Wie kan mij helpen,
Ik wil een jvc autoradio kopen JVC KD-LH2000R. Mijn vraag is of die het goed doet en of de mp3 functies goed werken en kan de jvc goed tegen de hoek waarin hij wordt bevestigd in de renault clio. slaat ie niet over?
Laat het me eens weten.
Alvast Bedankt
Groeten Maikel
edit by ploegah: kleine letters svp
JVC KD LH2000R mp3 autoradio
van het ene nummer naar het andere gaat sneller dan via cd in mijn geval, gaat gewoon vlotmaikel schreef:nog 2 vraagjes.
duurt het lang tussen de mp3's en kun je het display goed aflezen. ondankt het schuine inzetten?
dat ie schuin staat heeft totaal geen invloed op de werking, alles werkt perfect, display is ook prima af te lezen
zal zsm ff foto's maken en die hier posten, kun je het direct zien
net ff foto's gemaakt, maar resultaat is slecht
van dichtbij wordt het veelste wazig
(of de digicam is nie goed genoeg )
je kan het best even de jvc folder doorkijken, staan genoeg pics in
maar nog beter is gewoon kopen
van dichtbij wordt het veelste wazig
(of de digicam is nie goed genoeg )
je kan het best even de jvc folder doorkijken, staan genoeg pics in
maar nog beter is gewoon kopen

twijfel je nog steeds ? heb d8 ik toch wel genoeg verteld ?
bediening is perfect, lichtinval geen last van, speelt mp3's vlekkeloos af zonder lange tussen pauzes
enige min punt wat ik kan noemen is de afstandsbediening die er bij zit, werkt op korte afstand en bijv. niet van buitenaf door raam
maar voor mij geen probleem
en verder is hier niemand die een kd-lh2000r heeft anders had ie al gereageerd lijkt me
bediening is perfect, lichtinval geen last van, speelt mp3's vlekkeloos af zonder lange tussen pauzes
enige min punt wat ik kan noemen is de afstandsbediening die er bij zit, werkt op korte afstand en bijv. niet van buitenaf door raam
maar voor mij geen probleem
en verder is hier niemand die een kd-lh2000r heeft anders had ie al gereageerd lijkt me