kan iemand mij uitleggen wat dit precies inhoud en wat het precies kost en natuurlijk de voordelen.
ik lees namelijk net een stukje op http://www.r19.de/ en snap niet helemaal wat ze bedoelen met de FSE Power Boost valve het schijnt dat je door meer druk meer pk haalt geloof ik maar het fijne kom ik niet te weten
ps het gaat om de f7p 16v motor
FSE Power Boost valve
-
- Berichten: 802
- Lid geworden op: ma 10 sep 2001 0:00
- Locatie: gelderland
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
in duitsland en engeland zijn ze allemaal helemaal weg dr van.
wat het dus doet is de benzinedruk opvoeren op je of binnenkomende of uitgaande benzine rail. dus dmv meer brandstof meer vermogen das de insteek.
bij wat zwaarder getunede auto,s kan er door het meer verbruiken meer brandstof nodig zijn dan wat de standaard drukregelaar levert, dit zou je kunnen opvangen met zo,n ding.
kep er 2 liggen. en 1 over.
dus who,s next in het verhaaltje
wat het dus doet is de benzinedruk opvoeren op je of binnenkomende of uitgaande benzine rail. dus dmv meer brandstof meer vermogen das de insteek.
bij wat zwaarder getunede auto,s kan er door het meer verbruiken meer brandstof nodig zijn dan wat de standaard drukregelaar levert, dit zou je kunnen opvangen met zo,n ding.
kep er 2 liggen. en 1 over.
dus who,s next in het verhaaltje
kijk je vraagt je af: wat is een power boost valve.
En: zou het in het forum wel eens behandeld zijn?
Dan doe je search.
met mmjaa bijvoorbeeld "power boost valve"
en wat krijg je dan:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... oost+valve
moeilijk he?
En: zou het in het forum wel eens behandeld zijn?
Dan doe je search.
met mmjaa bijvoorbeeld "power boost valve"
en wat krijg je dan:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... oost+valve
moeilijk he?