ik weet niet of alle plekken al gereserveerd zijn, neem effe contact op met Robert of Chris per mail.BartK (Adrenalin) schreef:Is het nog mogelijk om me op te geven voor te kamperen en te bbq'en??

volgens mij moet het wel kunnen.
ik weet niet of alle plekken al gereserveerd zijn, neem effe contact op met Robert of Chris per mail.BartK (Adrenalin) schreef:Is het nog mogelijk om me op te geven voor te kamperen en te bbq'en??
is geedit.catrinus schreef:Ray ik kom ook op vrijdagavond. Dus die vraagteken kan achter mijn naam weg.
Iedereen mag met zijn auto op de "showterreinen" staan. Of je nou lid bent van een club of niet.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Mag nou iedereen van de club op het showterrein staan?
Ik was van plan om samen met een aantal franse autoŽs te komen.
Doe ik, ik ben haar nu aan het bellen..mijntje schreef:chris, wil je ff aan ger vragen of ze me wil bellen over as zondag? ciao, willemijn
okee, ben nu samen met chris even de boel aan het tellen. komt goed!!Roy (Signaalkabel) schreef:Ray, Nick komt ook heel het weekend met mijn 21.
Hij blijft ook bbq'en en pitten.
En hij neemt een koelkast op 12v mee![]()
![]()
![]()
En die is niet voor de cola van Chris
Ray (Zonnebril) schreef:okee, ben nu samen met chris even de boel aan het tellen. komt goed!!Roy (Signaalkabel) schreef:Ray, Nick komt ook heel het weekend met mijn 21.
![]()
![]()
is er nog cola???
ik heb cola nodig!!!
of melk...
of karnemelk.....:lol:
ja nee dat moet je er het eerst uit eten!!Edwin5gtt (Punttang) schreef:Ray (Zonnebril) schreef:okee, ben nu samen met chris even de boel aan het tellen. komt goed!!Roy (Signaalkabel) schreef:Ray, Nick komt ook heel het weekend met mijn 21.
![]()
![]()
is er nog cola???
ik heb cola nodig!!!
of melk...
of karnemelk.....:lol:
![]()
is er misschien ook nog Liga?? Wel met dat melk binnenin want dat zijn de beste.
Heb er hier een liggen van 12V naar 220VSteven(ventieldopje) schreef:Ojah ik zal ook nog ff zo'n ding regelen, inclusief een 220V --> 12V (16A) omvormer, als het ff wil....
Altijd handig
na lang nadenken kom ik erachter dat dat de nick is die met roy meekomt, dus dat ben jij niet!!Nick schreef:Ehhhh.... ik sta ook bij het overnachten op zaterdagavond, maar ik heb dan verjaardag bij Paul(twingoturbo)
Of is het de andere Nick van dit forum??
[edit] en ik zie me ook staan bij de BBQ op zaterdagavond[/edit]
Geen dank...Chris schreef: Met dank aan Ray, voor het helpen tellen en overleggen.
na lang nadenken....Ray (Zonnebril) schreef:Nick schreef:Ehhhh.... ik sta ook bij het overnachten op zaterdagavond, maar ik heb dan verjaardag bij Paul(twingoturbo)
Of is het de andere Nick van dit forum??
[edit] en ik zie me ook staan bij de BBQ op zaterdagavond[/edit]
Auw!
Als jij bereid ben om je CRX af te stikkeren met RTC stickers dan kunnen we er over na denken natuurlijk.Dirk (CRX) schreef:Vet jammer ja? mooi klote ja!... trouwens uuhm.. Chriiiishiis? mag die rooie van mij ook op de plaats van de RTC staan? onder het toeziend oog van alle andere RTC mensen zodat mijn hele ICE en shit er niet terplekke uitgejat wordt? nou goed, ik w8 het af..
Tijdelijk mogen ze er prima op hoorTino schreef:Als jij bereid ben om je CRX af te stikkeren met RTC stickers dan kunnen we er over na denken natuurlijk.Dirk (CRX) schreef:Vet jammer ja? mooi klote ja!... trouwens uuhm.. Chriiiishiis? mag die rooie van mij ook op de plaats van de RTC staan? onder het toeziend oog van alle andere RTC mensen zodat mijn hele ICE en shit er niet terplekke uitgejat wordt? nou goed, ik w8 het af..
Wie heeft jouw erelid gemaakt dan???Dirk (CRX) schreef:Tijdelijk mogen ze er prima op hoorTino schreef:Als jij bereid ben om je CRX af te stikkeren met RTC stickers dan kunnen we er over na denken natuurlijk.Dirk (CRX) schreef:Vet jammer ja? mooi klote ja!... trouwens uuhm.. Chriiiishiis? mag die rooie van mij ook op de plaats van de RTC staan? onder het toeziend oog van alle andere RTC mensen zodat mijn hele ICE en shit er niet terplekke uitgejat wordt? nou goed, ik w8 het af..dat is geheel geen probleem.. het moge echter duidelijk zijn dat ik niet dagelijks met RTC stickers ga rijden op mijn Honda, welke ik geheel stickerloos wil gaan maken.. dus op de ruiten (waar stickers makkelijk weer te verwijderen zijn) mag je wel een mooie RTC sticker plakken (op de lak niet, die zit er zo strak op dat ik dat risico niet wil lopen)..
duzzzzzz... buiten dat moge alle leden erop staan en ik mocht als erelid zonder renault aanblijven.