12 inch rockford woofer
-
Hebben jullie die op voorraad liggen of moeten jullie die bestellen?
De meest eversterkers van DLS hebben we op voorraad liggen, dus da's geen probleem. Anders kunnen we heel snel die versterkers hebben of kun je die ophalen bij onze groothandel in het dorp Zeeland bij Uden.
-
Heb jij ook een versterker van DLS erin liggen Rob of niet?
-
En is DLS met bijvoorbeeld qua prestaties Rockford te vergelijken, of niet?
DLS is meer klankgericht, bij Rockford gaat het alleen maar om het lompere stampwerk.
Rockford is een Amerikaans merk en klinkt dus agressiever als europese merken.
Daarbij komt ook nog dat de kwaliteit van Rockford de laatste jaren flink achteruit gegaan is, ik heb een maand geleden een duitse test gelezen van verschillende versterkers en qua klank kwam Rockford er als slechtste uit.
Rockford is een Amerikaans merk en klinkt dus agressiever als europese merken.
Daarbij komt ook nog dat de kwaliteit van Rockford de laatste jaren flink achteruit gegaan is, ik heb een maand geleden een duitse test gelezen van verschillende versterkers en qua klank kwam Rockford er als slechtste uit.
-
Dus DLS is eigenlijk beter.
Ik vind persoonlijk van wel. Als je een goeie klank wilt en toch ook hard wilt gaan, kun je beter voor DLS gaan.
Maar aangezien smaken verschillen ook qua klank, kan ik je eigenlijk alleen maar een voorbeeld noemen uit m'n eigen ervaringen met de verschillende merken en testrapporten.
Maar aangezien smaken verschillen ook qua klank, kan ik je eigenlijk alleen maar een voorbeeld noemen uit m'n eigen ervaringen met de verschillende merken en testrapporten.
-
Bij jullie in de winkel valt toch ook wel eerst te beluisteren of niet, of moet ik dan in jou auto luisteren?

-
Nou dan denk ik dat je me wel een keer ziet verschijnen. Ik ga nu naar mijn bed want de wekker staat op half 5.

-
Sorry Rob voor de moeite die je in je uitleg gestoken hebt maar ik heb toch maar alles van rockford gekocht, omdat ik de komende tijd toch geen tijd heb om bij je langs te komen.
Ik vind het echt mega spul. In bodegraven is er af en toe een gast met een Audi. Met 4x15 inch Kicker. Als je daar een 20/25 meter vandaan staat voel je je maag trillen. Pas bij 50 meter kan je elkaar weer een beetje verstaan

5 GT Turbo '88 GT5
Roy (Signaalkabel) schreef:Ik vind het echt mega spul. In bodegraven is er af en toe een gast met een Audi. Met 4x15 inch Kicker. Als je daar een 20/25 meter vandaan staat voel je je maag trillen. Pas bij 50 meter kan je elkaar weer een beetje verstaan![]()
ohh die, heeft hij er kicker in liggen dan

er staan nieuwe RF woofers te koop op marktplaats, 1000W, nieuw iets van 430 euro, nu voor 260. iemand?
Immer wieder die verdammte Holländer
nog niet, heb sinds vanmiddag een andere keuze. ben ik in 1 keer klaar, moet het alleen wel nog even horen. 

-
- Contacteer:
en wat is dat nou weer?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
dat weet jij allang al trouwens.Sven 5 Alpine Turbo schreef:en wat is dat nou weer?
hij heeft er 4 maar speelt met 3 woofers.Roy (Signaalkabel) schreef:Ja erg extreem. Die auto was toen te koop. Met ICEMoest wel aardig wat opbrengen geloof ik
en er klopt geen zak van want hij speelt "maar" 149 db

toch is het zo!
hij heeft het gewoon verkeerd aangepakt om zo met SPL metingen mee te doen.maar als hij zijn deuren open doet klinkt het idd erg hard
hij heeft het gewoon verkeerd aangepakt om zo met SPL metingen mee te doen.maar als hij zijn deuren open doet klinkt het idd erg hard
En helaas moeten de deuren gesloten blijven bij SPLjean-p.d schreef:toch is het zo!

-
- Contacteer:
Wat zijn goede woofers ,voor een niet al te hoge prijs .Ik wil deze in mijn express bouwen .
Ik heb al een versterker met 2 x 175 W of 1 x 530 W RMS .
Maakt het nog uit qua geluid of je er 1 of 2 inbouw ?
Het ligt er maar net aan wat voor een bas je wilt hebben, wil je een diepe bas, of liever een strakke.Marcel (mlg) schreef:Wat zijn goede woofers ,voor een niet al te hoge prijs .Ik wil deze in mijn express bouwen .
Wat voor muziek draai je veel?
Waar komen de woofers te zitten, heb je een tussenwand achter de stoelen??
2 woofers zullen altijd harder spelen dan 1 van hetzelfde type, maar 1 woofer is in de meeste gevallen meer als zat.
Wat voor versterker heb je??? Caliber toevallig??
-
- Contacteer:
Ik draai vaak gewoon top40 nummers of dance .
In de express wil ik achterin een vaste subwooferkist maken , van mdf ,bij het tussenschot over de breedte van de achterbak.
De versterker is van Pioneer , de GM-X962 .
Het hoeft niet super hard te gaan als het maar laag en strak klinkt .
In de express wil ik achterin een vaste subwooferkist maken , van mdf ,bij het tussenschot over de breedte van de achterbak.
De versterker is van Pioneer , de GM-X962 .
Het hoeft niet super hard te gaan als het maar laag en strak klinkt .
-
- Contacteer:
Het is een express en hij is leeg van binnen ..................dus plek zat