Automania.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
gille
Contacteer:

Gille komt nie wegens andere verplichtingen.
sorry next time.
Dirk (CRX)

misschien een les begrijpend lezen iets als clubkorting idee ;) grrrrr.. okay, politie bewaking bij mijn heilig automobiel! niemand mag op mijn auto staan, de auto zelf mag bij de rest v/d clubleden auto's staan, als club.. en wie mij erelid gemaakt heeft, geen idee, maar destijds gevraagd of het mocht en het mocht als ik de contributie maar betaalde.. zodoende..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Menno

Dirk (CRX) schreef:misschien een les begrijpend lezen iets als clubkorting idee ;) grrrrr.. okay, politie bewaking bij mijn heilig automobiel! niemand mag op mijn auto staan, de auto zelf mag bij de rest v/d clubleden auto's staan, als club..
en dan een cursusje gezond verstand voor jou erbij? :D Hoe kom je uberhaupt op 't zieke idee om zo'n 'ding' (en dan druk ik me nog uitermate beschaafd uit) bij alle fraaie Renaults te zetten?
rev it like a rental
-Ray-
Contacteer:

je zeurt teveel dirk!

kom nou maar gewoon met de CRX, zet neer dat ding, pak een pot bier en wees gezellig. klaar.

enne, Krijn, had je niet eerder aan kunnen geven dat je niet kwam? topic bestaat namelijk al niet zo lang!!! ;)

enne, RobertdB krijgt ook de credits hè voor being listmanager! :)
Immer wieder die verdammte Holländer
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

nee sorry....dat KON DUS NIET EERDER!
Ik hoor het dit weekend pas!!
I am truly very very sorry!!!

Maar dit gaat gewoon echt voor.
Believe me...ik had ook echt heel erg graag mee gegaan het hele weekend!
En toen keek ik in de lijst en zag ik dat ik al was ingedeeld voor van alles!(Terwijl ik dat niet heb aangegeven!!!! zie mn eerste en ENIGSTE post op de eerste pagina....)

sorry mensen voor het ongemak dat ik veroorzaak uwer zijde.
Maar ik baal hier zometeen meer van dan jullie!! :(

mazzl.
Dirk (CRX)

Menno schreef:
Dirk (CRX) schreef:misschien een les begrijpend lezen iets als clubkorting idee ;) grrrrr.. okay, politie bewaking bij mijn heilig automobiel! niemand mag op mijn auto staan, de auto zelf mag bij de rest v/d clubleden auto's staan, als club..
en dan een cursusje gezond verstand voor jou erbij? :D Hoe kom je uberhaupt op 't zieke idee om zo'n 'ding' (en dan druk ik me nog uitermate beschaafd uit) bij alle fraaie Renaults te zetten?
Omdat zo'n 'ding' beter zit als een Clio of een R5, naar mijn mening beter rijdt, start en loopt.. het feit dat hij door de rest van nederland gezien wordt als een turkenbak (turken niet beledigd voelen als ze een CRX ook niet mooi vinden).. vette pech..

buiten dat is het mijn verjaardag woensdag en breng ik verzoeningsoffers mee zodat coulance halve dat 'ding' bij de rest van de gezellige mensen mag staan.. maar jij krijgt dus geen taart :P want jij bent niet gezellig!
Rudo

Dirk (CRX) schreef:.. en wie mij erelid gemaakt heeft, geen idee, maar destijds gevraagd of het mocht en het mocht als ik de contributie maar betaalde.. zodoende..
Ik denk dat jij "erelid" met "sympathisant" verward. :)
Dirk (CRX)

Rudo schreef:
Dirk (CRX) schreef:.. en wie mij erelid gemaakt heeft, geen idee, maar destijds gevraagd of het mocht en het mocht als ik de contributie maar betaalde.. zodoende..
Ik denk dat jij "erelid" met "sympathisant" verward. :)
lood om oud ijzer :lol: algoed eindgoed.. sympathisant.. jij krijgt wel taart en je mag zijn stukkie ook hebben :D
Rudo

Dirk (CRX) schreef: buiten dat is het mijn verjaardag woensdag en breng ik verzoeningsoffers mee zodat coulance halve dat 'ding' bij de rest van de gezellige mensen mag staan.. maar jij krijgt dus geen taart :P want jij bent niet gezellig!
Ik wist niet dat het een club van gezellige mensen was, dacht altijd dat het om een Renault-club ging. :wink:

Oeps, nu moet ik míjn stukkie ook inleveren zekers? :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik denk dat we nu de meeste aanmeldingen wel hebben gehad.

Morgen ga ik 35 campeerplaatsen reserveren.
Ik had er al 21 "besteld" maar er zijn er weer wat bijgekomen. Aanmeldingen kan ik verwerken tot vrijdagmiddag, tot dan kan ik extra mensen opgeven. Maar zoals jullie kunnen zien, hebben we een marge ingecalculeerd.

Tevens zorgen we ook dat er 40 Renault Tuning Club parkeerplaatsen vrij worden gehouden op het showterrein. Zodat jullie hopenlijk allemaal bij elkaar kunnen staan. Is wel zo leuk! Ik heb begrepen dat dit kon, dus daar ga ik nu maar even van uit.

Deze reseveerservice is alleen mogelijk voor de leden van de Renault Tuning Club.
De meest kloppende lijst is te vinden op http://www.renault-tuning.nl.
Betaling terplaatse.

Met dank aan Ray en Robert, voor het helpen tellen en overleggen. Een mens kan zich vergissen..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Armando

Ik kom op zondag langs

mvg Armando
Mickael

Wij, Ik en Angeliek komen zaterdag even langs.

Wel even met kant tekening ik ga vrijdag avond proberen zelf mijn radiateur te vervangen, (eerst nog 350km rijden om op te halen en dan monteren) mocht dit niet lukken zijn we er niet.
mike16v

vraagje; die 40 Renault Tuning Club parkeerplaatsen, moet je je daar voor opgeven, of is het daar gewoon kijken of er plek is, ik kom zondag namelijk met Thijs (ik sta op de lijst als Michael) we zijn wel RTC lid, maar hebben nog geen pasje ontvangen.

Weet iemand hier meer van; chris jij misschien?

groetjes Mike
Anonymous

voor luitjes die nog een bbq nodig hebben voor zaterdag, zag in krantje van xenos dat ze daar behoorlijk in de aanbieding zijn (iets van rond de 3,5 eurootjes ofzo)
Anonymous

mike16v schreef:vraagje; die 40 Renault Tuning Club parkeerplaatsen, moet je je daar voor opgeven, of is het daar gewoon kijken of er plek is, ik kom zondag namelijk met Thijs (ik sta op de lijst als Michael) we zijn wel RTC lid, maar hebben nog geen pasje ontvangen.

groetjes Mike
worden opgestuurd, deze week nog (hopenlijk morgen)
mike16v

worden opgestuurd, deze week nog (hopenlijk morgen)willemijn.

Oke dat zou mooi zijn! dankje martijn :wink:

maar nou weet ik nog niet hoe het met die parkeer plaatsen zit op automaxx??
Chris
Erelid - Moderator - RvT

mike16v schreef:vraagje; die 40 Renault Tuning Club parkeerplaatsen, moet je je daar voor opgeven, of is het daar gewoon kijken of er plek is, ik kom zondag namelijk met Thijs (ik sta op de lijst als Michael) we zijn wel RTC lid, maar hebben nog geen pasje ontvangen.

groetjes Mike
Rij gewoon richting de RTC lokatie, dan komt alles goed.
Tom
Moderator
Car: MB

mischien een stomme vraag, maar is er ook een soort van plattegrond vrijgegeven waarop te zien is waar de verschillende clubs staan??
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Chris
Erelid - Moderator - RvT

De laatste info:

De Renault Tuning Club heeft een groot stuk terrein tot de beschikking. De mensen die vrijdagavond aankomen zullen daar gelijk naartoe geloodsd worden.
Daar kunnen jullie de tenten opslaan, ook kunnen jullie daar de auto's netjes neerzetten. Want op zaterdag zal de RTC daar ook de stand opzetten. Alle leden van de Renault Tuning Club mogen de auto's op "ons" gereserveerde stuk neerzetten, indien ze hebben opgegeven dat ze komen.
We hebben een marge ingecalculeerd, dus rij gewoon richting de stand, want misschien is er nog een plekje vrij, voor als je je niet had opgegeven.

Bij de stand zullen nog een aantal "geselecteerde" RTC auto's neergezet worden.

Voor degene die vrijdag al aankomen: let er AUB op dat wij zaterdagochtend wel onze gang kunnen gaan met het opbouwen-indelen van de stand. Zet aub geen tenten neer op de plek waar de stand zal komen te staan.

Wij gaan proberen om rond 09:00 zaterdagochtend te beginnen met het opbouwen.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tom schreef:mischien een stomme vraag, maar is er ook een soort van plattegrond vrijgegeven waarop te zien is waar de verschillende clubs staan??
Ik heb vernomen dat er een groot aantal "parkeerwachters" rond zal lopen om iedereen de juiste richting op te sturen.
Haas
Car: Megane RS

vink niet zo'n stomme vraag....handig toch zo'n ding.

dan nog ff een vraagie van mijn kant...Hoe laat begint t zaterdag? Ik ga savos naar Impulz zoals sommigen van jullie weten, maar misschien kom ik ervoor wel, heb toch vrij van werk.Zou wel leuk zijn, maar als het te laat begint is het niet de moeite....
Robert dB.

Nogmaals, hier is alle info te vinden!

AutoMaxx

Het terrein gaat zaterdag om 9:00 uur open.
Haas
Car: Megane RS

Robert dB. schreef:Nogmaals, hier is alle info te vinden!

AutoMaxx

Het terrein gaat zaterdag om 9:00 uur open.
sorry...en toch bedankt ;) !!!
~thijs~
Contacteer:

Zijn er nog mensen die zondag mee willen rijden of ergens af willen spreken in haarlem en omgeving
Jesper16v
Contacteer:

Vraagje!
Misschien staat et hier wel ergens maar toch......
Staat RTC met de hele club bij elkaar? zo ja, hoe kan ik jullie dan vinden?

Gr.
8) JP 8)
Robert dB.

Chris schreef:De laatste info:

De Renault Tuning Club heeft een groot stuk terrein tot de beschikking. De mensen die vrijdagavond aankomen zullen daar gelijk naartoe geloodsd worden.
Daar kunnen jullie de tenten opslaan, ook kunnen jullie daar de auto's netjes neerzetten. Want op zaterdag zal de RTC daar ook de stand opzetten. Alle leden van de Renault Tuning Club mogen de auto's op "ons" gereserveerde stuk neerzetten, indien ze hebben opgegeven dat ze komen.
We hebben een marge ingecalculeerd, dus rij gewoon richting de stand, want misschien is er nog een plekje vrij, voor als je je niet had opgegeven.

Bij de stand zullen nog een aantal "geselecteerde" RTC auto's neergezet worden.

Voor degene die vrijdag al aankomen: let er AUB op dat wij zaterdagochtend wel onze gang kunnen gaan met het opbouwen-indelen van de stand. Zet aub geen tenten neer op de plek waar de stand zal komen te staan.

Wij gaan proberen om rond 09:00 zaterdagochtend te beginnen met het opbouwen.
hier staat je antwoord al....
Jesper16v
Contacteer:

Mijn dank is groooot

:wink:
Jesper16v
Contacteer:

Dan komp ik Zondag!
Armando

Ik ga ook op zondag Jesper..
Jesper16v
Contacteer:

Kom je vrijdag ook >???????
Jesper16v
Contacteer:

Naar Niftrik!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

m2 zondag :)
Tom
Moderator
Car: MB

zijn er eigenlijk ook openingstijden??
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

Thijs RSI schreef:Zijn er nog mensen die zondag mee willen rijden of ergens af willen spreken in haarlem en omgeving
ik ga wel heen zondag, (vanuit ijmuiden) maaar heb met gerda (van chris) afgesproken om te gaan,maar dan moet ik eerst naar oudewater toe (en dat is best wel endje om)
Plaats reactie