http://automoto99.free.fr/Rvence.htm
Mooie Renaults (RSI, 16V, Williams, r5 GTT)
Rally cars pics !
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Veel gtt'tjes!(EN andere Renootjes!)
[img]http://automoto2.free.fr/Vence/PHvence/vence40.jpg[/img]
Altijd leuk om te zien!
mazzl.
[img]http://automoto2.free.fr/Vence/PHvence/vence40.jpg[/img]
Altijd leuk om te zien!

mazzl.
okee, dan wel niet in actie, maar wel gebruikt in de rally:
http://212.120.120.12/snkold/banaan/
deze ga ik weer opknappen en of mijn vriendin gaat erin rijden, of ik ga hem klaar maken om wat mee te stoeien op het circuit.
Mzzl
http://212.120.120.12/snkold/banaan/
deze ga ik weer opknappen en of mijn vriendin gaat erin rijden, of ik ga hem klaar maken om wat mee te stoeien op het circuit.
Mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Hey, ziet er goed uit Michel, nergens roest te zien. En al grotendeels gestript, handig. Blijft 'ie banaan of heb je al een andere kleur in gedachten?
dus......zodoende
[img]http://www.rally.it/s_fiori/clio.jpg[/img]
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Deze machine wordt/is van mijn vriending.Matijs schreef:Hey, ziet er goed uit Michel, nergens roest te zien. En al grotendeels gestript, handig. Blijft 'ie banaan of heb je al een andere kleur in gedachten?
Hij is inderdaad behoorlijk kaal. De motor en bak(sper

Hij blijft denk ik banaan. Of mijn vriendin moet dan al geld genoeg hebben voor hem te laten spuiten als ik begin met opbouwen. Dan wordt die denk ik metalic paars ofzo. Van dat brute paars. Maar dat is helemaal aan haar.
Jullie horen het wel. Zal toch nog wel effe duren.
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
KICK....
Kijk eens hier.
http://212.120.120.12/banaan/
Wat nieuwe foto's van het beest.
Wie weet waar die beugels bij de vooruit voor zijn. NR. 19 en 29.
En die beugeltjes onder aan de skirt. Zijn die gewoon voor de skirt snel te monteren, of hebben ze nog een aparte werking.
groetjes
Kijk eens hier.
http://212.120.120.12/banaan/
Wat nieuwe foto's van het beest.
Wie weet waar die beugels bij de vooruit voor zijn. NR. 19 en 29.
En die beugeltjes onder aan de skirt. Zijn die gewoon voor de skirt snel te monteren, of hebben ze nog een aparte werking.
groetjes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Aha, dit is die gele waar je het laatst bij de Mac over had. Leuk projektje, die banaan
Ben benieuwd waneer die op kenteken komt 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Hehhe die is geestig man..
Wat ben je precies van plan??
een rally 5je maken?
heel leuk project..
suc6 ermee.
gr maik.
Wat ben je precies van plan??
een rally 5je maken?
heel leuk project..
suc6 ermee.
gr maik.
Yep.Maik (WOOFER) schreef:Hehhe die is geestig man..
Wat ben je precies van plan??
een rally 5je maken?
heel leuk project..
suc6 ermee.
gr maik.
Ga hem eerst helemaal strippen, en dan weer rustig opbouwen. Wel volgens de regeljes dan. Dus Dat die ook gekeurd kan worden en dan de weg op. Maar vooral voor op het circuit.
groetjes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
toch wel weer errug fraai
[img]http://www.rallying-online.com/data/ima ... 02loix.jpg[/img]
[img]http://www.rallying-online.com/data/ima ... 02loix.jpg[/img]
rev it like a rental
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Hehe, ben kapot. Kom net terug van de Informatique rallysprint in R'dam, damn, wat hebben we genoten
Echt, we rijden nu nog steeds op het standaard RS onderstel, veel te slap, maar goed. Toch dit keer als 23ste geeindigd met startnummer 63! In de klasse 8ste van de 15, die wel dus allemaal helemaal opgebouwd zijn. Daar rijden een hoop Opel's met korte bakken etcetc... Echt enorm tevreden met het resultaat, konden het niet geloven. Nu al halverwege, we kunnen niet wachten tot over een paar maandjes, als we de uitlaat aangepakt hebben en de proflexen eronder zitten, kunnen we serieus meedoen. Tijn is precies een seconde voor ons geeindigd, als 22ste dus. Maaruh Tijntje, kijk volgende keer in je spiegel, misschien dat je ons eraan ziet komen!
Nee, jullie reden ook lekker door, die andere 16v hebben jullie ook goed gepakt...
Jammer dat ik volgende keer pas rij
, maar ja, na de finish nog de route twee keer vol gereden in de clio met de normale coureur naast me. De rs is echt top, glijdt door de bochtjes heen en heel makkelijk foutloos te rijden. Een homokineetje gaar, maar ja, alle tijd tot 16 augustus...
Gijs

Echt, we rijden nu nog steeds op het standaard RS onderstel, veel te slap, maar goed. Toch dit keer als 23ste geeindigd met startnummer 63! In de klasse 8ste van de 15, die wel dus allemaal helemaal opgebouwd zijn. Daar rijden een hoop Opel's met korte bakken etcetc... Echt enorm tevreden met het resultaat, konden het niet geloven. Nu al halverwege, we kunnen niet wachten tot over een paar maandjes, als we de uitlaat aangepakt hebben en de proflexen eronder zitten, kunnen we serieus meedoen. Tijn is precies een seconde voor ons geeindigd, als 22ste dus. Maaruh Tijntje, kijk volgende keer in je spiegel, misschien dat je ons eraan ziet komen!
Jammer dat ik volgende keer pas rij

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
[img]http://aphrodite.tweakers.net/~crew/sin ... ally09.jpg[/img]
[img]http://aphrodite.tweakers.net/~crew/sin ... ally10.jpg[/img]
[img]http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200_211 ... ally_6.jpg[/img]
[img]http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200_211 ... lly_35.jpg[/img]
[img]http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200_211 ... lly_30.jpg[/img]
Foto's zijn "geleend" (zie namen op foto's), zijn geen eigen gemaakte foto's jammer genoeg
)
[img]http://aphrodite.tweakers.net/~crew/sin ... ally10.jpg[/img]
[img]http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200_211 ... ally_6.jpg[/img]
[img]http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200_211 ... lly_35.jpg[/img]
[img]http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200_211 ... lly_30.jpg[/img]
Foto's zijn "geleend" (zie namen op foto's), zijn geen eigen gemaakte foto's jammer genoeg

Laatst gewijzigd door Jasper16v op zo 23 jun 2002 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
He, top man! Mooi foto's! Die laatste is zeker die wagen die bij de stand van de Megane van Bavelaar stond? Is van een van zijn momteurs, leuke bak. Je had ff langs moeten komen...
Gijs
PS: Ik denk dat het overhellen van de clio wel duidelijk maakt waarom we proflex nodig hebben...
Gijs
PS: Ik denk dat het overhellen van de clio wel duidelijk maakt waarom we proflex nodig hebben...

Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Ja, dat zijn wij inderdaad. Die megane is van het HTs Rally Team, stonden we naast. Altijd wel geinig om naast die jongens te staan, zit toch een beetje in hetzelfde schuitje. Hun nieuwe coureur heeft alleen wel wat pech. In de sloot bij de ELE en nu weer je draagarmen vernielen op een stoepje, daar pak je geen punten mee...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
was een perfect mooi dagje.
Vergeleken met de rest van het veld ging die hts megane er vreselijk voor, het resultaat zag er niet zo vloeiend uit. Het was dus geen verrassing dat hij er 2x naast lag.
De bezemer ging ook verassend goed. Ik had gedacht dat dat wel een rol en hobbelpartij zal worden, maar blijkbaar is de standaart vering van zon clio niet echt fout. Mooi man. Dat belooft wat.
Heb tuurlijk ook nog op tijn gelet. Ik stond toen bij een 180 graden bocht (met trouwens een lekkere container op het programma voor als je te laat remt)
Die bocht werd steeds heel mooi vloeiend zonder gas gerommel genomen. Ik was wel wat verbaasd dat ze niet hoger waren geeindigd. Maar ja je ziet maar 1 bocht.
Erg leuk om de verschillende stijl te zien bij de achterwiel en voorwielaandrijvers. Voorwielaandrijvers tillen een achterwieltje op, en achterwiel aandrijvers..een voorwieltje!!
Vooral de ouwe ford escorts (met lotusblok!) maakte er een enorme overstuurshow van.
Er was ook nog een VW kitcar, zoon heeele dikke. wat een beest, dat moet je gezien hebben.
Ook heel spectaculair waaren de auto's met carbon remblokken. Daar spuit dus werkelijk steeds een enorme vuurstraal vanaf! En bijna iedere turbocar had dat ALS geknal. kewl!
Ook lachen was een gele ascona. Iedere auto kwam met gillend hoog toerental voorbij, die ascona niet, die had een hele lage zware brom. Bovendien had hij in de 1e proef wel een heel duidelijk nitro-geurtje. Zelfs mijn vriendin herkende dat... Maar lb, van mij mag hij.
Vergeleken met de rest van het veld ging die hts megane er vreselijk voor, het resultaat zag er niet zo vloeiend uit. Het was dus geen verrassing dat hij er 2x naast lag.
De bezemer ging ook verassend goed. Ik had gedacht dat dat wel een rol en hobbelpartij zal worden, maar blijkbaar is de standaart vering van zon clio niet echt fout. Mooi man. Dat belooft wat.
Heb tuurlijk ook nog op tijn gelet. Ik stond toen bij een 180 graden bocht (met trouwens een lekkere container op het programma voor als je te laat remt)
Die bocht werd steeds heel mooi vloeiend zonder gas gerommel genomen. Ik was wel wat verbaasd dat ze niet hoger waren geeindigd. Maar ja je ziet maar 1 bocht.
Erg leuk om de verschillende stijl te zien bij de achterwiel en voorwielaandrijvers. Voorwielaandrijvers tillen een achterwieltje op, en achterwiel aandrijvers..een voorwieltje!!
Vooral de ouwe ford escorts (met lotusblok!) maakte er een enorme overstuurshow van.
Er was ook nog een VW kitcar, zoon heeele dikke. wat een beest, dat moet je gezien hebben.
Ook heel spectaculair waaren de auto's met carbon remblokken. Daar spuit dus werkelijk steeds een enorme vuurstraal vanaf! En bijna iedere turbocar had dat ALS geknal. kewl!
Ook lachen was een gele ascona. Iedere auto kwam met gillend hoog toerental voorbij, die ascona niet, die had een hele lage zware brom. Bovendien had hij in de 1e proef wel een heel duidelijk nitro-geurtje. Zelfs mijn vriendin herkende dat... Maar lb, van mij mag hij.
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Hehe,
Met die jongens van de hts is het altijd wel lachen. Jammer dat ze niet gefinished zijn, maar kan gebeuren. Wel mooi voor ons, want we hadden meteen twee keer zoveel supporters! Hun wagen liep de eerste proef al spectaculair, maar niet echt snel. Je ziet ook dat onze tijden twee keer eronder zitten, terwijl zijn met een sequentiele zes-bak rijden. Ze hebben nogal wat moeite met het vele onderstuur van de megane en kwamen er niet echt uit. Best jammer, maar ze zijn wel altijd goed bezig en we kunnen er veel van leren. Maar ja, volgende keer in Hengelo maar een goeie BBQ regelen met ze, kunnen we het een beetje gezellig maken in die polder
Gijs
Met die jongens van de hts is het altijd wel lachen. Jammer dat ze niet gefinished zijn, maar kan gebeuren. Wel mooi voor ons, want we hadden meteen twee keer zoveel supporters! Hun wagen liep de eerste proef al spectaculair, maar niet echt snel. Je ziet ook dat onze tijden twee keer eronder zitten, terwijl zijn met een sequentiele zes-bak rijden. Ze hebben nogal wat moeite met het vele onderstuur van de megane en kwamen er niet echt uit. Best jammer, maar ze zijn wel altijd goed bezig en we kunnen er veel van leren. Maar ja, volgende keer in Hengelo maar een goeie BBQ regelen met ze, kunnen we het een beetje gezellig maken in die polder

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Blijkbaar wel, ze waren tijdens de serice na het eerste deel weer bezig met bandendruk etc... Ik weet het ook niet exact, maar daar begonnen ze over. Maar ja, het is ook lastig om de goeie afstelling te vinden bij een rally...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Hier even de uitslagen binnen de klasse N3
in de volgorde: klassering algemeen, startnummer, equippe, auto, klasse, klassering binnen de klasse, overall wedstrijdtijd, overall tijdverschil met winnaar rallysprint, tijden KP1, 2 en 3
10 33 Rijk Bunt / Andre Hof Opel Astra Gsi N3 1 - 0:35:16 0:02:26 - 11:53 11:41 11:42
14 30 Henri v/d Veen / Gerrie v/d Veen Opel Astra Gsi N3 2 - 0:35:21 0:02:31 - 11:53 11:45 11:43
15 31 Peter v/d Adel / Jacco de Kluyver Opel Astra Gsi N3 3 - 0:35:50 0:03:00 - 11:51 11:57 12:02
16 13 Ad Smits / Arie Boertje Peugeot 309 Gti N3 4 - 0:35:54 0:03:04 - 11:51 11:57 12:06
19 16 Henk v/d Kamp / Marcel Wending Seat Ibiza 2.0 GTi N3 5 - 0:36:13 0:03:23 - 12:10 12:03 12:00
21 38 Jorg Mettlach / Marcel Vogels Opel Astra Gsi N3 6 - 0:36:41 0:03:51 - 12:08 12:13 12:20
22 62 Gerard van Rijn / Martijn v/d Linden Renault Clio N3 7 - 0:36:43 0:03:53 - 12:16 12:14 12:13
23 63 Jan-Dirk Kruit / Yannick Kok Renault Clio N3 8 - 0:36:44 0:03:54 - 12:23 12:08 12:13
30 75 Erwin Klippel / Robin Klippel Peugeot 306 Gti N3 9 - 0:37:23 0:04:33 - 13:29 11:55 11:59
40 64 Marcel Cats / Theo Huber Renault Clio N3 10 - 0:39:06 0:06:16 - 13:09 12:59 12:58
Niet gefinished:
32 Jeroen de Jong / Paul van Mierlo Opel Astra Gsi N3 11 - 0:23:09 - - 11:36 11:33 0:00
37 Bart Coppens / Peter van Vugt Opel Astra Gsi N3 12 - 0:23:40 - - 11:50 11:50 0:00
35 Rene Wawrzyniak / Patricia van Drunen Opel Astra Gsi N3 13 - 0:12:00 - - 12:00 0:00 0:00
66 Ton Cornelissen / Jurgen Fabrie Ford Escort RS 2000 N3 14 - 0:12:43 - - 12:43 0:00 0:00
in de volgorde: klassering algemeen, startnummer, equippe, auto, klasse, klassering binnen de klasse, overall wedstrijdtijd, overall tijdverschil met winnaar rallysprint, tijden KP1, 2 en 3
10 33 Rijk Bunt / Andre Hof Opel Astra Gsi N3 1 - 0:35:16 0:02:26 - 11:53 11:41 11:42
14 30 Henri v/d Veen / Gerrie v/d Veen Opel Astra Gsi N3 2 - 0:35:21 0:02:31 - 11:53 11:45 11:43
15 31 Peter v/d Adel / Jacco de Kluyver Opel Astra Gsi N3 3 - 0:35:50 0:03:00 - 11:51 11:57 12:02
16 13 Ad Smits / Arie Boertje Peugeot 309 Gti N3 4 - 0:35:54 0:03:04 - 11:51 11:57 12:06
19 16 Henk v/d Kamp / Marcel Wending Seat Ibiza 2.0 GTi N3 5 - 0:36:13 0:03:23 - 12:10 12:03 12:00
21 38 Jorg Mettlach / Marcel Vogels Opel Astra Gsi N3 6 - 0:36:41 0:03:51 - 12:08 12:13 12:20
22 62 Gerard van Rijn / Martijn v/d Linden Renault Clio N3 7 - 0:36:43 0:03:53 - 12:16 12:14 12:13
23 63 Jan-Dirk Kruit / Yannick Kok Renault Clio N3 8 - 0:36:44 0:03:54 - 12:23 12:08 12:13
30 75 Erwin Klippel / Robin Klippel Peugeot 306 Gti N3 9 - 0:37:23 0:04:33 - 13:29 11:55 11:59
40 64 Marcel Cats / Theo Huber Renault Clio N3 10 - 0:39:06 0:06:16 - 13:09 12:59 12:58
Niet gefinished:
32 Jeroen de Jong / Paul van Mierlo Opel Astra Gsi N3 11 - 0:23:09 - - 11:36 11:33 0:00
37 Bart Coppens / Peter van Vugt Opel Astra Gsi N3 12 - 0:23:40 - - 11:50 11:50 0:00
35 Rene Wawrzyniak / Patricia van Drunen Opel Astra Gsi N3 13 - 0:12:00 - - 12:00 0:00 0:00
66 Ton Cornelissen / Jurgen Fabrie Ford Escort RS 2000 N3 14 - 0:12:43 - - 12:43 0:00 0:00
there is no spoon.