[GTT] Intercooler (dubbelle capaciteit of niet?)
nou er zit een race koppeling van gt tuning onder, een devil van voor naar achter, een gttuning dumpvalve, gttuning intercooler, oliekeoeler,een bleedvalve, nog voor automania gttuning koppakking, gttuning uprated fuel pump, gttuning group a carb.,gttuning lobsterback, gttuning ram raid kit(kelk luchtfilter), gttuning siliconen bougie kabels en race bougies 

-
- Contacteer:
Hey das dan nieuw? Want vrijdag had je die toch nog niet?mathijs schreef:vergeet nog de upgrade kit naar een dubbelle dumpvalve
Of verwar ik je nou met iemand anders....
Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
Wacht tijd pace products voor GT Turbo intercooler is 2 tot 3 weken.
Tering.....
Tering.....
dat is denk ik die vriend van mij met die grijze coupe, wij lopen bijna gelijk aan mekaar qua tuningRickGT TURBO schreef:Hey das dan nieuw? Want vrijdag had je die toch nog niet?mathijs schreef:vergeet nog de upgrade kit naar een dubbelle dumpvalve
-
- Über-Spammer
Rick hij schrijft ook dat dat er nog aan moet komen 

-
- Über-Spammer
Word dan nog superdruk in op de werkplaatsmathijs schreef:verwacht het in dfeze week binnen te krijgen

StatusMaus schreef:Wat is eigenlijk het voordeel van een dubbele dumpvalve ten opzichte van een enkele?
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Ja ja ja das die coupe...mathijs schreef:dat is denk ik die vriend van mij met die grijze coupe, wij lopen bijna gelijk aan mekaar qua tuningRickGT TURBO schreef:Hey das dan nieuw? Want vrijdag had je die toch nog niet?mathijs schreef:vergeet nog de upgrade kit naar een dubbelle dumpvalve
Tering moet toch een beetje beter jullie namen gaan onthouden

-
- Über-Spammer
zwarte zijscherm? met rode auto toch? 

-
- Contacteer:
Sneller en makelijker de hoge druk afblazen. Als je 1.6 tot 2.0 bar rijd dan is er meer lucht die door de kleine dumpvalve ontsnappings gaatjes moet...Tijn schreef:StatusMaus schreef:Wat is eigenlijk het voordeel van een dubbele dumpvalve ten opzichte van een enkele?
bij 1.6 tot 2 bar ontsnapt de druk toch makkelijk door de koppakking ?
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Hehehhehe...Maik (WOOFER) schreef:zwarte zijscherm? met rode auto toch?
Ik geloof het wel...
Binnen kort bumper halen... Over anderhalve week

Zal ik anders gewoon voor een andere kleur gaan....
PS Maik, mocht je die gril willen overspuiten dan vroeg m'n maatje er nu minder voor... Want hij vond het wel een beetje lullig.... Hij zei haal er maar 15 pleuro af dan natuurlijk...
Laatst gewijzigd door RickGT TURBO op di 25 jun 2002 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
haha.. niet met een GT Tuning koppakkingTijn schreef:bij 1.6 tot 2 bar ontsnapt de druk toch makkelijk door de koppakking ?

-
- Contacteer:
Die Coupe staat nu afgesteld op 1.5 bar (gemeten voor de carb).Tijn schreef:bij 1.6 tot 2 bar ontsnapt de druk toch makkelijk door de koppakking ?
Dus dat zal wel iets van 1.2 bar in het blok zijn. En aangezien een grotere Turbo op het lijstje staat zal de druk makelijker hoger gaan. En dus zal het blok wel wat flink aangepast worden.
ah, kijk eens aan.
Welk type remmen en andere veiligheidsvoorzieningen had je daar nu bij gemonteerd om al deze krachten te beteugelen?
Welk type remmen en andere veiligheidsvoorzieningen had je daar nu bij gemonteerd om al deze krachten te beteugelen?
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Mijn revisie blok ga ik in January/February optimaal laten maken voor een rete hoge druk ook.
En dan hoop ik het rijdende te hebben ergens halverwege de zomer. Met een andere Turbo en speeltjes...
Tijn;
die coupe is niet van mij!!!!
Maar bij de mijne komen inderdaad wel heel wat van die dingen.
Zoals rete laag en koni's. Grote gegroefde schijven en sterke klauwen etc etc...
En een kooi toch wel...
Maar zover is het nog niet... want ik moet ook hard werken voor m'n centjes.... (soms te hard)
En dan hoop ik het rijdende te hebben ergens halverwege de zomer. Met een andere Turbo en speeltjes...
Tijn;
die coupe is niet van mij!!!!
Maar bij de mijne komen inderdaad wel heel wat van die dingen.
Zoals rete laag en koni's. Grote gegroefde schijven en sterke klauwen etc etc...
En een kooi toch wel...
Maar zover is het nog niet... want ik moet ook hard werken voor m'n centjes.... (soms te hard)
OZ volcano toch?mathijs schreef:he, rick wel makkelijk om er een gezicht bij te kunen denken,
welke kleur wil je hem spuiten?
vindt vooral je velgen erg mooi, nooit eerder gezien!
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Jupz...Tijn schreef:OZ volcano toch?mathijs schreef:he, rick wel makkelijk om er een gezicht bij te kunen denken,
welke kleur wil je hem spuiten?
vindt vooral je velgen erg mooi, nooit eerder gezien!
Ze zaten bij de auto toen ik hem kocht.
En nou ben ik een zeikerd qua velgen maar deze vond ik direct mooi.
(alleen zijn ze momenteel niet echt onderhouden, maar poetsen laat ik tot na het spuiten.... siliconen en spuiten gaat niet samen namelijk)
Kleur weet ik nog niet zeker...Want ben nog niet zeker of ik de hele auto wil doen...
Ik ga schuren met m'n spuiter vriend en dan spuit hij hem voor me.
De kosten draag ik en voor de werkuren krijgt hij een kaartje Lowlands en een berg bier! (en dan ben ik nog goedkoop af).
-
- Über-Spammer
Ben nog steeds erg benieuwd goos...
klinkt allemaal erg goed.
klinkt allemaal erg goed.