wie ik ben
Hoi iedereen, Ik ben Gunther, 30 jaar oud en sinds een jaartje de trotse bezitter van een rode Renault R5 Gt Turbo van 88. Dit was een jongensdroom van mij gezien ik wanneer ik net 18 jaar geworden eventjes een ritje mocht maken in zo'n bommetje en sindsdien ik eraan verkocht was. Mijn Rvijfje hangt eigenlijk alleen nog maar aan elkaar met roest
Dorpels over de gehele lengte rot, bodemplaat vooraan twee gaten ter grote van een voetbal, achterste wand (waar kofferdeksel op rust) bestond enkel nog uit plamuur MAAR, met een goede lasautomaat kan men veel en ik hoop dat ik tegen augustus mijn klein klein bommetje kan loslaten op de Belgische wegen. BTW, Dit is echt wel een fantastisch forum, waar gelijkgezinden elkaar kunnen helpen ik zou zo zeggen doe zo verder 

Hoge bomen vangen...geen konijnen
-
- Moderator
- Car: MB
dit hoort iid eigenlijk in de topic "wie is wie". Ik weet alleen uit eigen ervaring dat wanneer je je tweede post maakt je nog niet alles weet. Er is vast wel een moderator die je topic even kan verplaatsen naar "wie is wie".
iig welkom Gunther!!
iig welkom Gunther!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik had namelijk een topic geplaatst over een bumper van een GTT en daar krijg ik een verwijzing om mij eerst eens voor te stellen, heb dan ook maar deze raad gevolged, en ben hier terecht gekomen...Zou eigenlijk nie weten waar ik "wie is wie" moet gaan zoeken???
Hoge bomen vangen...geen konijnen
-
- Moderator
- Car: MB
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... .php?t=183
Probeer dit eens Gunther
, dan komt het wel goed
Probeer dit eens Gunther
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Je bedoeld dat hij een nieuw bericht moet posten, en zeker geen nieuwe topic aanmaken. Dat is juist wat James net heeft gedaanTom schreef:je moet een nieuwe topic aanmaken in "wie is wie". Dat moet lukken

[topic closed]