Elke zondag middag is er een groepje renault enthousiastelingen in delfzijl aanwezig. Zij zijn altijd op zondag middag te vinden in delfzijl. Nu leek het hun wel leuk om wat meer renaults bij elkaar te krijgen in delfzijl, aangezien het daar minder word kwa snelle renaults. Delfzijl is de perfecte lokatie om eens op zondag middag te komen als je je verveeld en natuurlijk is een zondag middag leuker met allemaal snelle/mooie renaults bij elkaar. Vaak zijn ze te vinden in de haven maar meestal rijden ze in delfzijl rond. Dus verveel je je eens op zondag middag en je bent eens in de buurt van delfzijl, kom dan eens langs. (b.t.w. ze hebben daar ook lekkere kibbelingen )
Greetz catrinus
There will be plenty of time to rest when your dead
De f.n.g is elke week. Net zoals de z.m.d.
[offtopic] De f.n.g. begint tegen 19.30 uur maar meestal staan de eersten er al om 19.00 uur (de meeste tijden ben ik dat dan). We zijn te vinden op het parkeerterrein van de ikea en we staan tegenover de Esso pomp[/offtopic]
De z.m.d. begint tegen de 13.00 uur. Tim weet wel hoe laat en waar het in delfzijl begint.
There will be plenty of time to rest when your dead
Arjen schreef:Ik ben ooit eens op een regenachtige zondagmiddag (in de herfst) in Delfzijl geweest,en met alle respect, ik ben er nog steeds depressief van.
Deze zondag kan ik helaas niet; misschien een andere keer. Komen er deze vrijdag nog mensen naar de FNG ?
Kan je nagaan hoe ik me de hele herfst voel...ik WOON er...
Maar ff serieus....als t lekker weer is ist wel druk.....