espace 2000/8v inhouden (warme motor)

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
bruno @af
Contacteer:

Sedert gisteren heb ik hetvolgende probleem voor : Bij warme motor houdt de wagen sterk in . Zo sterk zelfs dat het soms een probleem geeft om op een normale manier te vertrekken . Ik dacht persoonlijk aan een kappotte stroomverdelerkap, alleen maar het feit dat er geen op staat deed me twijfelen ( :lol: )
Het gaat om een Espace '98 2000cc 8v . Ik had reeds langer de intentie om er een 21turbo motor in te lepelen en het zou er wel eens van kunnen komen op deze manier !
Heeft er reeds iemand dergelijk probleem gehad ? Of suggesties waar ik moet beginnen zoeken ? Het probleem is gistern begonnen in de extreme hitte (ik moet zeggen , na een tankbeurt , maar dat was 100% zeker de gewone 98 )

Bruno
gille
Contacteer:

bruno (ataf) schreef:Sedert gisteren heb ik hetvolgende probleem voor : Bij warme motor houdt de wagen sterk in . Zo sterk zelfs dat het soms een probleem geeft om op een normale manier te vertrekken . Ik dacht persoonlijk aan een kappotte stroomverdelerkap, alleen maar het feit dat er geen op staat deed me twijfelen ( :lol: )
Het gaat om een Espace '98 2000cc 8v . Ik had reeds langer de intentie om er een 21turbo motor in te lepelen en het zou er wel eens van kunnen komen op deze manier !
Heeft er reeds iemand dergelijk probleem gehad ? Of suggesties waar ik moet beginnen zoeken ? Het probleem is gistern begonnen in de extreme hitte (ik moet zeggen , na een tankbeurt , maar dat was 100% zeker de gewone 98 )

Bruno
veel suc6 met 21t er in te gooien maar denk maar ff goe na daarover man want dat werkej doe je nie op een paar dagen hoor ,plus espace koelt heel slecht he en Turbo heeft veel koeling nodig
bruno @af
Contacteer:

... en ik dacht dat er hier zoveel techneuten aanwezig waren ... :lol:
Weinig reactie vind ik
gille
Contacteer:

bruno (ataf) schreef:... en ik dacht dat er hier zoveel techneuten aanwezig waren ... :lol:
Weinig reactie vind ik
ale dan zullen we beginnen te gissen,onstekingsmodule(oude naam bobijn)
opname-element(boven vliegwiel)delco(kontakten kunnen slecht zijn)en misschien slechte benzine(bruno getankt bij de pakistanzen zeker op de steenweg naar Waasmunster)kap eens bij een volle tank een busje carbucleaner in kan nooit kwaad :wink:
bruno @af
Contacteer:

Problem solved !!!
Het was dus de benzinepomp ... Nieuwe erin en ok ! Bollen maar
Plaats reactie