Kijk maar hier een stukje naar beneden, dan zien jullie wat ik bedoel! :-*
Dit moet toch wel de aller lelijkste Previa zijn die je ooit hebt gezien.
Hoe lang zal hij trouwens met z'n achterbanden doen??? 500 km???

hij kent de [img]http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... n_edit.gif[/img] knop nietSteven(ventieldopje) schreef:Ownee gaan we weer
stelletje papageaaien!
btw: Rasit, check je aantal posts, duivels man
hiero duidelijk gekozen voor de eerste optie...door mij afgekeurd...Wie haalt het in zijn stomme kop om zo'n auto te gaan tunen :-* . Gebruik je geld dan voor een vette auto (bijv: het begint met een R en eindigt op uno). En als je dat niet ook niet wilt, dan had diegene mij ff moeten bellen, mijn bankrekening wordt altijd erg vrolijk van gulle giftenNick schreef:Ehhhh ... dit is een typisch voorbeeld van Japanse tuning. Je hebt in Japan 2 stijlen:
- Deze stijl met megaveel en "overdreven" spoilers
- Die van de megavele pk's uit een auto trekken.
zit zeker kern van waarheid in, maar er zou toch ergens ruimte moeten zijn om over zoiets te praten lijkt me ? Je kan wel iedere keer zeggen: "niet mijn smaak, maar als hij het maar mooi vind" maar dan houd je jezelf voor de gek.....Rudo schreef:Mag ik een ieder er op wijzen dat het niet de intentie van Renault-Tuning is om andere automerken hier op het forum af te gaan lopen zeiken!
Als het een Renault was geweest zouden er hier mensen direct hebben geroepen dat je respect moet hebben op de manier zoals die persoon zijn/haar auto getuned heeft, maar nu geldt dat plots niet meer???!!!!
Triest.