Klik hier: CSP autosport ,en kijk onder 'nieuws'
Zou het werken?
Spannend smeermiddeltje
Amaaaaazing....
-
- Contacteer:
hey Mike its amaizing.
Tis liquet workes. You"ve got then 100pk's extra.
For only 49,99euro.
Buy it new and you get the second bottle for free.

Tis liquet workes. You"ve got then 100pk's extra.

For only 49,99euro.
Buy it new and you get the second bottle for free.

Tja, ik weet het ook niet. Het hele verhaal klinkt een beetje Tell-Sell 'Amazing Mike', maar volgens mij is het toch wel een respectabel bedrijf...
Ja, ze zeggen "Door onze ervaringen met Metol FX1 durven wij vermogenstoename te garanderen. Iedereen die aan kan tonen dat het gebruik van Metol FX1 geen vermogenswinst oplevert, ontvangt zijn aankoopbedrag volledig retour." Echt schade zal het ook wel niet doen, maarja, je moet natuurlijk wel bewijzen dat je geen vermogenswinst hebt. Dus ervoor en erna op de rollenbank?Riël schreef:Mwja misschien probeer ik 't es he ... stuur ik het dan terug.
het kan wel. Als je enkele pk's meer krijgt hoef je het idd helemaal niet te merken. Wel kunnen die pk's resulteren in dat gunstiger verbruik, en dat kun je zeker wel meten, voor jezelf althans.
En verder denk ik niet dat het gebruik van zulke middeltjes schadelijk zijn voor je wagen, denk eerder dat ie er toch wel iets van opfrist.
En verder denk ik niet dat het gebruik van zulke middeltjes schadelijk zijn voor je wagen, denk eerder dat ie er toch wel iets van opfrist.
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
"Nou mike, FANTASTISCH!!
Doe mij maar zo'n fles 'Metol FX1'!"
"Maar wacht! er is meer!
Als je NU het 'Metol FX1-pakket koopt, krijg je niet 1, niet 2, niet 3, niet 4, niet 5, niet 6, niet 7, niet 8, neeeheeee....je krijgt wel 9 flessen Metol FX1!! PLUS als bonus voor onze vaste kijkers een handig-pluisloos-opbrengsponsje!!"
"WAUW!!
Ik ben alweer verkocht!!"
maar nogmaals....als t echt werkt...LET ME FOKKING KNOW!!!
mazzl.
Doe mij maar zo'n fles 'Metol FX1'!"
"Maar wacht! er is meer!
Als je NU het 'Metol FX1-pakket koopt, krijg je niet 1, niet 2, niet 3, niet 4, niet 5, niet 6, niet 7, niet 8, neeeheeee....je krijgt wel 9 flessen Metol FX1!! PLUS als bonus voor onze vaste kijkers een handig-pluisloos-opbrengsponsje!!"
"WAUW!!
Ik ben alweer verkocht!!"

maar nogmaals....als t echt werkt...LET ME FOKKING KNOW!!!
mazzl.
Maar een motorolie fabrikant doet zijn best om een goede olie te leveren die is voorzien van de juiste verhoudingen om te smeren e.d. en dan lijkt het mij niet raadzaam om daar zelf nog een toevoeging aan toe te voegenRiël schreef: En verder denk ik niet dat het gebruik van zulke middeltjes schadelijk zijn voor je wagen, denk eerder dat ie er toch wel iets van opfrist.