Renault 5 treffen 2002.(Reactietopic).
Op 14-7-2001 houden de Renault 5 Freunde uit Münsterland hun achtste internationale Renault 5 treffen.
Op deze dag staat de Renault 5 in de schijnwerpers, maar inweze is elke sportieve Renault welkom. Op de showterreinen zie je eigenlijk alleen 5jes. In alle soorten en maten zul je ze daar tegenkomen, van 5 Alpine tot Turbo 1, van GT Turbo tot een standaard 5je uit 1981.
Op de showterreinen kom je weleens wat anders tegen dan een 5je, maar de meeste "andere" Renaults dienen op een ander parkeerterrein gezet te worden.
Die terreinen zijn zekers ook de moeite waard om te bekijken, want er is genoeg leuk speelgoed te zien.
Je komt er echt van alles tegen van Twingo's tot Alpine. Van Clio tot Dauphine. En ga zomaar door.
En ja, velen zijn gestyled volgens de Duitse normen..
Op deze dag zullen ook nog een aantal activiteiten plaatsvinden.
Zo is er een mooiste R5 verkiezing, een braderie met de typische Duitse braadworsten en veel bier. Een onderdelenmarktje met van alles en nog wat voor/over Renault.In de werkplaats van de Renault dealer waar het wordt gehouden is ook de geschiedenis van de 5 te vinden. En er is ook elk jaar weer de mogelijkheid om een 5je te beschilderen als je dat leuk vind..
Dit alles wordt georganiseerd bij de plaatselijke Renault Dealer, Heger In Dülmen.
Een zeer beknopte routebeschrijving:
Autobahn A-43 Abfahrt Dülmen-Nord/Dülmen-Buldern Nr.5.
Het dorpje ligt niet ver van de Nederlandse grens.
Meer informatie, in het Duits, is hier te vinden:
http://www.renault-5-freunde.de/
Ik ben er al een aantal jaren geweest, en het is me altijd goed bevallen, dus dit jaar ga ik weer.
Er zijn er nog een paar die zeker meegaan, maar ik weet de exacte aanmeldingen niet meer, maar die zullen hier spoedig volgen. De vertrektijd komt vanzelf hier te staan, voor degene die met de groep mee willen rijden.
Wie gaan er mee:
- Chris. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Nick. Seat Arosa.
Deze mensen gaan waarschijnlijk ook wel mee, net als altijd:
- Martijn. R5GTT.
- Emmelot brothers. Clio.
Twijfelaars:
- Maik. R5GTT.
- Hans. Clio.
- Maus. ClioRS.
Vragen? Schroom niet!
Op deze dag staat de Renault 5 in de schijnwerpers, maar inweze is elke sportieve Renault welkom. Op de showterreinen zie je eigenlijk alleen 5jes. In alle soorten en maten zul je ze daar tegenkomen, van 5 Alpine tot Turbo 1, van GT Turbo tot een standaard 5je uit 1981.
Op de showterreinen kom je weleens wat anders tegen dan een 5je, maar de meeste "andere" Renaults dienen op een ander parkeerterrein gezet te worden.
Die terreinen zijn zekers ook de moeite waard om te bekijken, want er is genoeg leuk speelgoed te zien.
Je komt er echt van alles tegen van Twingo's tot Alpine. Van Clio tot Dauphine. En ga zomaar door.
En ja, velen zijn gestyled volgens de Duitse normen..
Op deze dag zullen ook nog een aantal activiteiten plaatsvinden.
Zo is er een mooiste R5 verkiezing, een braderie met de typische Duitse braadworsten en veel bier. Een onderdelenmarktje met van alles en nog wat voor/over Renault.In de werkplaats van de Renault dealer waar het wordt gehouden is ook de geschiedenis van de 5 te vinden. En er is ook elk jaar weer de mogelijkheid om een 5je te beschilderen als je dat leuk vind..
Dit alles wordt georganiseerd bij de plaatselijke Renault Dealer, Heger In Dülmen.
Een zeer beknopte routebeschrijving:
Autobahn A-43 Abfahrt Dülmen-Nord/Dülmen-Buldern Nr.5.
Het dorpje ligt niet ver van de Nederlandse grens.
Meer informatie, in het Duits, is hier te vinden:
http://www.renault-5-freunde.de/
Ik ben er al een aantal jaren geweest, en het is me altijd goed bevallen, dus dit jaar ga ik weer.
Er zijn er nog een paar die zeker meegaan, maar ik weet de exacte aanmeldingen niet meer, maar die zullen hier spoedig volgen. De vertrektijd komt vanzelf hier te staan, voor degene die met de groep mee willen rijden.
Wie gaan er mee:
- Chris. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Nick. Seat Arosa.
Deze mensen gaan waarschijnlijk ook wel mee, net als altijd:
- Martijn. R5GTT.
- Emmelot brothers. Clio.
Twijfelaars:
- Maik. R5GTT.
- Hans. Clio.
- Maus. ClioRS.
Vragen? Schroom niet!
Laatst gewijzigd door Chris op zo 7 jul 2002 15:28, 6 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Ik kom ook wel ff .. tis voor mij maar 20 minuten ...
Wel met de Arosa
Wel met de Arosa

-
- Über-Spammer
Zet mij bij de mabey peeps
...

-
Ik vind het best ... tis wel in de buurt dan ... door Gronau en dan stukje autobaan. Misschien hoef je helemaal niet door Gronau en is de autobaan wel helemaal dan doorgetrokken dan.Chris schreef:Nick, zullen we verzamelen in Enschede? Hebben we vorrig jaar ook gedaan, bij de Ferrari dealer.
En wacht je nu wel even op ons? Of bel anders als je wegrijdt..
Ja als je op tijd komt dan had ik gewacht, maar .... had nog 20 andere auto's die stonden te popelen om naar die meeting te gaan.

beetje jammer... zit in frankrijk dus ik kan mn nieuwe aanwinst niet komen showen 

-
Chris, zet ff achter mijn naam Arosa (ex-twingo) .. zo staat het ook zo stom ... en nu weet ik alweer wat de reacties op deze post zijn:
"Had je maar geen Arosa moeten kopen"
"Had je maar geen Arosa moeten kopen"

aahhh, bekend terrein 
ik/wij komen ook!

ik/wij komen ook!
Immer wieder die verdammte Holländer
Ikke ookPloegah schreef:Sheit !
ik ben in italie...

Én ik óók.Jeroen schreef:Ikke ookPloegah schreef:Sheit !
ik ben in italie...

Waar zitten jullie ergens? Ikzelf zit aan het meer van Caldenazzo, das in de buurt van Trento, en dat ligt weer vlak bij het Gardameer (ff meer de bergen in

We gaan lekker off topic
We vertrekken 5 juli richting Italië, gaan eerst een week rondrijden in Toscane en de tweede week hebben we een huisje gehuurd nabij Pisa.

We vertrekken 5 juli richting Italië, gaan eerst een week rondrijden in Toscane en de tweede week hebben we een huisje gehuurd nabij Pisa.
ik kom misschien ook
Naar Italie ?turboman schreef:ik kom misschien ook

-
Steven(ventieldopje) schreef:Maybe, Sensation is daar ook ergens in de buurt.
ehhhhhh.... sensation .... da's toch in de Arena, dus een heel stuk uit de richting van de meeting....
ik denk dat onze stevanus de datum bedoelt....
maarrrr ik kan me vergissen natuurlijk!!
maarrrr ik kan me vergissen natuurlijk!!

nu ik ook ernstig naar de duitse tuning-kant neig, vind ik dat ik daar ook bij moet zijn. maja, een clio is nog geen 5, maar ik kan niet thuis blijven als er een meeting is toch?
-
ach ik kan natuurlijk niet alleen achter blijven...
das wel 1 van de betere opties natuurlijk......