wa kosta om een 19 te beplakken??? Wordt het nou trouwens met dit weer nog een beetje koeler van in de auto om maakt het geen reet uit!
O ja....ziet er strak uit hoor die raampjes van je clio!
1.4 rulez
Marcel
Zwarte Raampjes....
-
-
Ray, die Arosa van mij is al een klant van je, maar dat wist je al ... moet hem alleen nog ff krijgen 
Ik zie het resultaat denk ik wel heel snel

Ik zie het resultaat denk ik wel heel snel
- Geert Claes
Ziet er erreg goed uit Ray. Ik woon wat ver om ff men raampjes te laten doen, maar een kennis van me zal dat wel voor me fixen.
Geert

Geert
Tenzij je reflecterend folie hebt, anders wordt het er alleen maar warmer op....Marcel dLC schreef:wa kosta om een 19 te beplakken??? Wordt het nou trouwens met dit weer nog een beetje koeler van in de auto om maakt het geen reet uit!
1.4 rulez
Marcel
ray, mag ik weten over wat voor "raambeschadigingen aan de binnenkant" je het hebt in je reply met je foto's???
aan de binnenkant van het glas is er iets tegen de achterruit aangekomen, waardoor het glas dus beschadigd is. Misschien een keer met iets erin tillen of dat het er al een hele tijd in zit, nu zie je het pas.haaz schreef:ray, mag ik weten over wat voor "raambeschadigingen aan de binnenkant" je het hebt in je reply met je foto's???

Immer wieder die verdammte Holländer
als ik het doe maken we een mooi prijsje, zelf voor de folie zorgen, ik kan natuurlijk nooit een heel folie-magazijn aan gaan leggen met alle kleuren en maten, tenzij ik er me beroep van maak. als je dat wil moet je me maar even mailen of bellen.Marcel dLC schreef:wa kosta om een 19 te beplakken??? Wordt het nou trouwens met dit weer nog een beetje koeler van in de auto om maakt het geen reet uit!
1.4 rulez
Marcel

-
- Contacteer:
Nu ik zo fier was m'n raampjes zelf zwart gemaakt te hebben gebeurd helaas het ontdenkbare..
De folie op de achteruit zat gewoon perfect...
De dag nadien.. perfect...
De dag daarna... een kanjer van een golf erin!
Ik weet niet of het vochtige weer er iets mee te maken had, maar het is zonde.. snif..
Nog maar eens proberen hé..
Ik weet niet of het vochtige weer er iets mee te maken had, maar het is zonde.. snif..
haha, en ik weet hoe het kohomt en dat ga ik lekker niet zeggen!!! puh!! :Mark G schreef:Nu ik zo fier was m'n raampjes zelf zwart gemaakt te hebben gebeurd helaas het ontdenkbare..

dat mag. GTT moet niet zo moeilijk zijn, ivm met redelijk rechte ramen.Mark G schreef:In uw plaats zou ik dat ook niet doen![]()
Ik ga nog 1x proberen... als het dan niet lukt zal ik een bezoekje brengen
ik ga eerst van het weekend nog een keer oefenen op de Inca van me broer!