Wie gaat er op vrijdagavond al naar Auto Maxx ?? Vanuit Sittard wordt er met 3 auto's gereden... Vertrek omstreeks 18.00 uur... (kan iets later zijn, ivm werk)..
Als je mee wil rijden, laat dat dan effe achter in deze topic...
Mensen op onze route naar Auto Maxx ???
-
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Moontje Mégane Coupé op ma 24 jun 2002 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ja... Heeft een andere naam gekregen...
Ik ga zelf niet op vrijdag... Als ik al ga, is het maar voor één dag, de zaterdag óf de zondag.. Maar dat is nog niet zeker...
Riel rijdt op vrijdag weg, met nog een aantal vrienden... En de vraag is dus, of er iemand mee wil rijden dan... Als er toch iemand gaat en dezelfde route neemt !!!
Ik ga zelf niet op vrijdag... Als ik al ga, is het maar voor één dag, de zaterdag óf de zondag.. Maar dat is nog niet zeker...
Riel rijdt op vrijdag weg, met nog een aantal vrienden... En de vraag is dus, of er iemand mee wil rijden dan... Als er toch iemand gaat en dezelfde route neemt !!!
-
Laten we gezellig op zondag gaan
Op zo`n dag heb je normaal gesproken toch niets te doen
Als jullie nou eens gezellig meegingen die dag, lekker zo`n rijtje mooie Renaults achter elkaar op de A2, mooi toch!Rob, Moontje, Marco, Pat, Ger(where are you?), wat zeggen jullie ervan...
En onderweg kunnen we mischien aansluiten bij een groep Barabanders

En onderweg kunnen we mischien aansluiten bij een groep Barabanders

-
- Contacteer:
Ik wilde zelf ook op zondag gaan... Is toch al zo'n dooie dag... 

[offtopic]Rob aka hajong schreef:Als er mensen op zondag gaan dan kunnen we beter samen rijden.
ik ga voor 90% zeker op Zondag.
Rob
Koel, kan ik eindelijk mijn leeftijdsgenoot es meeten

[/offtopic]
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Weten jullie al een route?
Kan ik misschien (op zondag) meerijden...
Kan ik misschien (op zondag) meerijden...
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Ik ga dit weekend toch niet naar Auto Maxx... Ik heb teveel last van mijn nek, en vind het te riskant om dat hele stuk te rijden..
Helaas...... .................

-
jammer, maar je gezondheid gaat voor natturlijk!Moontje schreef:Ik ga dit weekend toch niet naar Auto Maxx... Ik heb teveel last van mijn nek, en vind het te riskant om dat hele stuk te rijden..![]()
![]()
![]()

sorry mensen maar ik ga ook niet ,heb niet echt veel
gzin om weer zo een stuk te gaan rijden ,ik ga zondag lekker naar een braderie is ook leuk ,vrouwtje moet ook werken dus zat ook met mijn dochtertje ,voor diegene die wel gaan have fun
reetz marco
gzin om weer zo een stuk te gaan rijden ,ik ga zondag lekker naar een braderie is ook leuk ,vrouwtje moet ook werken dus zat ook met mijn dochtertje ,voor diegene die wel gaan have fun

reetz marco
-
Voor diegene die niet mee kunnen, jammer, mischien de volgende keer hè
Rob, spreken we af om 09.45 bij carpoolplaats Urmond, rijden we samen op 

-
Yep, naast de Valk, 09.45u, voor de zekerheid mail ik je mijn gsmnummer. Tot dan!Rob aka hajong schreef:carpoolplaats in Urmond ?
is dat daar naast de Van de Valk ?
9.45 uur moet wel lukken