, zullen ze dat ook nog uitzenden?
als die aso dan nog leeft, denk ik wel dat ze het uitzenden ja. Heb al één keer gezien met twee kibbelende dames die een steegje uitkwamen zetten en echt net op tijd stopten toen er een lijnbus met een rotvaart langs dat steegje reed! Als die 1 seconde later was gestopt had je de eerste doden al gehad in het programma!
Als die mensen dan extra aso gaan doen zijn ze dus echt super super superdom! Ik zou niet meer met zo iemand om willen gaan of er ook maar iets mee geassocieerd willen worden!
Als die mensen dan extra aso gaan doen zijn ze dus echt super super superdom! Ik zou niet meer met zo iemand om willen gaan of er ook maar iets mee geassocieerd willen worden!
Er is dus wel eens wat gebeurd, lees dit maar:
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2001/03/14/Med/01.html
Dan ben je echt lomp... ( Mijn mening
)
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2001/03/14/Med/01.html
Dan ben je echt lomp... ( Mijn mening

Life is too short to not enjoy 

-
- Contacteer:
Dit bedoel ik dus, mensen die express harder gaan rijden. Jammer genoeg kon hij het nog navertellen. Vaak zie je dat ze zelf nog leven en degene die ze aanrijden gaan in een kistje weg om onder de zoden te belanden
dat van dat krantenstukje is later wel uitgezonden of het is een andere, ik hoorde dat er toen één of andere loser met zijn auto tegen iemand anders op knalde, gozer had ook geen gordel om (ook stoer)...baf met zijn kop tegen de ruit.....tja
-
- Über-Spammer
Yr! schreef:dat van dat krantenstukje is later wel uitgezonden of het is een andere, ik hoorde dat er toen één of andere loser met zijn auto tegen iemand anders op knalde, gozer had ook geen gordel om (ook stoer)...baf met zijn kop tegen de ruit.....tja
hier is ook nog een reclamen van gemaakt..
DOE NIET DOM GORDEL OM!!! of zoiets

De mensen die in het programma komen zijn inderdaad vaak vrij achterlijk, maar gisteren ging het mij ook alleen maar om de auto, want ik vroeg me af of er hier iemand was die zo reed. Voor zover ik deze gezien heb viel het best mee, die ernaa kwam was net iets erger, die man nam zijn vrouw en kind mee in de zijspan en ging zo mee doen aan dat programma, sorry hoor maar dan ben je volgens mij niet echt helemaal helder in je hoofd
dus......zodoende
Erwin heette die gast dacht ik. Die knalde met zijn Alfa op een busje.
Volgens mij heb ik het hier nog ergens liggen. Zal effe checken.
Volgens mij heb ik het hier nog ergens liggen. Zal effe checken.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
iemand een snelle server waar het filmpje op kan. Het is 4.2 MB groot.
Het staat nu wel hiero
Nu is die weg!!
maar het is dus retetraag van mijn verbinding uit.
[edit]
Ik heb de url weggemikt. Hij staat bij Matijs op de webserver:
http://home.wanadoo.nl/dakingtm/gevaaropdeweg.avi
[/edit]
Dit file wordt trouwens mede mogelijkgemaakt door
Gevaar op de weg
Scul(gathering of tweakers voor het bezorgen ervan)
Mclain (voor het vragen)

Het staat nu wel hiero
Nu is die weg!!
[edit]
Ik heb de url weggemikt. Hij staat bij Matijs op de webserver:
http://home.wanadoo.nl/dakingtm/gevaaropdeweg.avi
[/edit]
Dit file wordt trouwens mede mogelijkgemaakt door
Gevaar op de weg
Scul(gathering of tweakers voor het bezorgen ervan)
Mclain (voor het vragen)

Laatst gewijzigd door Michel S. op wo 3 jul 2002 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
gisteren was er ook op Nederland 1 een programma over rijlessen, ik dacht dat het iets van "De autorijschool" heet. Het speelt zich in Belgie en Nederland af, maar aan het eind zag ik in een flits een Belgische R5GTT door het beeld rijden. Het was een lichtblauwe met een mooie achterspoiler erop. Iemand die het ook heeft gezien?
-
- Über-Spammer
das lekker mathijs 

HAHAHAHAmathijs schreef:ben hem nu aan het downloaden gaat met 8kbps niet echt rap
Zelfs dat is voor mij al veel ik mag blij zijn als ik 4-5 haal, 56K modem he.
Ik zou daar dus al blij van worden als ik dat zou halen.
Hij is trouwens super lachen die video.
Je ziet echt zo'n lompe figuur met z'n hoofd op zo'n voorruit knallen, vooraal die bek die die daarna trekt.
alsof die nog even moet denken waar ze hoofd ook alweer zit.
Je ziet echt zo'n lompe figuur met z'n hoofd op zo'n voorruit knallen, vooraal die bek die die daarna trekt.

-
- Über-Spammer
meer snelheid is er trouwens niet uit te halen dan 8kb 

hihihi wel grappig zo'n live crash test
En het zijn toch altijd weer die jonge gasten in alfa's... Wannabe-ferrari's, valt mee dat hij niet rood is 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik ga um ff downen en kijken of ik nog ergens space hebMichel S. schreef:iemand een snelle server waar het filmpje op kan. Het is 4.2 MB groot.
Het staat nu wel hiero
ftp://RTC:respect@212.120.120.12/gevaaropdeweg.avi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ok dan hoef ik het niet te doenMatijs schreef:Ik heb hem er ook even bij mij op gezet, is wel wat sneller denk ik.
gevaaropdeweg.avi

Gewoon ff rechter muisknop op die link en 'save target as' kiezen.