Lelijkste Toyota ooit!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

tja...blijft volgens mij altijd een lastig punt.
Wanneer geef je alleen je mening en wanneer boor je iemand onnodig de grond in.....

Ik ben er namenlijk zelf ook erg op tegen om iemands auto volledig af te kraken...

Maaaaarrr...toch heb ik dat bij de meer extremere gevallen (lees S70 en deze bak...)minder.
En ook bij reno's trek ik het me meer aan dan bij andere merken.
Niet omdat andere merken WEL afgekraakt mogen worden ofzo.
Maar omdat elke reno lid van deze club ZOU kunnen worden/zijn!
En wat zeg je dan tegen zo iemand op een meeting.....??

hypocriet??
Misschien wel.

Maar ik vind dat je over DIT soort dingen gewoon je mening moet kunnen geven.
Maar dan niet omdat iemand op zn golf/opel/reno/etc/etc een niet zo mooie spoiler of bumper heeft zitten ofzo!
Want dat slaat nergens op.

Maar als iemand zn wielen met een hoek van 45 graden onder zn auto heeft of zn auto ZO heeft beplakt met spoilers dat-ie meer van een straaljager weg heeft dan van een auto, vind ik dat je daar best wat van mag zeggen. Positief of negatief.

Maar ja....ik vind het lastig.
Ik merk dat ik mezelf nu alweer gigantisch zit tegen te spreken in dit stukkie tekst.... :lol:

Ik hou dr over op.

Maar hou t idd in gedachten....

r....e.....s.....t....e.......c.............p

juist!

RESTECP! :wink:

mazzl.

EDIT!:Met Rudo ben ik het eens dat de titels zoiezo beter moeten!!
DAt kan namenlijk al een groot verschil maken.
Als de titel was "check dit vette camber!"
DAn was het al een stuk positiever begonnen.
edwinvr
Contacteer:

ben het helemaal met je eens rudo, daarom had ik in mijn eerste post ook gezegd dat het gewoon niet mijn smaak is, das puur persoonlijk, heeft nix met Toyota te maken, want zeker motorisch zijn het gewoon superauto's naar mijn mening.

Maar ik denk niet dat het altijd negatief hoeft te zijn over andere merken, kijk maar in de topic over de VW passat met aanhanger: zeer veel positieve reacties!

Kortom, ik denk gewoon dat je een beetje moet letten op de manier waarop je je mening formuleerd alsook eerst even na te denken voor je een post plaatst!
Armando

Ben deze topics een beetje beu.. bla bla blaaaa niet afkraken.. of wel afkraken met respect.. Beter gewoon niet meer van deze topics aanmaken ben je meteen van deze onzinnige discussies af..
Jasper16v

Ik denk dat op menig ander (auto) forum het niveau bedroevend lager ligt, al is dat geen reden dat wij het ook zouden moeten doen.....
Nick (germanstyle)

Mag ik hier ook weer ff op antwoorden ...

Waarom zullen deze auto's bestaan? Juist ja, omdat er ook mensen zijn die dit mooi vinden ...

En ook al vind je dit niet mooi, dan hoef je dit nog zo MEGA de grond in te trappen, heb liever een beetje eer voor die man, want hij durft het tenminste wel te doen. En dan weer gezeur dat dit niet gedaan moet worden op zo'n auto. Nee hij is tenminste orgineel... hij tuned een carina ipv een megane of een golf (sorry voor de vergelijking)

Kijk die tuning is daar zo en in Nederland niet zo. Maar stel dat dit in Nederland ook helemaal in is, dan had iedereen zijn auto ook wel zo getuned. Je koopt toch wat de markt kan leveren en als jij alleen maar van die spoilers ziet dan wil je ook zo'n spoiler op je auto. Want de tuningwereld is 1 grote kopieerwereld (ben je eens orgineel, binnen half jaar heeft iemand anders het ook)

En dan zit iedereen hier wel zo te zeuren over dat RESPECT, maar ik merk er totaal helemaal niksvan ... tis alleen maar afkraken. Zeker 3 auto's in de week worden er wel doorgehaald op dit forum.
De eigenaar van die auto's moeten hier op dit forum kijken hoe er over hun auto's word gepraat.
Alleen RTC leden of forum leden worden niet afgekraakt, maar mensen buiten rtc.com om die zijn de pineut.
Wees dan eens iemand en kraak iemand binnen de club ook eens af. Moet je eens zien hoe snel de club dan aan zijn einde is. Niemand vind kritiek toch leuk over zijn auto.

Een beetje (opbouwende) kritiek kan, maar niet zo... het begint al met een foute subject van het topic.

Ik ga helemaal niemand aanvallen hiermee, maar tis gewoon een algemene mededeling.

Zo mijn hart is weer ff gelucht :lol:
spir@l
Contacteer:

Als we voortaan nou gewoon alleen maar mooie/vette auto's plaatsen dan zijn we ook van deze discussies af. :)
Nick (germanstyle)

spir@l schreef:Als we voortaan nou gewoon alleen maar mooie/vette auto's plaatsen dan zijn we ook van deze discussies af. :)
Ja en dan krijg je hetzelfde hoor .... want je hebt verschillende meningen van mensen over wat een mooie is of niet ... lees dit topic er alleen maar eens over door. :wink:
Rudo

spir@l schreef:Als we voortaan nou gewoon alleen maar mooie/vette auto's plaatsen dan zijn we ook van deze discussies af. :)
Dat is helaas niet waar, want wat voor jou mooi/vet is, kan voor mij een gedrocht zijn! :)

Ik vraag me hardop af waarom we uberhaupt hier te pas en te onpas (ongevraagd) onze mening over andermans auto moeten geven. Als je het al doet hou dan in gedachte dat die persoon er waarschijnlijk zeer blij/ trots op is! Dus als je je mening wilt geven, probeer dat dan vanuit die gedachte te doen. Dan is de kans het kleinst dat je iemand ongewild tegen zijn/haar schenen trapt.
Armando

Als iemand zegt dat deze lelijk is weet ik het ook niet meer :wink: Het is renault en een kruising van 5 met wat clio verfijning
[img]http://members.lycos.nl/eindversterker/ ... nault5.jpg[/img]

Laat je reacties aub achterwege :p
Nick (germanstyle)

ik was lekker eerder met hetzelfde antwoord :lol: 8)
Rudo

Nick schreef:ik was lekker eerder met hetzelfde antwoord :lol: 8)
:( :( :wink:
jeroen.k

bla bla bla bla bla! Ding is nogal opzichtig en naar mijn idee niet echt functioneel getuned!

Ik zou er nog niet in begraven willen worden.

Die gast die hem getuned heeft mischien wel! Wie weet is deze hele foto een grap en is die gewoon nep! Mischien rijdt ie normaal wel met wielen rond die in een normale hoek staan! Mischien is die wel net door zn vering gezakt ofzo? Of de assen afgebroken, weet jij veel!!!

Als die grote dakspoiler er niet op zou staan en de wielen normaal stonden had ik hem best mooi gevonden!

Nu niet! Maar is dat belangrijk? Lijkt me niet! Als de eigenaar er maar blij mee is!

edit: beetje lang aan het typen geweest, had het over die Toyota! :D maar die 5 vindt ik ook niet mooi! (zie je nu smaken verschillen)
Merijn
Über-Spammer

We mogen het dan misschien niet mooi vinden, maar de gast van wie deze auto is heeft zo wel effe wat bekijks! :) En misschien is het 'm daar wel om te doen!

Hij heeft in ieder geval de aandacht en dat is bij velen het geval bij het optisch aanpassen van hun auto. Natuurlijk moet je het zelf mooi vinden, maar als je in de auto zit zie je er niks van en hoop je stiekem toch dat andere mensen er naar zullen kijken. Deze dame of heer heeft het wat dat betreft prima voor elkaar! :D
Steven
Car: M536

Armando schreef:Als iemand zegt dat deze lelijk is weet ik het ook niet meer :wink: Het is renault en een kruising van 5 met wat clio verfijning

Toch ff een reactie geven :)

Vind em iets weghebben van een Peug 205, vind em best grappig.
Menno

Armando schreef:Als iemand zegt dat deze lelijk is weet ik het ook niet meer :wink: Het is renault en een kruising van 5 met wat clio verfijning

volgens mij heb ik dat ding hier in een tijdschrift staan. Is belgisch, en vooral motorisch erg leuk.
rev it like a rental
spir@l
Contacteer:

Nick schreef:
Ja en dan krijg je hetzelfde hoor .... want je hebt verschillende meningen van mensen over wat een mooie is of niet ... lees dit topic er alleen maar eens over door. :wink:
Rudo schreef:Dat is helaas niet waar, want wat voor jou mooi/vet is, kan voor mij een gedrocht zijn!

Ik vraag me hardop af waarom we uberhaupt hier te pas en te onpas (ongevraagd) onze mening over andermans auto moeten geven. Als je het al doet hou dan in gedachte dat die persoon er waarschijnlijk zeer blij/ trots op is! Dus als je je mening wilt geven, probeer dat dan vanuit die gedachte te doen. Dan is de kans het kleinst dat je iemand ongewild tegen zijn/haar schenen trapt.
snap ik, snap ik.
Het was ook meer als grappie bedoeld. ( :) !!)
Want natuuuurlijk hou je dan exact dezelfde discussies.
En that's my whole point.
Over smaak valt ook eigenlijk niet te twisten, remember?!
Dus waarom wijden we er dan zoveel topics aan???

ach ja...It keeps the mind busy
zullen we maar zeggen.

En die 5.....
idd beetje veel 205'ish van de voorkant.
BEn nogsteeds niet dol van die uitbouw met die ribbels aan de achterzijkanten.
Maar hij ziet er best bruut uit.

mazzl.

Oh edit! edit!!!

"2"!! :) :D :lol: :p
(heb ik het eindelijk ook een keertje!)
Martijnberk
Contacteer:

Ik zit er juist aan te denken ook op deze manier een 5 te gaan tunen, dit is namelijk het "corsa" pakket van reinhart tuning... wel prijzig maar gaaf.
jeroen.k

Hmmm persoonlijk vindt ik dit niet echt passen bij een 5, maar gaaf is het wel! Ik vindt Carisma-pakket wat dat betreft mooier, behalve dan die net iets te lage voorbumper.

Hoe doen ze dat eigenlijk met de achterschermen? Zit er bij zo'n kit gewoon een compleet nieuw achterscherm? Of is het gewoon een stukkie plasic dat je er overheen plakt?
da-goof
Contacteer:

ik vind die 5 persoonlijk ook iets té veel van het goede. Met name de veel te donkere ruiten en die grille vind ik niet mooi. Wielen hadden voor mij ook andere mogen zijn.
Het verschil tussen deze 5 en die toyota, is m.i. dat deze 5 op het randje zit van lelijk, maar die toyota is er ver overheen geschoten.
Armando

Die toyota ziet er gewoon niet uit en die 5 sorry mensen maar ik neem mijn woorden terug wat moet je ermee.. Laatste optie opblasen die hap brede kappen erop zodat ie er nog slechter uitziet.. en als we het over de clio gaan hebben dat zijn pas lelijke bakken vooral de phase 1.. in het rood.. Bah :-* :-* Renault dat zijn nog eens lelijke auto's... zo dat was mijn mening voorlopig :D
Merijn.V
Contacteer:

Is dit de speciale door-m'n-achterwieluh-gezakt-look???

Ik vind die knik dus echt geen pan :lol:
bruno @af
Contacteer:

Menno schreef: Is belgisch, en vooral motorisch erg leuk.
Is alles uit België dan niet knap en leuk ?? :lol: :lol: :lol: :lol:
jeroen.k

Merijn schreef:Voor de aardigheid dan maar eens een (in mijn ogen) positief voorbeeld van Japanse tuning!
[img]http://www.blitz-uk.co.uk/autobahn1.jpg[/img]

Echt een schitterende bak!
Toch mis ik iets aan deze (getruukte?) foto!

De Chauffeur!
Jasper16v

ik zie links (achter het stuur) wel een vlek....dat lijkt me de chauffeur ?
Steven
Car: M536

Skylines hebben alleen maar rechts stuur hé.

Maar ik vind de R34 net iets TE sega-arcade-futuristisch. Ik vind de R33 ietsje normaler.

Maargoed ik vind em alsnog wle mooi hoor :)
-Ray-
Contacteer:

Nick schreef:Ehhhh ... dit is een typisch voorbeeld van Japanse tuning. Je hebt in Japan 2 stijlen:

- Deze stijl met megaveel en "overdreven" spoilers
- Die van de megavele pk's uit een auto trekken.
dan wil ik een typisch geval van 50-50........ :D
Immer wieder die verdammte Holländer
da-goof
Contacteer:

er zit wel degelijk een chauffeur in hoor, in japan rijden ze emt rechts stuur en waarom denk je dat je niet door het rechter achterraampje naar buiten kunt kijken? als je goed kijkt zie je zelfs de chauffeurs linker arm aan het stuur.
twingoturbo

kijk!, als je er nou vanuit gaat dat de gemiddelde japanner niet boven de 1m 20 komt...
Plaats reactie