Voorstoelen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Mijn boodschappenwagentje (wat ik ooit nog wou voorzien van een GTT motor) is een renault express 1.1, als boodschappenwagentje is ie prima maar nu ben ik nogal ontevreden over de voorstoelen (niet zo vreemd, ik ben sinds kort de Vel Satis van mijn vader gewend).

Nu heb ik niet zo veel verstand van voorstoelen, en ik kan er ook jammergenoeg niet zo veel over vinden op het internet. Ten eerste vraag ik me af of bevestigingsmethoden voor voorstoelen hetzelfde zijn bij grote merken buiten renault, dat maakt zoeken n.l. een stuk makkelijker. En wat past er in een Expressje, wat qua cabine toch wel dezelfde anatomie heeft als een 5-je en waar je bovendien geen rekening hoeft te houden met onfortuinlijke achterpassagiers. Ook vraag ik me af of je een beetje comfortabele voorstoel zeer goedkoop bij je lokale slopert kan halen, want zoveel geld plan ik nou ook weer niet te steken in een winkelwagen waarvoor ik maar 500 gulden in het schuifje heb gedrukt.
Tom
Moderator
Car: MB

probeers een GTT stoeltjes (wel lastig om mooie strakke te vinden), dit moet zeker passen te maken zijn
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
martijn.p
Contacteer:

Ik weet niet of het past, maar de stoelen van een 11 GTX zijn heel erg gaaf. Die kunnen naar voren en naar achteren kantelen, zodat je in je stoel gedrukt wordt. Zit erg relaxed.
jeroen.k

wij hebben hier op school een sloop GTX staan! idd, errug gave stoelen!!! :D

edit: een 11 GTX, dus!
Martijnberk
Contacteer:

Volgens mijn idee is een express en omgebouwde 5, dus moet alles passen (ook de stoelen)
Anonymous

Ik heb vanmiddag even gesproken met iemand van een Renault garage (onze Vel Satis had nieuwe sierlijsten nodig) en hij twijfelde of er überhaupt iets van een 5 in paste, maar verder heeft ie me een mooi adres van een sloop met veel renault onderdelen gegeven (in Haaksbergen) wat toch op mijn route is...
Anonymous

Ik weet zeker dat stoelen uit een normale 5 of uit een GT passen in de Express, ken namelijk iemand die dat ook heeft gedaan. Kwestie van overzetten, volgens mij.

Eventueel heb ik in de toekomst ook 2 GT stoelen in de aanbieding, als aankoop nieuwe stoelen doorgaat. Als je interesse hebt moet je het maar even laten weten.
Marcel (mlg)
Contacteer:

5 Gtt stoelen passen perfect in een express , ik heb ze
okk in mijn express zitten .
Anonymous

de stoelen van elke 5 passen er zo in bijna alle onderdelen kunnen er zo op
maurice

Hey,joost. Als je die gtt-stoelen verkoopt, denk dan aub als eerste ff aan mij. Ik kom nu namelijk geen stap verder met mijn 5'je omdat er geen interieur inzit.
gille
Contacteer:

maurice schreef:Hey,joost. Als je die gtt-stoelen verkoopt, denk dan aub als eerste ff aan mij. Ik kom nu namelijk geen stap verder met mijn 5'je omdat er geen interieur inzit.
heb een lekker interieur voor je beige bruin leder van baccara uitvoering
Tijn
Contacteer:

dar heb ik al een koper voor gille, hij neemt dadelijk contact met je op via hotmail.
there is no spoon.
maurice

gille bedankt, maar ik wil mijn 5'je helemaal origineel maken en dus ook met de echte rood\zwarte stoeltjes.
Plaats reactie