Automania.
nee hè, niet die eppo.....
jp je had toch gelijk, maar het is maar een uur rijden:
De snelste route van Ijmuiden naar Biddinghuizen over 99.6 km in ongeveer 1 uur en 3 minuten:
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/tgigw.gif[/img]
De snelste route van Ijmuiden naar Biddinghuizen over 99.6 km in ongeveer 1 uur en 3 minuten:
Immer wieder die verdammte Holländer
dat klopt, maar biddinghuizen is echt wel te doen in een uur. hop hop gas d'rop!!Steven(ventieldopje) schreef:Ahem die routeplanners kun je nognie eens halen als je constant 140 rijd.
Echt beroerde dingen zijn dat.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Het regent het regent de pannetjes worden nat en wie niet gauw naar binnen is, die wordt kletsnat..
hmmmmmm.. wie neemt er een circus tent mee zodat mijn tent niet nat wordt (effe teruglezen, niemand dus
) okay dan heb ik goed nieuws en slecht nieuws.. het goede nieuws is, ik slaap droog vanavond, het slechte nieuws is, niet in Biddinghuizen!! Het spijt mij zeer maar ik ga dus niet mijn weekend en tent vernaggelen door deze in de regen door te brengen, dan liever in bed bij m'n vriendin
Als het effe meezit zaterdag als ik ontwaakt ben eerst naar de bakker en dan alsnog even in Biddinghuizen kijken, maar ik kan niets beloven..
hmmmmmm.. wie neemt er een circus tent mee zodat mijn tent niet nat wordt (effe teruglezen, niemand dus

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
Roy, jij had mijn stoel meegenomen vanuit Duitsland? Zou je die mee willen nemen naar Automania als je nog plek hebt in je auto? Thanx!
Marcel
Marcel
-
blegggggg wat een weer,
kan nieteens ff normaal me autowassen nu ik een vrije dag heb
kan nieteens ff normaal me autowassen nu ik een vrije dag heb

-
Roy! Toppie!Roy (Signaalkabel) schreef:
En je stoel neem ik mee Marcel.

Kom op mensen !Steven(ventieldopje) schreef:Als het dit takkeweer blijft vanavond kom ik pas morgen.
En ik denk dat ik dan niet de enige ben.
Zaterdag op Zondag ben ik er uiteraard wel, maar dan is het ook echt gezellig
We gaan er het beste van maken, we kunnen natuurlijk ook van het terrein af 's avonds.
en waar wou je dan heen? Je zit daar echt in de middle of nowhere! Dichtsbijzijnde drink/eet-gelegenheid eeeuh! Ver!Ploegah schreef:Kom op mensen !Steven(ventieldopje) schreef:Als het dit takkeweer blijft vanavond kom ik pas morgen.
En ik denk dat ik dan niet de enige ben.
Zaterdag op Zondag ben ik er uiteraard wel, maar dan is het ook echt gezellig
We gaan er het beste van maken, we kunnen natuurlijk ook van het terrein af 's avonds.
Neem je regenbanden mee en je lichtbak, gaan we lekker rallye rijden naar de dichtsbijzijnde snackbar.jeroen.k schreef:en waar wou je dan heen? Je zit daar echt in de middle of nowhere! Dichtsbijzijnde drink/eet-gelegenheid eeeuh! Ver!

-
Eeuh...ik weet niet waar jullie zitten allemaal maar het is hier gewoon droog hoor.
Sterker nog....het zonnetje schijnt op het moment zelfs
Sterker nog....het zonnetje schijnt op het moment zelfs
Ploegah schreef:Neem je regenbanden mee en je lichtbak, gaan we lekker rallye rijden naar de dichtsbijzijnde snackbar.jeroen.k schreef:en waar wou je dan heen? Je zit daar echt in de middle of nowhere! Dichtsbijzijnde drink/eet-gelegenheid eeeuh! Ver!

there is no spoon.
Het kan regenen in waddinxveen maar droog zijn bij six flags.Roy (Signaalkabel) schreef:Het is hier al een tijdje droog![]()
Als het zo blijft kom ik ook vanavond. Maar als het gaat regenen blijf ik lekker thuis.
keep on dreamingPloegah schreef:Het kan regenen in waddinxveen maar droog zijn bij six flags.Roy (Signaalkabel) schreef:Het is hier al een tijdje droog![]()
Als het zo blijft kom ik ook vanavond. Maar als het gaat regenen blijf ik lekker thuis.

there is no spoon.
idd! ik zit nu op een 15 minuten afstand van six-flags en het komt hier ook met bakken uit de hemel!Tijn schreef:keep on dreamingPloegah schreef:Het kan regenen in waddinxveen maar droog zijn bij six flags.Roy (Signaalkabel) schreef:Het is hier al een tijdje droog![]()
Hou met een ding rekening met deze ruote! Deze route wijst jou de weg naar biddinghuizen, maar six-flags ligt daar een eindje vandaan (ligt dichterbij Elburg). Six-flags ligt ongeveer onder je vlaggetje tegen de waterkant aan!Ray (Zonnebril) schreef:nee hè, niet die eppo.....
Probeer ik de moed er een beetje in te houden...jeroen.k schreef:idd! ik zit nu op een 15 minuten afstand van six-flags en het komt hier ook met bakken uit de hemel!Tijn schreef:keep on dreamingPloegah schreef:Het kan regenen in waddinxveen maar droog zijn bij six flags.Roy (Signaalkabel) schreef:Het is hier al een tijdje droog![]()
zucht...

pm me anders ff je mobiel. Zit vanaaf in Biddinghuizen (bij mn vriendin) en die hebben telefooninternet waar ik niet zomaar op mag omdat dat geld kost! 
stuur ik je wel een sms of het droog is in Biddinghuizen of niet!

stuur ik je wel een sms of het droog is in Biddinghuizen of niet!
ut zijn kleine buitjes! is nu alweer een tijdje droog!Ploegah schreef:Probeer ik de moed er een beetje in te houden...jeroen.k schreef:idd! ik zit nu op een 15 minuten afstand van six-flags en het komt hier ook met bakken uit de hemel!Tijn schreef:keep on dreamingPloegah schreef:Het kan regenen in waddinxveen maar droog zijn bij six flags.Roy (Signaalkabel) schreef:Het is hier al een tijdje droog![]()
zucht...

PS voor mensen die in Biddinghuizen zelf staan (of daar in de buurt) en de weg niet meer weten! Dit is mn mobiel: 06-25301449. We kunnen ook ff afspreken om in Biddinghuizen zelf af te spreken! Staan namelijk altijd een paar gasten (2 of 3) te mini-meeten met een Civic en een CRX, kunnen ze is wat echte mooie auto's zien! 

heeft iemand voor mij een route beschrijving naar six flags / automaxx ???
(hij zal vast wel ergens staan maar ik kan hem niet vinden)
(hij zal vast wel ergens staan maar ik kan hem niet vinden)
gevonden !
[img]http://alh.tms.tensingsks.com/tms/scrip ... S1970139S0[/img]
Ga rechtdoor de A4 (E19) op (na 2.1Km)
Ga rechtdoor de A10 op (na 44Km)
Volg na 8.8Km op het knooppunt Watergraafsmeer de A1, E231 richting Amersfoort
Ga rechtdoor de A1 (E231) op (na 1.1Km)
Volg na 9.5Km op het knooppunt Muiderberg de A6 richting Lelystad
Ga rechtdoor de A6 op (na 1.2Km)
Neem na 33Km afslag Lelystad[10]
Ga na 300m linksaf de Larserweg (N302) op
Ga na 10Km linksaf de Gooise Weg (N305) op
Rijd na 225m de oprit op
Ga na 450m rechtsaf op de Karekietweg
Ga na 4.2Km linksaf de Harderbosweg (N306) op
Ga rechtdoor de Spijkweg (N306) op (na 6.8Km)
Na 3.8Km bent u gearriveerd (Spijkweg)
[img]http://alh.tms.tensingsks.com/tms/scrip ... S1970139S0[/img]
Ga rechtdoor de A4 (E19) op (na 2.1Km)
Ga rechtdoor de A10 op (na 44Km)
Volg na 8.8Km op het knooppunt Watergraafsmeer de A1, E231 richting Amersfoort
Ga rechtdoor de A1 (E231) op (na 1.1Km)
Volg na 9.5Km op het knooppunt Muiderberg de A6 richting Lelystad
Ga rechtdoor de A6 op (na 1.2Km)
Neem na 33Km afslag Lelystad[10]
Ga na 300m linksaf de Larserweg (N302) op
Ga na 10Km linksaf de Gooise Weg (N305) op
Rijd na 225m de oprit op
Ga na 450m rechtsaf op de Karekietweg
Ga na 4.2Km linksaf de Harderbosweg (N306) op
Ga rechtdoor de Spijkweg (N306) op (na 6.8Km)
Na 3.8Km bent u gearriveerd (Spijkweg)
[img]http://www.sixflagseurope.com/gif/sfh/info_02.gif[/img]
By car:
When taking the car, you can follow the ANWB-indications Six Flags, taking the following exits :
Taking the A28 Zwolle, you take exit 't Harde
Taking the A28 Amersfoort, you take exit Harderwijk/Lelystad
Taking the A6 Amsterdam/Almere, you take exit Lelystad
Taking the A6 Joure/Emmeloord, you take exit Swifterbant
Taking A27 Hilversum/Stichtsebrug, you take exit Six Flags
Taking Enkhuizen/Lelystad, you follow as of Lelystad the ANWB-indications Six Flags.
By car:
When taking the car, you can follow the ANWB-indications Six Flags, taking the following exits :
Taking the A28 Zwolle, you take exit 't Harde
Taking the A28 Amersfoort, you take exit Harderwijk/Lelystad
Taking the A6 Amsterdam/Almere, you take exit Lelystad
Taking the A6 Joure/Emmeloord, you take exit Swifterbant
Taking A27 Hilversum/Stichtsebrug, you take exit Six Flags
Taking Enkhuizen/Lelystad, you follow as of Lelystad the ANWB-indications Six Flags.