Nick heeft Arosa gekocht (plus update plannen)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Nick (germanstyle)

Tis zover. Kreeg gisterenavond het definitieve telefoontje van de kerel die is wezen kijken vorige week zaterdag.

De twingo is verkocht aan een jongen uit Duitsland (woont aan de grens bij Zwitserland)

Hij komt hem vrijdag waarschijnlijk ophalen. Gaan we de auto uitschrijven en uitvoer kentekens aanvragen.
Ik zie hem dus nooit weer, alleen op foto's, want om nu ff naar de zwitserse grens te rijden.

Ik moet nog wel ff een fahrzeugbrief regelen voor hem van een twingo met dezelfde motorkapverlenging.

De veranderingen aan de Arosa:
- Steffan EVO 8Jx14 ET 20 195/45R14
- 50mm voor / 40mm achter verlagen
- Andere grill met gaas
- Audi TT pedalen en voetsteun
- Koplampspoilers
- M3 spiegels met knipperlichten
- Dashboard kit in alustijl
- Lupo GTI chromen accenten op dashboard

- Alles in kleur gespoten:
- Handgrepen
- Spiegels
- Randen aan de binnenkant van de achterlichten
- Sportgrille
- enz enz

Uitlaat is nog in de planning, maar ben met Cartrend in overleg over een hele speciale uitlaat.

Alle spullen zijn al besteld en de meeste dingen heb ik al thuisliggen.

a.s. maandag komt de Arosa. Vrijdag gaat hij naar de zaak voor de velgen en de veren. Dan gelijk door naar de spuiter.
Laatst gewijzigd door Nick (germanstyle) op ma 1 jul 2002 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
Contacteer:

Shit Nick, dat meen je niet.
Jouw mooie Twingo verdwijnt uit Nederland :(

Maar goed, gelukkig hebben we de foto's nog.
Tim B.

Nick je hebt PM :D
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

zozo al meteen flinke plannen met de arosa
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Jammer dat je die Twingo verkocht hebt, ik zag net nog um net nog op een foto staan in de nieuwe GTI Tuning & Design.. Evenals een heel artikel over de Twingo Turbo van Paul..... Mooi artikel trouwens..

Maar je bent zo te zien alweer heel wat van plan met die Seat ... Ik ben benieuwd !!!! 8)
Anonymous

Marcel dLC schreef:Wat betreft Seat-tuning moet je eens gaan kijken bij de seat-dealer (Noordhoek) hier in waalwijk, dat is een vrij grote dealer en die heeft ook altijd wel leuk getuned spul staan.
Vandeweek reed ik er langs en toen stond er al een lekker bespoilerde nieuwe-ibiza (die dus net uit is)...zag er erg smakelijk uit moet ik zeggen!
Seat Seat Seat 8)
Nick (germanstyle)

Hij belde net weer .... woensdag komt hij hem al ophalen .. komt goed uit .. kan ik mijn Arosa vrijdag ophalen :D
Robert dB.

je hebt het gehoord he Stephan op AutoMaXX; veel tuningsmateriaal van de ibiza past op een Inca!! hint hint
Anonymous

zag ook laatst dat artikel over de turbo twingo...leuk dat die van nick er pal naast stond met groot TE KOOP er op...
clio_rally
Contacteer:

stephan schreef:
Marcel dLC schreef:Wat betreft Seat-tuning moet je eens gaan kijken bij de seat-dealer (Noordhoek) hier in waalwijk, dat is een vrij grote dealer en die heeft ook altijd wel leuk getuned spul staan.
Vandeweek reed ik er langs en toen stond er al een lekker bespoilerde nieuwe-ibiza (die dus net uit is)...zag er erg smakelijk uit moet ik zeggen!
Seat Seat Seat 8)
Ehm, niet lullig bedoeld, maar hebben we het dan niet over Volkswagen, offuh, oh nee, Skoda, heh, het lijkt ook wel een beetje audi, sorry even de weg kwijt :p

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Anonymous

Robert dB. schreef:je hebt het gehoord he Stephan op AutoMaXX; veel tuningsmateriaal van de ibiza past op een Inca!! hint hint
Me baas ziet me al aan komen... :lol: Nee het is mooi zat zo. Ken beter doorsparen voor eventueel een 5 erbij...
Nick (germanstyle)

Gisteren de radio eruit gehaald .... vanavond nog de versterker, cd-wisselaar en de draden van die twee dingen. Ook de sub en de boxen eruit halen.

Ik begin nu toch wel door te krijgen dat dit echt de laatste dag twingo is :(
Vanavond nog ff bezig met een map voor de koper met alle foto's die ik heb e.d. Natuurlijk wel gescant, want de echten krijgt hij niet.

Morgenvroeg nog voor de laatste keer de auto wassen, leeghalen en helemaal stofzuigen (wil ik graag nog 1x doen)

Daarna nog een stuk rijden met de auto (wil toch de 60.000km op de auto hebben :wink: ) Ook nog ff de laatste foto's maken en dan die jongen ophalen van het station. Naar de RDW en de auto afmelden. Dan is hij officieel niet meer van mij.

Zal het er denk ik wel ff moeilijk mee hebben. Heb hem toch helemaal zelf opgebouwd en was er echt gek mee. Krijg helemaal een brok in mijn keel :(
BartK (Adrenalin)

Nick schreef:Zal het er denk ik wel ff moeilijk mee hebben. Heb hem toch helemaal zelf opgebouwd en was er echt gek mee. Krijg helemaal een brok in mijn keel :(
Vind ik niks gek, het was ook wel een TOP Twingo!
Nick (germanstyle)

Net ff de kabels van de cd-wisselaar eruit getrokken (klotenwerkje)

Morgen weer verder me de rest. Hij komt toch pas morgenmiddag.
-Ray-
Contacteer:

dat wordt slikken morgen jongen!!! :")
Immer wieder die verdammte Holländer
Jeroen
Contacteer:

Sterkte met het afscheid nemen Nick.
Nick (germanstyle)

Nou vandaag de koper en zijn vader opgehaald. Gelijk door naar RDW gereden.

Daarna de papieren in orde gemaakt.

Alle spullen die hij erbij gekocht had van mij in de auto gelegd...

Voor de rest heb ik nog nooit zo makkelijk een auto verkocht. Kerel heeft de auto eens bekeken, niks nagekeken, geen motor gekeken, geen kilometerstand e.d.

Kerel wou hem gewoon graag hebben. Hij was gewoon helemaal in een waas :lol:

Maar toen ik hem de weg wees naar de snelweg, heb ik volgens mij meer in de spiegel gekeken dan op de weg gelet. Vond het toch wel jammer. Einde van een twingoperiode.
Goh wat zag die auto er goed uit in de spiegel!!!!
-Ray-
Contacteer:

en, hoe voel je je nu? als je naar buiten kijkt en er staat geen twingo in het hoekje tegen de bekende muur aan die je boos en gemeen aankijkt?
Nick (germanstyle)

Ja voelt wel raar, maar denk maar aan vrijdag ... dan komt Arosa :wink:

Ray, ik heb trouwens alle spullen bij Cartrend besteld. Kreeg het voor het geld wat ik in Duitslnad moet betalen. En de veren worden 40mm van APEX.
twingoturbo

Moontje schreef: Evenals een heel artikel over de Twingo Turbo van Paul..... Mooi artikel trouwens.. 8)
thanx Moontje, ik zal s kijken of ik m online ken krijgen. greetz Paul.
-Ray-
Contacteer:

Nick schreef:Ja voelt wel raar, maar denk maar aan vrijdag ... dan komt Arosa :wink:

Ray, ik heb trouwens alle spullen bij Cartrend besteld. Kreeg het voor het geld wat ik in Duitslnad moet betalen. En de veren worden 40mm van APEX.
joepie! nieuwe hoofdstukken zijn altijd leuk.. :D
twingoturbo

ja alleen steef moet dat effe voor me doen, want ik heb de ballen verstand van dat soort dingen.

heb je dat gelezen steef!!! :D
*Stephan_RSI*

twingoturbo schreef:ja alleen steef moet dat effe voor me doen, want ik heb de ballen verstand van dat soort dingen.

heb je dat gelezen steef!!! :D
Ja paul ik heb het gelezen, maar je mocht het ook gewoon zeggen :D. Maar ik zal het wel ff doen als ik tijd heb.
*Stephan_RSI*

Hey Nick, wel ff foto's erop zetten he als je hem hebt. groetjes
RUBBERBURNER
Contacteer:

Mooi autootje hoor Nick !!?Vindt 'm zelf ook stoer,maar wel erg klein...
8J,das 225 ?? Dan haalt ie de 150 niet eens meer joh ..

Suc6 ermee,gr.Barry >-)
Nick (germanstyle)

Ja ik heb hem!! Rijd 10x beter dan de twingo (sorry :D )

Mijn moeder vind hem echt super, ik trouwens ook. Heb nu al nog meer tuningdingen in mijn hoofd wat veranderd kan worden.
Dealer was echt super. Word lekker door hun gesponsord :D )Krijg het eerste jaar gratis onderhoud, met kans op 2 jaar. Moet alleen soms ff bij hun op shows staan.

Foto's heb ik nog niet.
8J, dat past met een 195/45R14 (duitse stijl he) of een 215/40R14

Ik heb voor de 195ers gekozen.
RUBBERBURNER
Contacteer:

Vond 't al zo raar,ik heb 7J met 195 breed...
Ben erg benieuwd naar een fotootje !!

Gr.Barry :)
*Stephan_RSI*

Hey Nick nog ff een mooie foto van je Twingo.

[img]http://members.lycos.nl/cliorsi/hpbimg/3Reno.jpg[/img]
Nick (germanstyle)

Hee dank je!! top foto!! .. ff opslaan :D
Nick (germanstyle)

Keb weer nieuwe dingen besteld bij ATAF:

- Een Pro Inox Uitlaat. Er komt een speciale ovalen DTM stuk opgelast.
- Mechanisme voor de achterklep (om die te openen, want handgreep gaat weg)

Ben toch niet voor de EPS gegaan.

Dinsdag ga ik Bruno bellen voor een afspraak. Goede service trouwens daar. Ze willen je daarecht wel helpen. 1 van de redenen waarom ik het daar heb besteld.
bruno @af
Contacteer:

Nick schreef: Goede service trouwens daar. Ze willen je daarecht wel helpen. 1 van de redenen waarom ik het daar heb besteld.
...bloos... :lol:
Anonymous

Nick wil zeker nog een beetje korting :D
Plaats reactie