Auto-Maxx verslag - Foto's - Movies
Hier staan een aantal foto's van het afgelopen weekend.
De corvette met 'luchtinlaat' staat er ook tussen!
foto's
Dank je Mark, nu doet ie het als het goed is.
De corvette met 'luchtinlaat' staat er ook tussen!
foto's
Dank je Mark, nu doet ie het als het goed is.
Laatst gewijzigd door Maurits op zo 30 jun 2002 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
deel van de harde kern is weer thuis....
paar woordjes:
- bier
- bbq
- achtbanen
- stof
- feest
- miss-verkiezing
- burn-outs
- brandpasta
- rugby
kunnen jullie hier wat mee??
paar woordjes:
- bier
- bbq
- achtbanen
- stof
- feest
- miss-verkiezing
- burn-outs
- brandpasta
- rugby
kunnen jullie hier wat mee??

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Is er nog Cooola?
Robert dB. schreef:Is er nog Cooola?

-
- Contacteer:
[quote="Goose"]Het was een top-weekendje... Veel renaults...heel veel renaults, ik heb ze niet getelt, maar het zijn er zeker 40 geweest bij elkaar op zondag, bij de stand en er tegnover waar onze tenten stonden!
quote]
Het waren er veel en veel meer.
Weet zeker dat we richting de 90 a 100 gingen die vandaag op onze stand en er tegenover op onze 2de plaats erbij stonden.
Ik vond het dus ook super vet dat vandaag de hele dag die limeted edition Clio V6 erbij stond op onze stand.
Het was een blauwe V6 uit belgie.
Hiervan zijn er maar 4 gebouwt, dus voor de mensen die er niet geweest zijn echt heel erg jammer dus.
Dit was dus weer een super vet weekend weer.
Op naar de Volgende.
quote]
Het waren er veel en veel meer.
Weet zeker dat we richting de 90 a 100 gingen die vandaag op onze stand en er tegenover op onze 2de plaats erbij stonden.
Ik vond het dus ook super vet dat vandaag de hele dag die limeted edition Clio V6 erbij stond op onze stand.

Het was een blauwe V6 uit belgie.
Hiervan zijn er maar 4 gebouwt, dus voor de mensen die er niet geweest zijn echt heel erg jammer dus.
Dit was dus weer een super vet weekend weer.
Op naar de Volgende.

er is trouwens ook gefilmd door Yorin, van het programma Cars & Bikes, as zondag, uurtje of 1700/1730 is de uitzending.
ik weet dat ons kamp en oa mijn auto gefilmd zijn, dus kjken en opnemen die handel!!
ik weet dat ons kamp en oa mijn auto gefilmd zijn, dus kjken en opnemen die handel!!

-
- Contacteer:
Hmm krijg alleen maar kruizen in beeld. 

dan zal die site wel geen sharing ondersteunen...Edwin5gtt (Punttang) schreef:Hmm krijg alleen maar kruizen in beeld.
Het lukt me niet het filmpje te downloaden. Hij opent direct mediaplayer en geeft dan een foutmelding. Heb ik er een bepaalde codec voor nodig ? Ik heb ook al save target geprobeerd maar helaas. Iemand een suggestie ?
Hij zegt eerst connecting to server. Daarna krijg ik de foutmelding: Cannot open. Please verify that the path and filename are correct and try again.
Nee, helpt niet. Het zal er wel mee te maken hebben dat ik achter een vuurmuur zit. Alleen vreemd dat ik hem niet kan downloaden. Die rechtten heb ik namelijk wel.
Heb mijn fotoos al ontwikkeld, maar nog niet on-line kunnen zetten omdat ik bij mn vriendin moest slapen die telefoon i-net heeft en geen scanner!
maar vanavond zet ik ze erop! Ik had volgens mij beter zondag kunnen komen of niet? Ogf was het beide dagen ongeveer even druk?
Hoggtepunt vondt ik toch wel ene gek die meedeed aan de sprints in de standaard leasebak van zn werk! Een Skoda Octavia 1.8 turbo (station) en hij trok er nog verschillende civics, crxen, corrola's, ed uit! Best wel kicke! En een vrij standaard golfje TDI (weet niet wat voor uitvoering) die een aardig aantal snelle bakkies toch wel acter zich liet! Alleen jammer dat er geen Renaults meededen met die sprints (toen ik aan het kijken was)

Hoggtepunt vondt ik toch wel ene gek die meedeed aan de sprints in de standaard leasebak van zn werk! Een Skoda Octavia 1.8 turbo (station) en hij trok er nog verschillende civics, crxen, corrola's, ed uit! Best wel kicke! En een vrij standaard golfje TDI (weet niet wat voor uitvoering) die een aardig aantal snelle bakkies toch wel acter zich liet! Alleen jammer dat er geen Renaults meededen met die sprints (toen ik aan het kijken was)
-
Die sprint vind ik weer levensgevaarlijk .... 2 stukken asfalt met een sloot in het midden.
Kon je ook wel aan die scirocco of audi quattro zien die op de kop in de sloot lag. (was zaterdagmorgen)
Kon je ook wel aan die scirocco of audi quattro zien die op de kop in de sloot lag. (was zaterdagmorgen)
Tja als die corvette met lachgas injectie op z'n bek was gegaan was ie hartstikke dood geweest, hij had wel de snelste tijd zondag 6.?sec.
meer dan 50 (!!!!)Maus schreef:Het was echt super vet! Vooral die burn-outs zaterdagavond
Hoeveel nieuwe leden hebben zich dit weekend overigens aangemeld?
we zijn zondag door de magische grens van 200 leden gegaan !
Was dit die parse corvette? Die had zaterdag de snelste tijd! Ging best hard.Thijs RSI schreef:Tja als die corvette met lachgas injectie op z'n bek was gegaan was ie hartstikke dood geweest, hij had wel de snelste tijd zondag 6.?sec.
Is wel grappig om te zien dat porsches niks te vertellen hadden!
Ik heb ook nog tegen die gast gereden. Dat ging hard !jeroen.k schreef:Was dit die parse corvette? Die had zaterdag de snelste tijd! Ging best hard.Thijs RSI schreef:Tja als die corvette met lachgas injectie op z'n bek was gegaan was ie hartstikke dood geweest, hij had wel de snelste tijd zondag 6.?sec.
Is wel grappig om te zien dat porsches niks te vertellen hadden!
zo te horen aan alle reacties en (gisteraaf) te zien aan ray zn "moeie" koppie hebben jullie er weer een big party van gemaakt en weer even laten merken dat de rtc aanwezig was...!!
Alles bij elkaar toch een heel geslaagd weekend.
Hoogtepunten waren de burnouts, rugby, een of andere rooie Seat Inca die rond ging door middel van handrem (
) kermis, miss-verkiezing, Six Flags, pfff eigenlijk alles wel
Tot volgend treffen en de vaste kern tot op FNB.
Hoogtepunten waren de burnouts, rugby, een of andere rooie Seat Inca die rond ging door middel van handrem (

Tot volgend treffen en de vaste kern tot op FNB.
Hoogtepunten voor mij waren:
- Het weer (gezien de voorspellingen)
- De opkomst
- De RTC rugby match
- De burnouts op de camping za.av.
- De miss verkiezing (stofzuiger, stofzuiger
)
- Het sprinten
Echt geweldige noten afgelopen weekend. Ik was echter wel helemaal kapot vanwege de korte nachtrust, maar dat hoort erbij.
- Het weer (gezien de voorspellingen)
- De opkomst
- De RTC rugby match
- De burnouts op de camping za.av.
- De miss verkiezing (stofzuiger, stofzuiger

- Het sprinten
Echt geweldige noten afgelopen weekend. Ik was echter wel helemaal kapot vanwege de korte nachtrust, maar dat hoort erbij.
inderdaad was echt topstand van rtc! Zag uiteraard veel bekende auto's!! Heb helaas maar 2 rondjes kunnen maken over het veld omdat ik een sixflags-aanhang had
Ma was wel blij ff rondgeneusd te hebben !!
Bedankt voor de rtc sticker! (zag er in six flags eentje geplakt tegen een paal
)

Bedankt voor de rtc sticker! (zag er in six flags eentje geplakt tegen een paal

en op een peugeot 306 die schade hadrobclio16V schreef:Ik heb op de meest vreemde plaatsen RTC stickers gezien, op een botsauto, op de deur van de WC, op lantaarnpalen, in de grote tent enzovoorts....
Maar het evenement is zeker voor herhaling vatbaar.

<-------So you know don't mess with a Reno------->