Ik kreeg vandaag de nieuwe GTI Tuning & Design binnen met daarin een stuk over die mooie Rothmans Twingo Turbo van Paul. Een heel mooi stukje waarin deze site eindelijk eens een keer op een positieve manier wordt belicht. Ik ben blij dat "we" zo'n stukje kregen, want dat was wel nodig na alle negatieve verhalen. Zelfs vrienden van mij wisten dat RTC met de races werd geassocieerd, terwijl ze niet eens op internet komen.
Ik zou zeggen koop of lees dit stukje en je bent gelijk blij en trots om bij deze club te behoren.
Ik heb hem direct gekocht met het resultaat dat hij in de hifi winkel ligt. Ben hem vergeten mee te nemen naar huis . Maar een leuk artikeltje over de club. En ook een leuk stukje van de twingo van paul.
There will be plenty of time to rest when your dead
Inderdaad een leuk stukje, leuke foto's. Netjes het nummerbord geel gemaakt, kom je een paar blz's verder bij wat foto's gemaakt op Speed; alle nummerborden goed leesbaar in beeld. Lekker handig!
Ja hoor .... ik sta er ook weer in!!!!!
Op de eerste foto van het verslag bij Speed.
Mooi stukje trouwens van Paul, jammer dat de GTI weer zoveel fouten maakt in de tekst he .... De kit van zijn auto is niet geheel van Elia .... De voorbumper is van SK-Tuning en de verbredingskit van Elia.