Friday Nightmeeting Oss I
De Poll is trouwens al een tijdje vrij mooi verdeeld!
Heb je mijn mailtje ook binnen gehad van chloe jones??
TERIN wat een geil ding!!!!!
Alleen wat ze met je wil doen..................
TERIN wat een geil ding!!!!!
Alleen wat ze met je wil doen..................

Wie van deze groep gaat eigenlijk naar Automania??? Ik ga Zondags, (misschien Zaterdag en dan Zondag creperen) maar dan kunnen we misscien samen rijden???!!
Gr.
JP 

Gr.

heb wel wat over Automania gehoord, maar nog niet genoeg...Ist alleen een meeting van de site of openbaar? Waar en wanneer is het eigenlijk...moek ff kijken of ik vrij kan nemen/heb...Jesper16v schreef:Wie van deze groep gaat eigenlijk naar Automania??? Ik ga Zondags, (misschien Zaterdag en dan Zondag creperen) maar dan kunnen we misscien samen rijden???!!![]()
Gr.
JP
never mind...heeft t al gevonden....
Ik kom denk ik niet...zaterdag zit ik op impulz Outdoor en da duurt tot zondagochtend, dus....Bovendien krijg ik de vrijdag ervoor vakantie, dus ik denk niet dat ik zaterdagochtend in een niet-brakke toestand zal zijn
maar voor degenen die wel gaan....VEEL PLEZIER
Ik kom denk ik niet...zaterdag zit ik op impulz Outdoor en da duurt tot zondagochtend, dus....Bovendien krijg ik de vrijdag ervoor vakantie, dus ik denk niet dat ik zaterdagochtend in een niet-brakke toestand zal zijn

maar voor degenen die wel gaan....VEEL PLEZIER
dunno...but to be honest:I don't f*cking care!!!
ik kan toch niet...werken he... :-*
ik kan toch niet...werken he... :-*
zo zou je het idd kunnen stellen ja....en de GT-striping moet ook nog gedaan worden deze zomer...dus...Merijn schreef: Tja... Die Clio moet nog een mooi uitlaatje hebben, dus zal er gewerkt moeten worden, hè!
je kent een Dodge/Chrysler Viper toch wel? met van die mooie grijze streepies in de lengterichting over je auto heen? Behalve de ruiten natuurlijk...Merijn schreef:GT striping? Wat is dat!?
Nou da komt er bij mij ook over...
je ziet het als het goed is wel een keer op een meeting (batavier, veldhoven...wherever!!)
Dat hoor ik van meerdere mensen, maar een vriend vanmij heeft het ook gedaan bij zijn zwarte Civic en dat stond gewoon echt bruut. Daarbij komt dat ik het al veel langer van plan ben dan dat ik me rijbewijs heb en dat ik die strepen al in huis heb liggen....kan dus soort van niet meer terugMerijn schreef:Zou je dat nou wel doen?

ik kan nu zo snel geen plaatje vinden, maar ik vind dat het erg vet staat...
niet??
ja ik weet t ook nog niet zeker...Aan de ene kant stond t op die civic wel bruut, maar ik zou niet weten hoe het staat op een Clio...en al helemaal niet op een 1.4....
ja ik weet t ook nog niet zeker...Aan de ene kant stond t op die civic wel bruut, maar ik zou niet weten hoe het staat op een Clio...en al helemaal niet op een 1.4....
ik weet t ook nog niet...misschien verrotten ze wel op me kamer...misschien zie je binnenkort een clio met GT strepen...Tom schreef:je moet het natuurlijk zelf weten, maar het lijkt mij totaal niet mooi
Wie weet staat het wel cool, maar bij de meeste auto staat het niet zo mooi. Vaak wordt het dan snel een auto die wel wil, maar niet kan, als je begrijpt wat ik bedoel...
Persoonlijk vind ik het 't mooiste als een auto geen enkele sticker heeft en dan netjes laag, niet overdreven, wieltjes in de kappen, verduisterde ramen en zo... Netjes en niet overdreven.
Maar dat is persoonlijk...
Doe waar je zin in hebt en als het geen gezicht is kan je ze er toch wel afhalen?
Persoonlijk vind ik het 't mooiste als een auto geen enkele sticker heeft en dan netjes laag, niet overdreven, wieltjes in de kappen, verduisterde ramen en zo... Netjes en niet overdreven.
Maar dat is persoonlijk...

Doe waar je zin in hebt en als het geen gezicht is kan je ze er toch wel afhalen?
dat hoop ik wel ja...maar als blijkt dat ikt niet mooi vind en ik haal ze eraf ben ik denk ik wel een dag of vier prutsen kwijt. Ik moet er gewoon nog ff over nadenken. We zien het wel....Merijn schreef:
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ik ga waarschijnlijk zondag maar da's nog nie helemaal zekerJesper16v schreef:Wie van deze groep gaat eigenlijk naar Automania??? Ik ga Zondags, (misschien Zaterdag en dan Zondag creperen) maar dan kunnen we misscien samen rijden???!!![]()
Gr.
JP
Word et nog wat vanavond?????
misschien komt ik dan ook
misschien komt ik dan ook
Ik weet et eigenlijk nog niet, we hebben vandaag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen
<----- hoe blij ik ben. Nu kan ik daar waarschijnlijk de 28ste slapen. Ik weet dus niet of ik dus vanavond weg kan! als ik de kans zie zien jullie mij wel verschijnen. Ik hou het hier wel even in de gaten over het hoe en wat.
Gr.
JP 

Gr.

Dat word dus niks!!
Bij deze heel veel woonplezier in je neie keet!!Jesper16v schreef:Ik weet et eigenlijk nog niet, we hebben vandaag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<----- hoe blij ik ben. Nu kan ik daar waarschijnlijk de 28ste slapen. Ik weet dus niet of ik dus vanavond weg kan! als ik de kans zie zien jullie mij wel verschijnen. Ik hou het hier wel even in de gaten over het hoe en wat.
Gr.
JP

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
niet meer op de camping dusJesper16v schreef:Ik weet et eigenlijk nog niet, we hebben vandaag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gr.
JP
-
- Moderator
- Car: MB
en mensen, was het nog wat geworden afgelopen vrijdag?? En wat was de bedoeling voor komende vrijdag?? (mischien dat we dan nog even wat voor automania af kunnen spreken)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Roep maar iets, als ik niet te druk ben in ons nieuwe huis kan ik heel misschien wel een gaatje (gat) vinden in mij (voor deze week) erg drukke agenda!!
Gr.
JP 

Gr.

Joa komp nu ook ut neimeeegenhaaz schreef:Bij deze heel veel woonplezier in je neie keet!!Jesper16v schreef:Ik weet et eigenlijk nog niet, we hebben vandaag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gr.
JP