delete this
delete me
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 26 jun 2002 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
koop je 2 GTT`s voor, beter.
muziek?patrick b schreef:nee,ik heb er de ballen verstand vanmartijnanus schreef:weet je wat je krijgt voor dah geld!maar zeg eens eerlijk,het is niet ff een beetje 2400 euro voor een beetje muziek in je auto
Dit setje maakt nog niet eens geluid... of je moet het laten vallen .... voor die 2400 heb je nog geen headunit ....
doe mij voor dat geld maar een DVD-navigatie-dinges ... als het dan toch op moet aan audio dus...
( eigenlijk zou ik dus zeggen doe mij voor dat geld maar een nieuw lakje op mijn auto enzo... )
there is no spoon.
en zo weet ik er nog wel een paarmuziek?
Dit setje maakt nog niet eens geluid... of je moet het laten vallen .... voor die 2400 heb je nog geen headunit ....
doe mij voor dat geld maar een DVD-navigatie-dinges ... als het dan toch op moet aan audio dus...
( eigenlijk zou ik dus zeggen doe mij voor dat geld maar een nieuw lakje op mijn auto enzo... )

ik denk ook dat je beter alles los kunt verkopen!!
dit raak je van ze lang-zal-ze-leven niet kwijt in 1 keer.....
maar dat denk ik, en wie ben ik??
dit raak je van ze lang-zal-ze-leven niet kwijt in 1 keer.....
maar dat denk ik, en wie ben ik??

Immer wieder die verdammte Holländer
oke meneer wil een dvd spelertje
DVD speler, bestaande uit TFT scherm, RDS tuner, DVD,cd, cd-r speler.
vraagprijs 1000
niet van mezelf van een moat van me
DVD speler, bestaande uit TFT scherm, RDS tuner, DVD,cd, cd-r speler.
vraagprijs 1000
niet van mezelf van een moat van me
Nee sorry hoef het ook niet echt kwijt maar als het weg moet moet ook alles in eens en nee wil niet ruilen =)
wil hem trouwens helemaal niet kwijt eigenlijk graag de eerste de beste die het kan dit forum graag ervan afhalen!
geen veel te veel geld uit dan goed voor me is!!
geen veel te veel geld uit dan goed voor me is!!

martijnanus schreef:1 Soundstream Rubicon 1002 - 2 kanaals - 1 Ohm stabiel - 200W x2, 400W x1 - 500W x2, 1000W x1 Nieuw = 865
2 Soundstream Rubicon 102 - 2 kanaals - 25W x2, 50W x1 - 40W x2, 80W x1 - 50W x2, 100W x1 Nieuw = 247 /stuk
2 12" Rockford Fosgate woofers, dubbelspoel, 500W RMS Nieuw = ongeveer 500 /stuk
1 Condensator Rockford Fosgate Nieuw = 299
1 Gelbatterij, Maxima 900 Nieuw = 325
1 Caliber Balance Line Driver LT17 Nieuw = ongeveer 100
+ alle bekabeling en zekeringen = ongeveer 100
Alles in 1 pakket, GEEN APARTE VERKOOP
2400 euro
dit maakt een totaal van ongeveer 3185 Nieuwprijs, good luck voor 2400 tweedehands ...
haha lekker dan 1 ohm stabiel wat wil je daar nou weer mee. mijn speakers zijn vier ohm. en wat is de ruisfactor hoeveel ampere trekt die zooi wat is de schakeldruk in db. ik ken speakers die kunnen 800 watt hebben maar een betere speaker van 100 watt kan mischien wel twee keer zo hard omdat de schakeldruk beter is. dus wat is die en bij een goede installatie staat ie erop en anders in de gebruiksaanwijzing
hetgeen ik altijd zo jammer vindt dat bij dit soort merchendise de prijs vermeld moet worden,iemand die hiernaar op zoek is mailt je heus wel en weet waar je het over hebt,vindt het in ieder geval tof voor je dat je het hebt
maar die prijzen he 

twas iets meer
als ik iets te koop zie staan heb ik een schijt hekel als er geen prijs bij staat maar niemand krijgt hem dus flikker deze topic er gewoon uit voor degene die dat kan
als ik iets te koop zie staan heb ik een schijt hekel als er geen prijs bij staat maar niemand krijgt hem dus flikker deze topic er gewoon uit voor degene die dat kan
-
- Contacteer:
ja :-*patrick b schreef::-*
AT YOUR SERVICE