Toen ik de volgende foto zag moest ik toch even lachen...
[img]http://users.pandora.be/louche3/speedtr ... CN1759.jpg[/img]
Met alle respect, maar...
Lollig....

haha, geinig...
zag op automaxx ook een vw g*lf met onder zn achterbumper aan een ketting een opelteken, haha
zag op automaxx ook een vw g*lf met onder zn achterbumper aan een ketting een opelteken, haha
-
- Contacteer:
Hmmmmzz.... 

dat bestaat al zo lang, das de onderlinge GSI en GTI rivaliteit. Opel rijders hebben ook weleens een VW logo aan hun bumper hangen....edwinvr schreef:haha, geinig...
Immer wieder die verdammte Holländer
-
nu jullie het over golfjes en bumpers hebben:
Ik zag vanavond een golfje met onder op zijn achterbumper een spoiler ondersteboven gemonteerd waar zijn uitlaat tussendoor kwam........
Zag er niet uit...
Ik zag vanavond een golfje met onder op zijn achterbumper een spoiler ondersteboven gemonteerd waar zijn uitlaat tussendoor kwam........
Zag er niet uit...
some people are alive only because it's illegal to kill them
was dat niet gewoon een cup-diffusor??Chrisv (pookie) schreef:nu jullie het over golfjes en bumpers hebben:
Zag er niet uit...

Immer wieder die verdammte Holländer
-
?Ray (Zonnebril) schreef:was dat niet gewoon een cup-diffusor??Chrisv (pookie) schreef:nu jullie het over golfjes en bumpers hebben:
Zag er niet uit...
Zou kunnen, weet niet wat het is, maar t zag er niet uit in ieder geval....
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Contacteer:
Ik zag laatst een sticker achter op een Golf staan:
"Stop dierproeven, neem opel rijders"
ook wel lachen
"Stop dierproeven, neem opel rijders"
ook wel lachen
-
- Contacteer:
Kun je ook best zelf inelkaar zetten hoor 
Dan krijg je dit effect
[img]http://home.wanadoo.nl/vdburg/mark/ms.gif[/img]

Dan krijg je dit effect

[img]http://home.wanadoo.nl/vdburg/mark/ms.gif[/img]
Hoorde van een nu nog golf rijdende vriend dat ze de originele spoiler van een R19 16v vaak gebruiken als cup diffusor voor een Golf!Chrisv (pookie) schreef:?Ray (Zonnebril) schreef:was dat niet gewoon een cup-diffusor??Chrisv (pookie) schreef:nu jullie het over golfjes en bumpers hebben:
Zag er niet uit...
Zou kunnen, weet niet wat het is, maar t zag er niet uit in ieder geval....