Een paar Renault enthousiastelingen willen a.s. vrijdag een Renault treffen houden, met als doel de Renault phreaks hier in de regio wat meer bij elkaar te brengen. Uiteindelijk doel is dat bijv. om de maand een treffen gehouden kan worden.
En zoals een ieder weet:
Hoe meer man hoe meer vreugd !!
Dus kom langs !
Renault treffen Emmen vrijdag a.s. (5 juli)
xal s kieken...
Ook altijd handig is de locatie.
Is op parkeerplaats aan de hondsrugweg (loopt door Emmen centrum), dichtbij de Holdert (bejaardencentrum) en ook dichtbij beginpunt Traverse (wandelbrug richting centrum loopt Hondsrugweg onderdoor).
Mailen/pm-en voor info kan altijd !
Is op parkeerplaats aan de hondsrugweg (loopt door Emmen centrum), dichtbij de Holdert (bejaardencentrum) en ook dichtbij beginpunt Traverse (wandelbrug richting centrum loopt Hondsrugweg onderdoor).
Mailen/pm-en voor info kan altijd !
owja de tijd
20 uur
degene die interesse hebben: wat vinden jullie van het idee van een treffen 1x per maand ??
lijkt me zelf erg kewl
de dag dat dit dan is (vrijdag,zaterdag,zondag) kan later bepaald worden

20 uur
degene die interesse hebben: wat vinden jullie van het idee van een treffen 1x per maand ??
lijkt me zelf erg kewl
de dag dat dit dan is (vrijdag,zaterdag,zondag) kan later bepaald worden
-
Arjen, als jij naar die sprintwedstrijden gaat wil ik wel mee. Lijkt me gaaf om te zien.Arjen schreef:Ik weet nog niet 100% zeker of ik kom. Het is wel dichtbij, maar er is ook weer een legale sprintwedstrijd op de vliegstrip in Drachten. Lijkt me ook leuk om te zien.
Marcel
Ik heb net doorgekregen van Ron dat het vrijdag niet doorgaat in Emmen. Hij laat wel weten wanneer het wel doorgaat.
Marcel: ik weet nog niet voor 100% zeker of ik heen ga. Laat het je nog wel ff weten. Het ligt ook een beetje aan het weer. Ik heb geen zin om daar 10 kleurenschijt op te lopen.
Marcel: ik weet nog niet voor 100% zeker of ik heen ga. Laat het je nog wel ff weten. Het ligt ook een beetje aan het weer. Ik heb geen zin om daar 10 kleurenschijt op te lopen.
-
Arjen, is goed. Bel me anders maar als je heen gaat. M'n mobielnummer stuur ik je straks wel via de mail.
Ben er ook weer even te kijken, auto is nu veel makkelijker te herkennen aan die mooie stickersMarcel O. schreef:Arjen, als jij naar die sprintwedstrijden gaat wil ik wel mee. Lijkt me gaaf om te zien.Arjen schreef:Ik weet nog niet 100% zeker of ik kom. Het is wel dichtbij, maar er is ook weer een legale sprintwedstrijd op de vliegstrip in Drachten. Lijkt me ook leuk om te zien.
Marcel

<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
Arjen, ga je nog heen??F 16Valve schreef:Ben er ook weer even te kijken, auto is nu veel makkelijker te herkennen aan die mooie stickersMarcel O. schreef:Arjen, als jij naar die sprintwedstrijden gaat wil ik wel mee. Lijkt me gaaf om te zien.Arjen schreef:Ik weet nog niet 100% zeker of ik kom. Het is wel dichtbij, maar er is ook weer een legale sprintwedstrijd op de vliegstrip in Drachten. Lijkt me ook leuk om te zien.
Marcel
F 16 valve, ik ga vanavond waarschijnlijk wel heen, zie je daar wel als je ook heen gaat.
ik geloof dat het is afgelast??Marcel O. schreef:Arjen, ga je nog heen??F 16Valve schreef:Ben er ook weer even te kijken, auto is nu veel makkelijker te herkennen aan die mooie stickersMarcel O. schreef:Arjen, als jij naar die sprintwedstrijden gaat wil ik wel mee. Lijkt me gaaf om te zien.Arjen schreef:Ik weet nog niet 100% zeker of ik kom. Het is wel dichtbij, maar er is ook weer een legale sprintwedstrijd op de vliegstrip in Drachten. Lijkt me ook leuk om te zien.
Marcel
F 16 valve, ik ga vanavond waarschijnlijk wel heen, zie je daar wel als je ook heen gaat.
weet niet zeker maar
<-------So you know don't mess with a Reno------->