Wel om de hoek parkeren natuurlijkNick schreef:Ik zal komen met mijn nieuwe Arosa .... plannen zijn mega ... maar nog lekker geheim![]()
Duitse stijl zal hij zeker worden.

Veel chicks, altijd goedRene (Mr. TX) schreef:Als het trouwens erg heet weer wordt, kunnen we misschien wel met z'n allen naar Strandheem ff zwemmen! Is een zandwinningsplaats wat nu gebruikt wordt als recreatieplaats! Voldoende parkeergelegenheid. Veel toeschouwers (veel chicks). En wie het te warm wordt kan een frisse duik nemen
Leuk ideetje misschien?
ik geloof nu niet meer zoals ik hoorde omdat er ook een camping bij zit en het seizoen weer open is en er veel auto's al op die parkeerplaats staan, kan je ook naar de bruine ster in leeuwarden is ook zat parkeerplaats en waar 's nachts nog wel eens rare dingen gebeuren :-* :-* :-* :-* :-* (let op de woorden "BRUINE STER"Rene (Mr. TX) schreef:Het Strandheem:
Het schijnt dat Streetracing Drachten hier ook wel eens verzamelt (daar komt deze foto namelijk weg)
kloptRene (Mr. TX) schreef:De bruine ster... Nou, succes! :-*Bovendien is dat een pokke end rijden.
Strandheem heeft ook een enorm grasveld ter beschikking als parkeerterrein, daar zat ik aan te denken. Kunnen al Renaultjes mooi naast elkaar staan. Op het parkeerterrein van de foto is het altijd vechten om een plekje.
Strandheem (Opende) ligt hooguit 8km van marum, dus gelijk een leuk tourritje. En de mensen uit het zuiden kunnen er gelijk camperen![]()
http://www.strandheem.nl