Klote voor je man!
Had zelf van het weekend ook leuk! Heb één schade achterop zitten (heb ik hem mee gekocht) en een paar butsjes zonder lakschade. Ik ben al een tijdje aan het sparen om hem strak te krijgen, maar de motorkap was nog helemaal gaaf! Klimt een vriendin van me op de motorkap, ik vervolgens naar Auto-Maxx kom ik terug zitten er 5 deuken in de kap, alleen zonder lakschade, maar toch! Volgens een vriend van me is één deuk er niet uit te wrijven, omdat daar een soort vouw inzit! Is dit zo?
Had zelf van het weekend ook leuk! Heb één schade achterop zitten (heb ik hem mee gekocht) en een paar butsjes zonder lakschade. Ik ben al een tijdje aan het sparen om hem strak te krijgen, maar de motorkap was nog helemaal gaaf! Klimt een vriendin van me op de motorkap, ik vervolgens naar Auto-Maxx kom ik terug zitten er 5 deuken in de kap, alleen zonder lakschade, maar toch! Volgens een vriend van me is één deuk er niet uit te wrijven, omdat daar een soort vouw inzit! Is dit zo?
als er een scherpere vouw in zit (dit is redelijk goed te zien) dan is het er idd moeilijk tot niet uit te kloppen, je zal een vouw blijven zien. dus dan moet er geschuurd, geplamuurd en gespoten worden.jeroen.k schreef:Klote voor je man!
Morgen komt de schadeexpert, ik houd jullie op de hoogte, ik weet niet wat ik doe als tie TL is, om nou geld bij te gaan leggen om het te repareren ligt eraan hoeveel. andere clio weet ik dan ook nog niet, m'n pa ziet me aankomen! die word gek denk ik. Maargoed, laten we morgen afwachten!
met het geld van de verzekering koop je mijn auto, mijn auto heeft een halfgare krukas, je doet dan gewoon je complete motor in die van mij, verkoop je huidige clio in losse onderdelen..
heb je en een mooie clio en nog zat geld over

Dat ziet er mooi K#T uit, ben je mooi klaar mee Veel suc6
Yeah right, als het allemaal zo makkelijk was! voor hoeveel verkoop je em.Rasit.. schreef:met het geld van de verzekering koop je mijn auto, mijn auto heeft een halfgare krukas, je doet dan gewoon je complete motor in die van mij, verkoop je huidige clio in losse onderdelen..
De dagwaarde van een Clio 16v uit 01-93 is ong. 3900,-- pleuros daar kom ik nie echt ver mee denk ik. Moet de motor nog omgezet worden, kost ook weer geld. En ik wil gewoon een Williams blauwe!

http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... highlight=
mijn motor ligt er al uit dus 150 euro motor erin laten zetten misschien????
mijn motor ligt er al uit dus 150 euro motor erin laten zetten misschien????
Tja bij mijn eerste botsing linksachter d8 ik ook van "oh het is maar een krasje maar was ook een flinke deuk. En nu draaide ik een heel rondje op de rijbaan dus dacht ik FOCK nu ligt ie goed in mekaar!!.
KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!
KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!
Misschien 1 geluk!! Op dat kruispunt stonden geen haaientanden in het middenstuk en waarschijnlijk wel buiten het kruispunt (waar mevrouw stond) dus krijg ik toch nog gelijk.
We zien wel hoe het afloopt
Gr.
JP
We zien wel hoe het afloopt
Gr.
JP
schade is aardig ja, een nieuw achterscherm en een deur en de dorpel richten. Als je hem met slooponderdelen repareert ( net zo goed als nieuw ) kan de rpijs nog wel meevallen.
Kosten nieuw! :
-achterscherm : 373,03 euro
- deur : 237,00 euro
zoek een auto bedrijf waar je met slooponderdelen mag werken, en vraag of je misschien zelf bijvoorbeeld op zaterdag zelf dingen aan je auto mag doen om de kosten te drukken.
Kosten nieuw! :
zoek een auto bedrijf waar je met slooponderdelen mag werken, en vraag of je misschien zelf bijvoorbeeld op zaterdag zelf dingen aan je auto mag doen om de kosten te drukken.
Mensen! mijn auto is TOTAL LOSS verklaard!!
:-*
Dit is ERRUG K U T
Wat ik nu ga doen weet ik nog niet. Renault of geen auto. Als geen auto ga ik voortaan met de trein naar mijn werk, als wel een Renault dan koop ik die van WilliamsEddie!!
Gr. en tot later

Dit is ERRUG K U T
Wat ik nu ga doen weet ik nog niet. Renault of geen auto. Als geen auto ga ik voortaan met de trein naar mijn werk, als wel een Renault dan koop ik die van WilliamsEddie!!
Gr. en tot later
Hij was erg krom, niks meer aan te doen! er zit een hele knik in de auto die niet zomaar te repareren was.Jeroen V schreef:schade is aardig ja, een nieuw achterscherm en een deur en de dorpel richten. Als je hem met slooponderdelen repareert ( net zo goed als nieuw ) kan de rpijs nog wel meevallen.
Kosten nieuw! :
Vrijdag weet ik nog meer!, of en al dan niet toch te maken valt of niet. en hoeveel de dagwaarde min de restwaarde is. En dat krijg ik terug.
Kijk dat begint erop te lijken!Jesper16v schreef:Mensen! mijn auto is TOTAL LOSS verklaard!!![]()
:-*
Dit is ERRUG K U T
Gr. en tot later

Ik heb het zo besproken met het schadebedrijf. Als ik hem zelf wil houden krijg ik Dagwaarde min de restwaarde (restwaarde is het hoogste bod wat op internet gegeven word. moet binnen 3 dagen. DUS BIEDEN MENSEN!!) en anders als ik de auto niet wil houden krijg ik de hele dagwaarde. Ik denk dat ik dat doe, want dan kan ik Eddie zijn auto eerder kopen. Ligt eraan wat m'n ouders er van vinden. maar dat komt wel goed. Ben tenslotte geen kind meer!
Ik weet nu wel dat je extra extra goed moet oppassen ook al zit je niet fout, want als er zo'n schip van een volvo 850 in je zijkant komt zit ie zo in elkaar.
quote van schadebedrijf "je hebt geluk dat die volvo je precies in het midden geraakt heeft, daar is ie het sterkste, anders was je er ZEKER niet heelhuids vanaf gekomen"
Daar ben ik dus aan de andere kant wel blij mee.
Gr.
JP
Ik weet nu wel dat je extra extra goed moet oppassen ook al zit je niet fout, want als er zo'n schip van een volvo 850 in je zijkant komt zit ie zo in elkaar.
quote van schadebedrijf "je hebt geluk dat die volvo je precies in het midden geraakt heeft, daar is ie het sterkste, anders was je er ZEKER niet heelhuids vanaf gekomen"
Daar ben ik dus aan de andere kant wel blij mee.
Gr.
JP
-
- Über-Spammer
zo zeg dat wel.
sterkte gozer..
sterkte gozer..
Waar is dat dan ?Jesper16v schreef:Ik heb het zo besproken met het schadebedrijf. Als ik hem zelf wil houden krijg ik Dagwaarde min de restwaarde (restwaarde is het hoogste bod wat op internet gegeven word. moet binnen 3 dagen. DUS BIEDEN MENSEN!!)
Ik heb wel interesse.
-
- Über-Spammer
JUIST niet bieden..
want hoe hoger dat bod hoe lager het bedrag dat jij krijgt!!!
als je logisch nadenkt.
want hoe hoger dat bod hoe lager het bedrag dat jij krijgt!!!
als je logisch nadenkt.
Hij was erg krom, niks meer aan te doen! er zit een hele knik in de auto die niet zomaar te repareren was.
Vrijdag weet ik nog meer!, of en al dan niet toch te maken valt of niet. en hoeveel de dagwaarde min de restwaarde is. En dat krijg ik terug.
Is zeker wel te repareren, hij loopt bij de daklijn nog recht, als je een knik in je dak hebt dan heb je pas een probleem.
Niet bieden nee.
Als ik jou was, zou ik kijken hoeveel de restwaarde is. Want er zijn genoeg mensen die onderdelen kunnen gebruiken.
Ik kan b.v. wel een paar dingen gebruiken(nee, ben geen roofvogel die boven een mogelijke prooi hangt)
Maar voor een leuke prijs zou je mij hetvolgende kunnen verkopen.
Dashboard
ECU met kabelboom en injectoren en ontsteking
remmen compleet(schijven en klauwen voor en achter)
Als ik tenminste het geld krijg van mijn ex-werkgever.
En zo zijn er nog wel veel meer people die iets nodig hebben. Vaak haal je 2x de restwaarde eruit qua onderdelen slopen als het niet meer is.
maar ja, is maar net wat je wil.
groetjes
Als ik jou was, zou ik kijken hoeveel de restwaarde is. Want er zijn genoeg mensen die onderdelen kunnen gebruiken.
Ik kan b.v. wel een paar dingen gebruiken(nee, ben geen roofvogel die boven een mogelijke prooi hangt)
Dashboard
En zo zijn er nog wel veel meer people die iets nodig hebben. Vaak haal je 2x de restwaarde eruit qua onderdelen slopen als het niet meer is.
groetjes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
ik zelf heb mijn clio in delen verkocht, ben nu voor zo'n 2000 euro aan spul kwijt, heb nog abs, alle sub-motoronderdelen ( startmotor,etc.......)en uitlaat en allerlei kleinen dingen zoals kachel en zo.
Michel S. schreef:Niet bieden nee.
Dashboard
groetjes
ontsteking heb ik voor je

inderdaad. Ik heb wel interesse in een aantal onderdelen.Michel S. schreef:En zo zijn er nog wel veel meer people die iets nodig hebben. Vaak haal je 2x de restwaarde eruit qua onderdelen slopen als het niet meer is.
Interieurtje is ook altijd goed los te verkopen.
Waarom kopen jullie em dan niet als club op? hebben jullie gelijk clubonderdelen, en krijg ik gewoon mijn verwachte bedrag! want ik ben bang dat als ik em hou, en ik verkoop alles los dan houd ik denk ik een halve auto over! en dat wil ik niet hebben.
Ik hou em zowieso dus niet, misschien heb ik als ik em hou wel meer geld "op het eind" maar zolang kan ik niet wachten. En ik heb ook geen ruimte om em neer te zetten.
Koop em gewoon als club op. Kan iedereen er van profiteren denk ik.
Ik zal straks even navragen waar je kan bieden.
Het zit zo.
Ik krijg zowieso de hele dagwaarde vastgesteld door de schadeexpert. "hele goeie onderhouden auto, met heel goed interieur (met blauwe streepjes) dat zal waarschijnlijk boven de dagwaare uitkomen." zei de schadeexpert.
Je kan dus bieden op mijn wrak (klinkt zo raar)
De hoogste bieder mag em opkopen. Dat geld krijg ik en de verzekeringsmaatschappij zal het overige bedrag bijbetalen. Dus ik krijg zowieso genoeg, om gelijk die van Eddie te kopen.
Gr.
JP
Ik hoop dat jullie snappen waarom ik em niet hou, ik heb geen zin om alles los te verkopen en te wachten tot ik dan eindelijk genoeg geld heb om een andere te kopen, want ik kan niet zonder vervoer.
Ik hou em zowieso dus niet, misschien heb ik als ik em hou wel meer geld "op het eind" maar zolang kan ik niet wachten. En ik heb ook geen ruimte om em neer te zetten.
Koop em gewoon als club op. Kan iedereen er van profiteren denk ik.
Ik zal straks even navragen waar je kan bieden.
Het zit zo.
Ik krijg zowieso de hele dagwaarde vastgesteld door de schadeexpert. "hele goeie onderhouden auto, met heel goed interieur (met blauwe streepjes) dat zal waarschijnlijk boven de dagwaare uitkomen." zei de schadeexpert.
Je kan dus bieden op mijn wrak (klinkt zo raar)
De hoogste bieder mag em opkopen. Dat geld krijg ik en de verzekeringsmaatschappij zal het overige bedrag bijbetalen. Dus ik krijg zowieso genoeg, om gelijk die van Eddie te kopen.
Gr.
JP
Ik hoop dat jullie snappen waarom ik em niet hou, ik heb geen zin om alles los te verkopen en te wachten tot ik dan eindelijk genoeg geld heb om een andere te kopen, want ik kan niet zonder vervoer.
Begrijp ik
maar om hem als clubauto te kopen gaat ook niet werken, ik ga wel even mailen met michel misschien kunnen we hem samen kopen.
maar om hem als clubauto te kopen gaat ook niet werken, ik ga wel even mailen met michel misschien kunnen we hem samen kopen.
Ik heb gebeld naar het schadebedrijf en je kan als particulier niet bieden. helaas.
-
K*te voor je allemaal, was een nette auto.
Mischien kun je hier wat mee, zij kopen op en verkopen. http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=
succes verder
Mischien kun je hier wat mee, zij kopen op en verkopen. http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=
succes verder