Kan iemand me vertellen waar ik deze lucht inlaat kan halen die aan de rechterzijde in de motorkap zit..
[img]http://ibelgique.ifrance.com/clioracing ... lio096.jpg[/img]
Luchtinlaat waar te halen??
dieppe.....
deze luchtinlaat met een recht rooster heb ik nog nooit ergens anders gezien dan als origineel renault-sport artikel (afkomstig van de kitcar)
Er bestaat er eentje die er op lijkt van carzone, maar die is naar het model van de ibiza kitcar.
http://www.carzonespecials.com/
[img]http://www.carzonespecials.com/airntakes/222021.jpg[/img]
deze luchtinlaat met een recht rooster heb ik nog nooit ergens anders gezien dan als origineel renault-sport artikel (afkomstig van de kitcar)
Er bestaat er eentje die er op lijkt van carzone, maar die is naar het model van de ibiza kitcar.
http://www.carzonespecials.com/
[img]http://www.carzonespecials.com/airntakes/222021.jpg[/img]
there is no spoon.
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
MMMMMM. speedline rally groep A replica velgen.Armando schreef:Kan iemand me vertellen waar ik deze lucht inlaat kan halen die aan de rechterzijde in de motorkap zit..
[img]http://ibelgique.ifrance.com/clioracing ... lio096.jpg[/img]


Ligt het nou aan mij, of lijkt het nou net of die luchthapper naar binnen loopt i.p.v erbovenop. Dus een beetje a la Ferrari F50 style.Armando schreef:Kan iemand me vertellen waar ik deze lucht inlaat kan halen die aan de rechterzijde in de motorkap zit..
[img]http://ibelgique.ifrance.com/clioracing ... lio096.jpg[/img]
-
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
- Locatie: Breda
hij zit er bovenop, zie witte reflectie links onderin de bult
voor de 16V look is je beste resultaat om een complete polyester motorkap te kopen.
lassen en plamuren gaat niet goedkomen met de warmte van een GTT motorkap. ook de losse 16V happers moet je er op plamuren, en dat gaat scheuren.
lassen en plamuren gaat niet goedkomen met de warmte van een GTT motorkap. ook de losse 16V happers moet je er op plamuren, en dat gaat scheuren.
there is no spoon.
-
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: zo 17 jun 2001 0:00
- Locatie: antwerp 21turbo+5cabrio
- Contacteer:
Moet eerlijk zeggen, ik rij al 2 jaar met een losse 16v happer rond ,en heb nog geen problemen met scheuren of afpellen van de lak.Tijn schreef:voor de 16V look is je beste resultaat om een complete polyester motorkap te kopen.
lassen en plamuren gaat niet goedkomen met de warmte van een GTT motorkap. ook de losse 16V happers moet je er op plamuren, en dat gaat scheuren.
meen je dat nou? issie gekit ? ok alleen gebout....
want de happers die ik gezien heb die aan de motorkap zijn gekit om de naden weg te krijgen die gaan allemaal op zijn minst "aftekenen"
want de happers die ik gezien heb die aan de motorkap zijn gekit om de naden weg te krijgen die gaan allemaal op zijn minst "aftekenen"
there is no spoon.
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
leuk happertje ja!Armando schreef:Kan iemand me vertellen waar ik deze lucht inlaat kan halen die aan de rechterzijde in de motorkap zit..
[img]http://ibelgique.ifrance.com/clioracing ... lio096.jpg[/img]
Volgens mij is dit een Willi, of niet!?
Er zijn trouwens nog wel meer foto's te vinden op het internet van Clio's waarbij zo'n zelfde happer meer naar voren zit (volgens mij is dat de originele plek bij de Clio Maxi).