Onderdelen bestellen bij BB Performance Tuning...
-
- Contacteer:
Ik ga een aantal dingen bestellen bij deze Engelsmannen...
Indien er nog iemand iets nodig heeft, kunnen we dat samen brengen. Dit bespaart ons in verzendingskosten.
Op een meeting komt dan alles wel bij de rechtmatige eigenaar...
http://www.bbperformancetuning.co.uk/
Indien er nog iemand iets nodig heeft, kunnen we dat samen brengen. Dit bespaart ons in verzendingskosten.
Op een meeting komt dan alles wel bij de rechtmatige eigenaar...
http://www.bbperformancetuning.co.uk/
En wat word er allemaal gehaald
:)

-
- Contacteer:
Ik heb reeds de bestelling doorgeven...
Niet dat ik ongeduldig was (alhoewel), maar heb ineens een pakking-set voor de carb bestelt.
Die wou ik er nog zeker tussen hebben voor de grote rit naar Six-Flags...
Daarbij nog een Groep-A dump valve..
Niet dat ik ongeduldig was (alhoewel), maar heb ineens een pakking-set voor de carb bestelt.
Die wou ik er nog zeker tussen hebben voor de grote rit naar Six-Flags...
Daarbij nog een Groep-A dump valve..
-
- Contacteer:
Hij bevalt me enorm.Frank schreef:Hallo Mark G.
Als jij die dumpvalve erop hebt zitten laat mij dan even weten of hij bevalt,wil er namelijk ook een
Misschien voor sommige mensen wel wat te luid.
Er komt echt een helse psssssst uit.
zeker als je voorbij fietsers, rijd en je gas los laat,schrikken die zich .Mark G schreef:Hij bevalt me enorm.Frank schreef:Hallo Mark G.
Als jij die dumpvalve erop hebt zitten laat mij dan even weten of hij bevalt,wil er namelijk ook een
Misschien voor sommige mensen wel wat te luid.
Er komt echt een helse psssssst uit.

Gaan jullie nog op korte termijn zaken bestellen daar?
-
- Contacteer:
Laat dat effe weten inderdaad want die GR A dumpvalve is wel goedkoper daar
Roy (Signaalkabel) schreef:Als je volgende week vrijdag naar de Mac komt met je verlanglijstje kan je die aan Henk meegeven. Die gaat volgende week naar Engeland. Dan kost het helemaal niks aan verzendkosten.
5 GT Turbo '88 GT5
DUH....ik heb het over een VOLGENDE keer...Roy (Signaalkabel) schreef:En dan zegt hij tegen mij dat ik niet kan lezen :-*Marinus16V schreef:Gaan jullie nog op korte termijn zaken bestellen daar?

-
- Contacteer:
Ik heb een folder van BP Performance binnen gekregen met allerlei onderdelen.
Iemand intresse? Dan neem ik hem mee naar de Noord meeting.
Iemand intresse? Dan neem ik hem mee naar de Noord meeting.
-
- Über-Spammer
ben je op auto mania zondag ??catrinus schreef:kun je er een kopietje van maken?
ik wel.. neem hem wel mee.
-
- Contacteer:
Je mag hem zo wel hebben Catrinus
-
- Contacteer:
Ik ga terug een bestelling plaatsen bij BBPerfance.
Zijn er nog mensen die stukken moeten hebben?
Zo kunnen we de verzendingskosten delen, want deze lopen hoog op voor 1 onderdeel.
Zo kunnen we de verzendingskosten delen, want deze lopen hoog op voor 1 onderdeel.
wat ga je bestellen als je dat wilt mededelen heMark G schreef:Ik ga terug een bestelling plaatsen bij BBPerfance.

die hebben niks voor een 21Turbo he spijtigMark G schreef:Ik ga terug een bestelling plaatsen bij BBPerfance.
-
- Contacteer:
Dit is trouwens nieuw bij deze jongens...
En lijkt me zéér nuttig
LIGHTENED AND BALANCED FLYWHEEL
[img]http://www.bbperformancetuning.co.uk/pr ... img342.jpg[/img]
Due to demand we now stock Lightened and Balanced Flywheels. These units improve the throttle response of engine due to lower inertia and certainly worth considering when carrying out a clutch change. Also unlike most others, our flywheels have the clutch face surface ground to futher ensure the torque capacity when a new clutch is fitted and bedded in.
En lijkt me zéér nuttig

LIGHTENED AND BALANCED FLYWHEEL
[img]http://www.bbperformancetuning.co.uk/pr ... img342.jpg[/img]
Due to demand we now stock Lightened and Balanced Flywheels. These units improve the throttle response of engine due to lower inertia and certainly worth considering when carrying out a clutch change. Also unlike most others, our flywheels have the clutch face surface ground to futher ensure the torque capacity when a new clutch is fitted and bedded in.
Een afgeslepen vliegwiel..mh scheelt 1 kg, maar de middelpuntvliegende kracht of centrifugaalkrachten worden groter.
Een fabrikant (renault in dit geval
) gaat uit van een vliegwiel dat maximaal afgedraaid kan worden zonder dat er honderden wagentjes terugkomen met een kapot vliegwiel. Deze marge ligt ver boven dat breekpunt, dus je kan tuningerwijs nog een heel eind van zo'n vliegwiel afhalen. Dat levert dus dit vernuftig wieletje op. Ik vraag me alleen af wat er met zo'n "minder sterk" vliegwiel gebeurd als je je hele motor en koppeling laat tunen tot een ongekend hoog performance.. redt dit vliegwiel het dan nog wel?
Maar voor luitjes zoals de meesten onder ons, met een open luchtfilter, sportuitlaat, evt gefreeflowde of andere intercooler en turbo opgeschroefd, met andere sproeier, kan dit toch wel een leuke performance-boost opleveren. Ik zou niet weten hoeveel, maar het voorgaande bijelkaar opgetelt..? Mag duidelijk wezen dat zo'n "licht" getunede GTT dan wel even heel anders is als een standaard turbo..

Een fabrikant (renault in dit geval

Maar voor luitjes zoals de meesten onder ons, met een open luchtfilter, sportuitlaat, evt gefreeflowde of andere intercooler en turbo opgeschroefd, met andere sproeier, kan dit toch wel een leuke performance-boost opleveren. Ik zou niet weten hoeveel, maar het voorgaande bijelkaar opgetelt..? Mag duidelijk wezen dat zo'n "licht" getunede GTT dan wel even heel anders is als een standaard turbo..

Renault, créateur de GTT !!!
-
- Contacteer:
Ik denk dat de prijs die je ervoor betaald, en het aantal extra pk's dat je krijgt méér dan redelijk is.
(kost de helft van bv een grotere intercooler en heeft volgens mij veel meer resultaat. Het oogt wel niet zo mooi als die blinkende intercooler
)
(kost de helft van bv een grotere intercooler en heeft volgens mij veel meer resultaat. Het oogt wel niet zo mooi als die blinkende intercooler
meer pk's moet je nie verwachten hoor mark, een vriend heeft er op zijn 21t er eentje gemonteerd. je hebt alleen veel beter respons maar pk's noway.Mark G schreef:Ik denk dat de prijs die je ervoor betaald, en het aantal extra pk's dat je krijgt méér dan redelijk is.
(kost de helft van bv een grotere intercooler en heeft volgens mij veel meer resultaat. Het oogt wel niet zo mooi als die blinkende intercooler)
maar zoals we zeggen alleen pk's telt is het nie hij moet ook vlugger opppaken en dat telt wel ja.