Wie is naar Spiderman geweest??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Michel S.
Contacteer:

Hey People,

Wie heeft de film al gezien? ben gisteren naar de Avant Premiere geweest in Lanaken. Was om 24.00 dat wel, maar boeien. Is 100% de moeite waard.

Heb 2 uur op het puntje van mijn stoel gezeten. Een vriend van me had hem ook al gezien via een screener en die vertelde me dat ik beter naar blade 2 kon gaan, spiderman was niks aan. Die vriend gaat nu weer terug naar het hokje vage kennis, hahahaha.

Ik vondt het echt een meester film en kan niet wachten op deel 2 tot en met 100 van mij part.

Echt een super filmpje.

Voor mij heeft special effects sinds gisteren een nieuwe dimensie gekregen.
een echte aanrader
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Armando

Heb m toevallig thuis liggen kreeg m jammer genoeg niet aan de praat.. Daar ga ik dus zeker iets aan doen..
Floris
Contacteer:

ik heb hem ook gezien, persoonlijk vond ik het een avontuurlijk verhaal, maar wel voor Comic/Marvel liefhebbers. :)
Michel S.
Contacteer:

voor de mensen uit Z-limburg. De Film draait nu al in Lanaken he. Vandaag is de officiele premiere van de film. Gisteren was een voor-premiere, vandaar het rare tijdsstip(middernacht) en lage prijs( 8 euro voor 2 man :P )

Dus mensen uit Z-limburg, wil je spiderman zien, dan is lanaken the place to be.

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Blade 2 sucks big time echt een bagger film..

Spiderman daar moet ik zeker naar toe die lijkt me echt bizar.
.:: TurboPowerr ::.
Rob

Ik heb hem ook gisteravond gezien, alleen niet in lanaken, maar in de andere Euroscoop (ik dacht in smeermaas)
Is echt een vette film, was eigenlijk al gedaan voordat ik het doorhad!
Anonymous

blade 2 sucks??? is een super vette film man
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Kheb hem begin mei al gezien! :)

Op VCD. (WEL goede kwaliteit!)
En ik vond het een steengoeie film!
HEel cool hoe ze het allemaal hebben gemaakt.
Mooie effects.
En zoiezo is Spiderman gewoon ass kicking!

dus......KIJKEN!!!!

mazzl.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

martijnanus schreef:blade 2 sucks??? is een super vette film man
ik vondt het dus echt een k.. film niet normaal. het verhaal is bud. De vechtscenes zijn veels te veel overtrokken. Af en toe maakt hij moves waar bij je gewoon ziet dat het met de computer versneld is.

Blade 1 is stukken beter.
.:: TurboPowerr ::.
Haas
Car: Megane RS

Tino schreef:
martijnanus schreef:blade 2 sucks??? is een super vette film man
ik vondt het dus echt een k.. film niet normaal. het verhaal is bud. De vechtscenes zijn veels te veel overtrokken. Af en toe maakt hij moves waar bij je gewoon ziet dat het met de computer versneld is.

Blade 1 is stukken beter.
is vaak zo dat deel 1 beter is dan 2...maar ja, bij gebrek aan inspiratie is het wel de makkelijkste manier om gewoon een deel 2 of 3 of ** te maken van een bestaande film, maar vaak lijdt dit tot een slechtere versie dan de eerste. Als er achter een filmtitel een nummertje staat, denk ik meestal drie keer na voor ik er naar toe ga...
My_Key

ik ben het helemaal met Tino eens, blade 2 is echt zwaar slecht. blade 1 was veel beter. deel 2 gaat echt nergens meer over, je kunt zien dat ze ff snel een tweede keer snel wat geld wilde verdienen. Spiderman daarintegen is wel een goede film vind ik
dus......zodoende
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Heb het 1e deel op svcd gezien (3 delen). Ik wou alleen ff de kwaliteit checken.. En toen heb ik gelijk het hele deel gezien. Leuke film tot nu toe!
En nu snel deel 2 en 3 op cd zetten..... ;)
Matijs
Contacteer:

haaz schreef:is vaak zo dat deel 1 beter is dan 2...maar ja, bij gebrek aan inspiratie is het wel de makkelijkste manier om gewoon een deel 2 of 3 of ** te maken van een bestaande film, maar vaak lijdt dit tot een slechtere versie dan de eerste. Als er achter een filmtitel een nummertje staat, denk ik meestal drie keer na voor ik er naar toe ga...
En tegenwoordig maken ze echt overal een vervolg op. Het is lang geleden dat ik buiten een filmhuis een originele film heb gezien. Uit Hollywood komt echt alleen nog maar waardeloze crap, zeker sinds The Matrix. En jawel, binnenkort deel 2 van The Matrix, en deel 3 is ook al onderweg. En ik vond het origineel al zo compleet waardeloos. Haha, met die uitspraak heb ik nog niet veel vrienden gemaakt :D Nee, echt The Matrix zuigt werkelijk enorm. Special effects zijn leuk, maar het zou fijn zijn als die in dienst staan van het verhaal, en niet andersom. Trouwens, van een verhaal is in The Matrix toch al niet echt sprake... Nouja, ik houd maar op, anders krijg ik nog echt ruzie :wink:
Marcel B.

Matijs schreef:
haaz schreef:is vaak zo dat deel 1 beter is dan 2...maar ja, bij gebrek aan inspiratie is het wel de makkelijkste manier om gewoon een deel 2 of 3 of ** te maken van een bestaande film, maar vaak lijdt dit tot een slechtere versie dan de eerste. Als er achter een filmtitel een nummertje staat, denk ik meestal drie keer na voor ik er naar toe ga...
En tegenwoordig maken ze echt overal een vervolg op. Het is lang geleden dat ik buiten een filmhuis een originele film heb gezien. Uit Hollywood komt echt alleen nog maar waardeloze crap, zeker sinds The Matrix. En jawel, binnenkort deel 2 van The Matrix, en deel 3 is ook al onderweg. En ik vond het origineel al zo compleet waardeloos. Haha, met die uitspraak heb ik nog niet veel vrienden gemaakt :D Nee, echt The Matrix zuigt werkelijk enorm. Special effects zijn leuk, maar het zou fijn zijn als die in dienst staan van het verhaal, en niet andersom. Trouwens, van een verhaal is in The Matrix toch al niet echt sprake... Nouja, ik houd maar op, anders krijg ik nog echt ruzie :wink:
WAT! :)
Nee serieus, als je geen verhaal in the matrix vind zitten snap je gewoon de film niet :)
Don't walk the grass... smoke it
Matijs
Contacteer:

Nouja, snappen, der valt niet veel te snappen. Een leuke verzameling stukjes uit verhalen van andere films en sprookjes N zo, allemaal bekend spul. Tenminste voor mij dan, maar misschien heb ik teveel films gezien.
Als je wilt zien hoe het wel moet, dan moet je maar eens naar eXistenz kijken... Het is ongeveer hetzelfde als met American Beauty en Fight Club. AB is aardig (veeel beter dan The Matrix in ieder geval) maar FC is de beste film ooit. Twee films met eenzelfde idee en sfeer, maar met heel andere uitwerkingen.
Fight Club is zelfs beter dan Pulp Fiction, Fear and Loathing in Las Vegas en Lock, Stock and two smoking barrels, om maar eens wat films te noemen die ik wel heel hoog aanschrijf (dit even ter vergelijking).
Ook een aanrader voor wie denk dat The Matrix een goeie film is: Being John Malkovic, American Psycho, of 12 Monkeys (met Bruce Willis!, en door de regisseur van Seven). Films met een goede sfeer die ook nog eens een verhaal hebben dat aanzet tot nadenken. Ik denk dat dat mijn grootste afknapper is bij The Matrix, het is allemaal zo afgezaagd en voor de hand liggend... Ja, leuke special effects, maar dat is toch te weinig om een hele film te dragen? Echt een film om naar te kijken met je hersenen op standby, maar misschien is dat wat het grote publiek wil. Bij mij in dezelfde categorie: Mission Impossible 1 en 2 (ook hier wisten ze het vervolg nog slechter te maken dan het origineel, nou ja van origineel mag hier eigenlijk niet gesproken worden), Tomb Raider, The Truman Show (op zich geen heel slecht verhaal, maar zo ongeloofwaardig gebracht dat ik hem toch even moet noemen).
Ik denk dat ik maar weer stop met mijn pogingen tot wereldverbetering :wink: Misschien moeten we er maar een apart topic over maken, of verder gaan in ACT: Films...
Marcel B.

verander iig 'is beter' in 'vind ik beter' ;)
Dan mag het
Matijs
Contacteer:

Nee, Fight Club is gewoon beter dan Pulp Fiction, Fear and Loathing in Las Vegas en Lock, Stock and two smoking barrels! Heb je Fight Club gezien? Dan weet je dat er nog geen betere film is gemaakt. Vind ik :wink:
Marcel B.

Ja ik heb fightclub gezien, idd vette film alleen het einde vond ik een beetje nep, magoed wel goeie film idd
vind ik ;)
Riël
Über-Spammer

Ach ja 't gaat toch over films... gister bad company gezien! Ook erg leuk!! Chris rock rules wel :)
Matijs
Contacteer:

oxje schreef:Ja ik heb fightclub gezien, idd vette film alleen het einde vond ik een beetje nep, magoed wel goeie film idd
vind ik ;)
Nep? Briljant! Heerlijk geen happy end, maar iets om over na te denken: Hoe zou de wereld er uitzien als iemand dit echt zou doen? Stel je voor dat alle bankgegevens gewist worden. Iedereen heeft alleen nog de materiële dingen die hij/zij bezit en de kennis en kunde die hij/zij in haar leven heeft verzameld. De verschillen tussen rijk en arm zouden ineens een heel stuk kleiner zijn en de samenleving zou een heel andere vorm krijgen.
Dat bedoel ik dus met een film die aanzet tot nadenken, het licht een tipje van de sluier op en geeft je een blik in een wereld die je nog niet kent.
Misschien allemaal een beetje hoogdravend, maar je bergijpt denk ik wel wat ik bedoel...
Michel S.
Contacteer:

dan kom ik maar effe om de hoek.

12 monkeys, is wel okee, niet super, want ik vindt de sfeer in de film niet echt lekker.

fight club. Niet mijn favo, maar toch goede film

being john malkovich. 1 van de beste en grootste bout-films die ik ken. Heb die film na 45 minuten afgezet. Echt wat een pieperdepiep film.

Mission impossible 1. Die vondt ik echt stoer hoor. Echt mooi hoe het verhaal opeens in elkaar valt. MI2, nou nee. Had dat maar achterwegen gelaten.

Tomb raider vindt ik echt wel een goede film. Mooi verhaaltje erin en super moves & effects.

The matrix. Super Toppie hoor. Heb hem diversen malen gekeken, echt bruut.

en dat waren zo zo ongeveer.

1 der favoriete films van mij. Is en blijft Die hard. Blijft gewoon leuk om te kijekn. Stargate ook. Kan ik heel vaak kijken. En natuurlijk The fast and the furious. Verhaal mag iets minder zijn, maar het auto gehalte maakt alles goed.

En dan de films om na te denken. Vondt the sixth sense echt goed om over na te denken. En de laatste film waar ik dus denkend naar huis ben gegaan. K-pax. Echt super strak.

mzzl

oh ja. Gisteren nog maals naar spiderman geweest. Who am i. You sure you wnat to know. If someone told you i was just your average guy not a care in the world, somebody lied. The thruth is it wasn't always like this. There was a time that life was allot less complicated.
Matijs
Contacteer:

Michel S. schreef: 12 monkeys, is wel okee, niet super, want ik vindt de sfeer in de film niet echt lekker.
Huh? Die sfeer is nou juist wat die film zo vet maakt.
Michel S. schreef: Mission impossible 1. Die vondt ik echt stoer hoor. Echt mooi hoe het verhaal opeens in elkaar valt. MI2, nou nee. Had dat maar achterwegen gelaten.
M.I.1: met een helicopter in de kanaaltunnel een trein bijhouden. HALLO?!?! Een beetje fantasie okee, maar doe dan niet net of het echt kan. En dat gaat de hele film zo door. Slechte versie van een Bondfilm.
Michel S. schreef: Tomb raider vindt ik echt wel een goede film. Mooi verhaaltje erin en super moves & effects.
Ik heb zitten huilen in de bioscoop. Een vriend van mij is letterlijk in slaap gevallen. Een verhaal zo dun dat het zelfs voor het computerspel nog een schande zou zijn geweest. De hele film is opgehangen aan de tieten van Angelina Jolie, niets meer en niets minder. Dat iemand die ouder is dan 12 hier is aan vindt kan ik met werkelijk niet voorstellen. :-*
Michel S. schreef: The matrix. Super Toppie hoor. Heb hem diversen malen gekeken, echt bruut.
Laten we hier maar geen woorden meer aan vuil maken :wink:
Michel S. schreef: 1 der favoriete films van mij. Is en blijft Die hard. Blijft gewoon leuk om te kijekn. Stargate ook.
Die Hard rules. En ook de vervolgen zijn hier aardig.
Stargate ken ik geloof ik niet.
Michel S. schreef: En dan de films om na te denken. Vondt the sixth sense echt goed om over na te denken. En de laatste film waar ik dus denkend naar huis ben gegaan. K-pax. Echt super strak.
Whaa, Sixth sense. Wat een slap aftreksel van Fight club was dat! Ik heb me de hele film dood verveeld en zitten wachten op de verrassende ontknoping die ik al na een kwartier door had. :(

Soms kan ik er echt kwaad van worden als ik bedenk hoeveel geld ik aan die mensen heb gegeven die die onzin hebben gemaakt. Als ik weer eens naar de bioscoop ga en ik krijg voor mijn geld zo'n waardeloze en schaamteloos commerciële film door mijn strot geduwd krijg :evil:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

oxje schreef:
Matijs schreef:
WAT! :)
Nee serieus, als je geen verhaal in the matrix vind zitten snap je gewoon de film niet :)
Helemaal mee eens!! Was het eerste wat ik dacht toen ik die opmerking van Matijs las. ;)
Heb hem nu 5! keer gezien, schitterende film en geweldig verhaal. TOPPER!!!
Matijs
Contacteer:

We zullen het er maar op houden dat het aan mij ligt, maar dat ik het met een IQ van 134 niet heb begrepen, daar wil ik niet aan.
Maar even goede vrienden hoor.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Mooie Visualization plug-in te downloaden bij http://www.spiderman.sonypictures.com
Spiderman die door de stad 'vliegt' met hier endaar boxen en billboards op het ritme van het nummer. Erg leuk!! 8)

[img]http://members1.chello.nl/~r.nieuwenhuis6/spiderman.jpg[/img]
Dirk (CRX)

Heidenen, The Matrix is gewoon SF, als jij het verhaal daarin niet snapt moet je de screenplay beter lezen en je misschien iets meer fantasie kopen met je hoge IQ, altijd zo'n probleem bij die studies, op paper snappen ze alles, maar als ze het in de praktijk moeten brengen geven we mooi niet thuis :lol: grapje

Ik heb de zonnebril van Morpheus uit de Matrix, kosten ong. € 300,= 8)
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Matijs
Contacteer:

Het gaat niet om mijn fantasie, zij maken een film! Laat hun maar eens wat fantasie hebben in plaats van films te maken waar alleen maar aandacht wordt besteed aan de special effects! De gemiddelde Disney film heeft tegenwoordig meer diepgang dan die rommel die uit Hollywood komt :(
Tss, zit ik me weer helemaal op te winden. Ik stop ermee, ik ga me er niet meer druk om maken. Geven jullie je duurverdiende centjes maar aan die mensen, ik ga wel iets leuks doen met m'n geld.
Mazzel :)
Matijs
Contacteer:

Nou, nog eentje dan :D
ook beter dan The Matrix: The Cell, notabene met J-Lo!
Marijn

Armando schreef:Heb m toevallig thuis liggen kreeg m jammer genoeg niet aan de praat.. Daar ga ik dus zeker iets aan doen..
als ie het doet moet je het ff zeggen armando, dan wil ik hem ook wel komen kijken. lijkt me een erg gave film :)
Anonymous

Matijs schreef:De gemiddelde Disney film heeft tegenwoordig meer diepgang dan die rommel die uit Hollywood komt :(
Helemaal mee eens.

In frankrijk worden tegenwoordig veel heftiger films gemaakt, kijk vidocq maar eens of the brotherhood of the wolf.
Matijs
Contacteer:

Whaa, kijk nou, iemand is het met me eens 8)
Anonymous

Matijs schreef:Whaa, kijk nou, iemand is het met me eens 8)
ho ho

over hollywoodfilms in het algemeen, the matrix is een uitzondering 8)
jeroen.k

Okee, dan moet ik me als filmliefhebber, die de laatste tijd een beetje weinig tijd voor zn filmpies heeft zich ook maar ff in deze discussie mengen!

Erg goede films die erg leuk zijn om te zien (naar mijn idee) en die een erg goed verhaal hebben of gewoon goed in elkaar zitten:

Existenze (weet nie meer pcies hoe je um schrijft)

Moulin Rouge (echt een topper of all times, in één woord SUPER)

7 days to live (erg goeie horrorfilm, die wel goed en leuk in elkaar steekt)

Liberty stands still (knap om een hele film op ongeveer 3 lokaties plaats te laten vinden)

Spawn (ik ben toch een beetje een klein jongetje nog)

The fifth Element (gewoon geweldig zoals die film in elkaar zit)

Pulp Fiction (offcourse)

Resevoir Dogs (offcourse)

Last but not least.

Natural Born Killers! (gewelddadig goed)

Heb echt nog wel meer favo's maar kan dr zo ff niet op komen, spiderman heb ik nog niet gezien BTW, maar denk wel dat ik hem leuk ga vinden, aangezien ik die superheld verhalen altijd wel leuk vindt!

mzzl

o, ja en ik weet niet hoe hoog mn IQ is! :lol:
Anonymous

jeroen.k schreef:Moulin Rouge (echt een topper of all times, in één woord SUPER)
(homo)

:lol::lol::lol:
~thijs~
Contacteer:

Ik hou wel van die oude b films zoals bad taste en braindead, dat is gewoon humor man
Plaats reactie