[GTT phase 2] speakers voorportieren
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik heb nog steeds 4 pioneer boxen te koop....
Het zijn de 10 cm Dual cone speakers.
80 Watt max. op 4 Ohm.
rms is 20 Watt op 4 Ohm
Deze zijn ideaal voor in de deuren
Het zijn de 10 cm Dual cone speakers.
80 Watt max. op 4 Ohm.
rms is 20 Watt op 4 Ohm
Deze zijn ideaal voor in de deuren

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Moderator
- Car: MB
martin rs schreef:ik heb ook 13 cm en die gaten zaten er niet die heb ik erin geboord
13cm. boren??? zal wel zagen zijn denk ik. Maar er zitten toch standaard al gaten. Als ik het goed begrijp is dus 13cm. de maat voor de speakers
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Idd, ik geef toe.
Ik heb hier wel speakers liggen, maar heb nog geen radio, dus ben op dat gebied helemaal een leek
Dacht laatst in een kleine discussie met JP 13cm de max was en toen dacht ik zelf ook 16.
Maargoed het zal ammal wel..
Ik heb hier wel speakers liggen, maar heb nog geen radio, dus ben op dat gebied helemaal een leek

Dacht laatst in een kleine discussie met JP 13cm de max was en toen dacht ik zelf ook 16.
Maargoed het zal ammal wel..
Heeft iemand nog zo'n zwarte kap liggen voor in je deur waar je speaker in komt? voor de rechterdeur s.v.p. .....
there is no spoon.
nee, niet het afdekkapje, maar die "bakjes" zeg maar, waar je de speaker in monteert ....
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Hey Tijn weet je zeker dat die er in horen te zitten?Tijn schreef:nee, niet het afdekkapje, maar die "bakjes" zeg maar, waar je de speaker in monteert ....
Bij mij zit die er ook niet in.
Hmmm zal morgen in 1 van me andere eens kijken of het daar in zit.
Die heb ik in ieder geval niet over.

Sorry.
-
- Contacteer:
De standaard maat van de speaker in de voordeuren is dus 16.5 cm zoals Roy al zei.
Als je die er in zet dan krijg je ook meer bas als je een 13cm er in zit dus komt de speaker beter tot zijn recht.
Ja wat voor merk das naar ieder zijn wensen.
Een Infinetie Cappa serie zou best goed kunnen gaan.
Is met een relatief laag vermogen veel geluid.
Als je er dan een versterker op zet zou ik een ander merk pakken. Dan zou ik zeker gaan voor een composetje. Suc6 met de koop.
Als je die er in zet dan krijg je ook meer bas als je een 13cm er in zit dus komt de speaker beter tot zijn recht.
Ja wat voor merk das naar ieder zijn wensen.
Een Infinetie Cappa serie zou best goed kunnen gaan.
Is met een relatief laag vermogen veel geluid.
Als je er dan een versterker op zet zou ik een ander merk pakken. Dan zou ik zeker gaan voor een composetje. Suc6 met de koop.
Ik mag zeker helemaal niet meer meespelen ?Rudo schreef:Shit, je hebt me door!Steven(ventieldopje) schreef:Hieruit kun je opmaken dat Rudo ook een 2e GT wil, ik kreeg die opmerking laatst ookal naar me hoofd![]()
Effe terug naar het verhaal.. Die bakje zijn volgens mij best handig. Ik heb ze 1x weggehaald omdat ik te diepe speakers had gekocht. Die werden dus zeiknat en rotte binnen een jaar weg.
Toen heb ik weer speakers gekocht die er wel in pastte.

ehm... een bakje met er in bevestigingspunten voor 10cm boxen, als je hem tegen je deur houdt zit er onderin een gat om je draden door te laten en achterin een aantal gaten om de luchtverplaatsing van de boxen te faciliteren
soort vergietje eigenlijk, maar dan dicht over zo'n 300 graden van de zijkant.
Oh ja, de linker en rechter zijn geloof ik verschillend, maar dat weet ik niet zeker meer.
soort vergietje eigenlijk, maar dan dicht over zo'n 300 graden van de zijkant.
Oh ja, de linker en rechter zijn geloof ik verschillend, maar dat weet ik niet zeker meer.
there is no spoon.
Verzin je dan wel iets wat niet gaat resoneren ?Steven(ventieldopje) schreef:Maar zodra je er grotere indoet als 10 cm heb je er nix aan?
Dan doe ik wel een stukkie plastic over de bovenkant van me speakers
Kijk, dat is SUPER ...
Kom je toevallig naar automania toe ?
Kom je toevallig naar automania toe ?
there is no spoon.