Waarom alleen maar 5jes geef je mening!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Ken iemand mij uitleggen waarom er hier zo veel liefhebbers zijn van 5jes.

Niet dat ik de 5 niet mooi vind hoor maar er zijn toch meer vette renaults of nie???
Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Deze foto's hebik effe on line gegooid von ik wel geinig:
http://www.picturetrail.com/gallery/vie ... &members=1

Misschien heb ik het fout hoor maar geef in iedergeval je mening.

greetings PATBAD :wink:
Nick (germanstyle)

Waar is de twingo :(
catrinus

Persoonlijk vind ik een 5 mooier dan een clio of megane.
There will be plenty of time to rest when your dead
Nick (germanstyle)

Nou .... ik vind dan de CLio Rs de mooiste ... wel iets verlaagd dan en andere velgen eronder....
Wel voor de facelift dan.

Clio 16V 2e plaats
Laatst gewijzigd door Nick (germanstyle) op wo 26 jun 2002 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ben het met Nick eens.... :p
Cleaned Style
Projecttopic
Patrick RS
Moderator

ik zal er ook effe een twingo bij zetten sorry,

bij the way wat vinden jullie van mijn clio S zilver er staat bij "mijn auto" die r5 cabrio is nie van mij hoor dat is een foutje.
Stefijn

Ik vind eig alleen de 5 mooi...

Ehm, niet helemaal ;) ...de 11 en de 21 ook wel :) en de Alpine, Clio 1e model. Verder nog wat exotische modellen, maar de modellenrange vanaf de megane...sorry, niks voor mij
Patrick RS
Moderator

catrinus schreef:Persoonlijk vind ik een 5 mooier dan een clio of megane.
Ja ken ik in komen maar waarom dan precies vorm model of gewoon opgeroeid met het model of zo?
Tom
Moderator
Car: MB

mijn GTT is mijn eerste auto en als je ooit een GTT gehad hebt die in goede staat verkeerd dan denk ik dat je gewoon verlief op dat ding raakt. Een 5 heeft gewoon iets speciaals. 8)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Nick (germanstyle)

Tom schreef:mijn GTT is mijn eerste auto en als je ooit een GTT gehad hebt die in goede staat verkeerd dan denk ik dat je gewoon verlief op dat ding raakt. Een 5 heeft gewoon iets speciaals. 8)
Ja volgens mij heeft iedereen iets met zijn 1e auto... die is altijd speciaal.... en dat hoeft niet perse een GTT te zijn...
Roy
Moderator

Ik denk dat de meeste mensen veel problemen hebben met een 5 en daarom veel posten.

Een clio is minder kwetsbaar denk ik :)
5 GT Turbo '88 GT5
Tom
Moderator

Klopt Nick, het eerste auto effect is natuurlijk grandioos, maar ik heb inmiddels twee jaar mijn rijbewijs en rijd al twee jaar GTT en heb ook al heeeel veel andere auto's gereden en ben er eerlijk waar nog geen een tegen gekomen die net zo leuk en puur is als een GTT
Tom
Moderator

Roy (Signaalkabel) schreef:Ik denk dat de meeste mensen veel problemen hebben met een 5 en daarom veel posten.

Een clio is minder kwetsbaar denk ik :)
zoals ik al zei rijd ik al twee jaar GTT en dat is bijna zonder problemen. Ik ben zelf bang dat het licht aan het (te) veel aanpassen van je auto. Die dingen zijn minstens 10 jaar oud en moet je gewoon goed voor zorgen en met beleid behandelen (wat de meeste ook absoluut zullen doen hier)
Floris
Contacteer:

Supercinq c'est la vie! :D
edwinvr
Contacteer:

mijn ouders rijden al hun hele leven renault, en je raakt er gewoon aan verslingerd... maakt mij (meestal) niet uit welke renault het is, vind ze allemaal wel lache...

Tja, mischien jeugdsentiment, maar mn ouders hebben vroeger 4 renault 5jes versleten, en nu heb ik er zelf ook 1tje :) bes wel geinig d8 ik zo 8)
Steven
Car: M536

Mijn ouders ook Reno-fiel, ik dacht express iets anders kopen dan Reno.

Maja ben toch gevallen voor het turbovirus :) en waarom een 5? Jah ik vind em qua model niet de allermooiste, maar het leuk me gewoon een leuke beginnersbak om sleutelervaring op te doen enzo. (heb je bij een 5GT een goeie aan :) )
Gijs V.

Waarom zoveel 5-jes..mh laat me denken...:

OMDAT HET DE VETSTE, GAAFSTE EN MEEST RULENDE RENAULTS ZIJN DIE ER BESTAAN...!! :D
Renault, créateur de GTT !!!
twingoturbo

Goose schreef:Waarom zoveel 5-jes..mh laat me denken...:

OMDAT HET DE VETSTE, GAAFSTE EN MEEST RULENDE RENAULTS ZIJN DIE ER BESTAAN...!! :D
Geld dat ook als je alleen de motor hebt!
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

catrinus schreef:Persoonlijk vind ik een 5 mooier dan een clio of megane.

Ach ja... Smaken verschillen !!!!

En hoezo mooier ??? Ik vind niet dat je een 5'je met een Mégane kunt gaan vergelijken... Een heel ander type auto, en een groot leeftijdsverschil... Dus.. ........ ....... ...... ........... :wink:
Riël
Über-Spammer

De 5 heeft iets wat alle andere (nieuwere) renault niet hebben, kweet niet, zo'n 'air'. En hij is ongeveer de snelste :)
-Ray-
Contacteer:

trekker turbo :lol:

wederom iets voor insiders ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

Ray (Zonnebril) schreef:trekker turbo :lol:

wederom iets voor insiders ;)
- Trekker Turbo = Open Devil onder een GT -
voor de outsiders... :)
Nick (germanstyle)

Daar gaan we weer met dat meningen erg verschillen .... Gelukkig verschilt iedereen en heeft iedereen een andere auto,want anders reden we allemaal in dezelfde auto en dat is nu juist de reden waarom ik mijn auto heb verkocht .... omdat er een bijna dezelfde rondrijd in Nederland.
Dirk (CRX)

Nick schreef:Daar gaan we weer met dat meningen erg verschillen .... Gelukkig verschilt iedereen en heeft iedereen een andere auto,want anders reden we allemaal in dezelfde auto en dat is nu juist de reden waarom ik mijn auto heb verkocht .... omdat er een bijna dezelfde rondrijd in Nederland.
'mamma's' auto.. en DIE heeft hem verkocht :lol: samen met jouw knaken aan optische tuning erop..

grapje Nick :lol:

bijna dezelfde? foto?
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Nick (germanstyle)

Ja ok .. tis mijn moeders auto.... met mijn geld aan tuningspullen ja ....

Maar foto ... ff denken ... op speed stond die ... op de stand van Cartrend. Moet ff kijken of ik er ergens een foto van heb.
-Ray-
Contacteer:

Nick schreef:Ja ok .. tis mijn moeders auto.... met mijn geld aan tuningspullen ja ....

Maar foto ... ff denken ... op speed stond die ... op de stand van Cartrend. Moet ff kijken of ik er ergens een foto van heb.
jij moet je telefoon eens opnemen als ik je bel!! ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Nick (germanstyle)

bel nu dan ... ik heb hem nu naast me liggen.... kom je nu die EURO 5 al vragen.
martijn.p
Contacteer:

Auto's met veel vermogen zijn er veelerlij. Ook in de toekomst zal dat wel zo blijven. Van auto's met turbo's is dat niet zeker. Die speciale eigenschap vind ik reden om op de 5 te vallen. Een 21 is dus ook goed. Nu vind ik de 5 er toevallig ook nog erg vet uitzien door z'n dikke billen. 8) :wink:
clio_rally
Contacteer:

Mmm, auto's met turbo zullen altijd mijn voorkeur krijgen,vandaar mijn passie voor de integrales. Aan de andere kant word ik ook wel erg blij als ik in de rally clio de variabele kleppentiming zijn werk hoor doen bij 5000rpm, wat een heerlijk geluid...

Maar ok, on-topic, ik denk dat het 5-je gewoon wat meer een klusobject van mensen is. De Clio's ook wel, maar ze zijn ook nog grotendeels in handen van mensen die niks hebben met wagens. Alleen echte liefhebbers kopen volgens mij 5-jes, iedereen kan een mooie clio kopen...maar ok, ik ga uiteindelijk ook voor de clioRS, met de megane, de 5, de 16v of de willie heb ik veel minder...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
mike16v

ik ben typisch zo'n geval van... ik vind bija alles cool wat maar iets met renault te maken heeft, mijn ouders rijden hun levenlang al renault, ik ben dus ook besmet, mijn eerste auto was een R5 campus, echt veel kaler in zijn uitvoering zijn ze er niet, maar ik vond hem super!

ook nog een 19 gehad heerlijke auto en nu een clio 16v stoere bak, rijdt ook goed, drooom auto is toch wel de Alpine A110! Mijn vriendin is verliefd op de dauphine geworden.

Maar als ze haar rijbwijs heeft wil ik er wel weer een 5je bij liefst de turbo of een aude alpine. En de nieuwe Reno's tja ze zijn anders, maar ik ben een trouwe hond dus ik zal altijd bij reno blijven!

Ik dwaal een beetje af misschien maar wilde het gewoon ff vertellen!
TheFinz

ken veel mensen om me heen met reno's 8)

Da's ook de reden dat ik er een heb gekocht!

Ben nu een jaar de eigenaar van een cliootje uit 94 een 1.4s'je rijdt lekker en ziet er nog strak uit! :)

Ik zou geen ander willen hebben!

Alhoewel als ik die pic's hierboven van die twingo's zie......... :wink:

mzzl!!!
martijn.p
Contacteer:

mike16v schreef:ik ben typisch zo'n geval van... ik vind bija alles cool wat maar iets met renault te maken heeft, mijn ouders rijden hun levenlang al renault, ik ben dus ook besmet, mijn eerste auto was een R5 campus, echt veel kaler in zijn uitvoering zijn ze er niet, maar ik vond hem super!

ook nog een 19 gehad heerlijke auto en nu een clio 16v stoere bak, rijdt ook goed, drooom auto is toch wel de Alpine A110! Mijn vriendin is verliefd op de dauphine geworden.

Maar als ze haar rijbwijs heeft wil ik er wel weer een 5je bij liefst de turbo of een aude alpine. En de nieuwe Reno's tja ze zijn anders, maar ik ben een trouwe hond dus ik zal altijd bij reno blijven!

Ik dwaal een beetje af misschien maar wilde het gewoon ff vertellen!

Ik ben ervoor bij mijn huisarts geweest, maar je schijnt er gewoon oud mee te kunnen worden. :)
martijn.p
Contacteer:

Het kennen van andere met Reno lijkt mij een zeer goede reden. Alleen klussen is immers minder leuk dat samen.
mathijs

leuk aan een 5je kijk alleen maar eens naar zijn achterkant :lol:
[img]http://www.gttuning.com/images/car_BKsm.jpg[/img]
Plaats reactie