Marinus16V ik ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik ga waarschijnlijk zaterdag avond weer naar de races in Rotterdam.
Ik weet niet of je dan wat te doen hebt, anders moet je maar even mee gaan. (ja je kan mee rijden). Dan heb je het een keer gezien en zal je waarschijnlijk ook dit soort dingen niet meer zeggen.
Ik ga zelf zeer regelmatig naar dit soort dingen toe en zoals Roy net al zei: Het is daar een veiliger als in het nacht cq uitgaans leven.
Oh en ja er wordt wel geblowd en gedronken, maar dit door voor zover ik kan zien alleen omstaanders.
Bel me anders maar aan het einde van de week.
Ik weet niet of je dan wat te doen hebt, anders moet je maar even mee gaan. (ja je kan mee rijden). Dan heb je het een keer gezien en zal je waarschijnlijk ook dit soort dingen niet meer zeggen.
Ik ga zelf zeer regelmatig naar dit soort dingen toe en zoals Roy net al zei: Het is daar een veiliger als in het nacht cq uitgaans leven.
Oh en ja er wordt wel geblowd en gedronken, maar dit door voor zover ik kan zien alleen omstaanders.
Roy (Signaalkabel) schreef:Kan wel lezen dat jij nooit een avond straatrace hebt meegemaakt. Er rijden daar gasten die alleen leven en werken voor hun auto. Alles maar dan echt alles is getuned of aangepast. Blowen? Omstanders ja. Bier word er ook gedronken maar niet door de racers zelf.Marinus16V schreef:Psies. Maar da's wel de essentie van het probleem.
Als je als autoliefhebber in een gekietelde auto rijdt en je hebt een keer vette pech en alles gaat fout wat er fout kan gaan, zeker als je een sportuitlaatje onder je wagen hebt zitten, dan wordt je over 1 kam geschoren met een categorie kansloze gasten die met een joint tussen de lippen en een blikje bier in de hand, geen gordels, want da's stoerder, de boel verpesten voor de andere autoliefhebbers. :-*
Gordel niet om? Onzin gelul in de ruimte.
Ik kots van gasten zo als jou die juist iedereen over 1 kam scheren terwijl ze alles uit de krant moeten lezen wat er aan de hand is. :-*
Roy, leer wel lezen.
Misschien had ik het duidelijker moeten schrijven, speciaal voor jou dan....
Ik heb het over de mensen die het verpesten voor anderen door het mij genoemde gedrag. Mensen die het op de openbare weg doen. Ik heb inderdaad geen verstand van straatracing, maar ik heb me laten vertellen dat de meeste straatracing teams er veel aan doen om te zorgen dat het zo veilig mogelijk gebeurt. (Ik beroep me dan op verhalen over streetracing zuidholland, die gasten schijnen het allemaal heel professioneel te organiseren.)
Ik zeg dus niks over deze jongens, OOK niet of ik het WEL of NIET acceptabel zou vinden.
Over welke mensen heb ik het dan wel. De mensen die hetzij in het verkeer, hetzij op meetings, hetzij tijdens evenementen waarop circuits wordt geraced, hetzij tijdens minder legale streetracing evenementen.
IK HEB HET DUS OVER HET DOMME WAN-GEDRAG VAN EEN MINDERHEID DIE HET ALTIJD VOOR DE MEERDERHEID VERPEST.
Kortom, eerst lezen Roy en dan schelden. Je boosheid is op z'n zachtstgezegd misplaatst. Maar als je m'n eerdere postings had doorgelezen, dan zou je weten dat dit mijn genuanceerde mening was.
peace
Immer wieder die verdammte Holländer
Heej, Mick, jij wist hoe ik erover dacht gozer, en ik WEET dat jij kan lezenMickael schreef:Marinus16V ik ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik ga waarschijnlijk zaterdag avond weer naar de races in Rotterdam.
Het is wel weer duidelijk waarom die rare belgen altijd winnen met het dictee en met 10 voor taal.
Gille is de enige die kan lezen op deze site gelovik.
Gille is de enige die kan lezen op deze site gelovik.
Ik begrijp jou wel!:)Marinus16V schreef:
Heej, Mick, jij wist hoe ik erover dacht gozer, en ik WEET dat jij kan lezendus doe dat dan ook. Ik heb het over randdebielen in het verkeer en niet over streetracing.
Ik nodig jou alleen uit.
Maar ik begrijp ook Roy!!
Er zijn een hoop mensen die toch echt een verkeerd beeld hebben van het racen.
Edit) even wat netter
Ik begrijp Roy niet.Mickael schreef:Ik begrijp jou wel!:)Marinus16V schreef:
Heej, Mick, jij wist hoe ik erover dacht gozer, en ik WEET dat jij kan lezendus doe dat dan ook. Ik heb het over randdebielen in het verkeer en niet over streetracing.
Ik nodig jou alleen uit.![]()
Edit) even wat netter
Hij gaat tegen me tekeer als een dolle stier.
Roy je interpreteert, je moet m'n tekst lezen.
Als je zo nodig stoom wilt afblazen, dan moet je dat wel tegen de juiste mensen doen.
tja in de boksring blaas daar wat stoom af deed ik vroeger ook helpt man.Marinus16V schreef:Ik begrijp Roy niet.Mickael schreef:Ik begrijp jou wel!:)Marinus16V schreef:
Ik nodig jou alleen uit.![]()
Edit) even wat netter
Hij gaat tegen me tekeer als een dolle stier.
Roy je interpreteert, je moet m'n tekst lezen.
Als je zo nodig stoom wilt afblazen, dan moet je dat wel tegen de juiste mensen doen.
Vanavond weer Taiboksen
en het is nodig ook voor mij. Ben ook een beetje...uh...grrrrrr

Ik begrijp roy ook
Nadere uitleg: Ik kan me heel goed voorstellen dat roy zo reageerd. Als ik het goed begrepen heb is Roy ook vaak met het "racen" bezig geweest(is). Het is dan uitermate irri dat er elke keer weer wordt gezegt dat diegene die racen zitten te blowen en zuipen. Ja dit zal vast wel een keer gebeuren, maar de echte race fans/ rijders doen dit niet.
Het is alleen zo dat de meeste er nog nooit zijn geweest, maar wel al hun mening klaar hebben.
Ohja ik had dus ook niet heel het topic gelezen en roy misschien ook niet. Maar als er weer dit soort dingen gezegd worden kan ik me daar wel enigzinds boos om maken en zeker als diegene dan nog NOOIT bij een race geweest is.
Nadere uitleg: Ik kan me heel goed voorstellen dat roy zo reageerd. Als ik het goed begrepen heb is Roy ook vaak met het "racen" bezig geweest(is). Het is dan uitermate irri dat er elke keer weer wordt gezegt dat diegene die racen zitten te blowen en zuipen. Ja dit zal vast wel een keer gebeuren, maar de echte race fans/ rijders doen dit niet.
Het is alleen zo dat de meeste er nog nooit zijn geweest, maar wel al hun mening klaar hebben.
Ohja ik had dus ook niet heel het topic gelezen en roy misschien ook niet. Maar als er weer dit soort dingen gezegd worden kan ik me daar wel enigzinds boos om maken en zeker als diegene dan nog NOOIT bij een race geweest is.
Even als volledig onpartijdig medeforumist die absolut nog nooit bij een Straatrace is geweest!
Roy, ik begrijp wat je bedoelt, maar Marinus had het niet over straatracers in zijn tekst. Hij had het over een bepaalde groep, waar hij dus eigenlijk gewoon sjonnies mee bedoelde. Je hebt de tekst verkeerd geinterpreteerd, ik moest zelf ook eerst 2 keer lezen!, Dus je betoog is juist, maar Marinus is de onjuiste persoon om dit betoog tegen te houden!
Marinus ik begrijp je, maar wordt nu niet meteen (openlijk) boos op mekaar er is immers niks aan de hand. het is gewoon een misverstand!
Zoals Ray al zei, PEACE
We denken hier immers ongeveer allemaal hetzelfde over die sjonnies!
Hoe je verder over straatracen denkt is aan jezelf, maar kijk elkaar er niet op aan!

Roy, ik begrijp wat je bedoelt, maar Marinus had het niet over straatracers in zijn tekst. Hij had het over een bepaalde groep, waar hij dus eigenlijk gewoon sjonnies mee bedoelde. Je hebt de tekst verkeerd geinterpreteerd, ik moest zelf ook eerst 2 keer lezen!, Dus je betoog is juist, maar Marinus is de onjuiste persoon om dit betoog tegen te houden!
Marinus ik begrijp je, maar wordt nu niet meteen (openlijk) boos op mekaar er is immers niks aan de hand. het is gewoon een misverstand!
Zoals Ray al zei, PEACE
Hoe je verder over straatracen denkt is aan jezelf, maar kijk elkaar er niet op aan!

Ja maar als je LEEST dan zeg ik niet dat streetracers zuipen en blowen.
Ik geef aan dat de categorie zuipen, blowen, en het negeren van conventionele veiligeheden zoals gordels dragen, dat die mensen ervoor zorgen dat alles en iedereen over 1 hele grote negatieve kam geschoren worden.
Dus nogmaals, het commentaar aan mij gericht is niet op z'n plaats. Ik val de mensen niet aan, ik val ze juist bij en dan krijg ik een grote bek.
Dan constateert gille terecht dat roy beter moet lezen.
Ik geef aan dat de categorie zuipen, blowen, en het negeren van conventionele veiligeheden zoals gordels dragen, dat die mensen ervoor zorgen dat alles en iedereen over 1 hele grote negatieve kam geschoren worden.
Dus nogmaals, het commentaar aan mij gericht is niet op z'n plaats. Ik val de mensen niet aan, ik val ze juist bij en dan krijg ik een grote bek.
Dan constateert gille terecht dat roy beter moet lezen.
Tis al goed.jeroen.k schreef:Even als volledig onpartijdig medeforumist die absolut nog nooit bij een Straatrace is geweest!
Zoals Ray al zei, PEACE
Ik had het alleen tof gevonden als Roy na zijn geraaskal ff iets had gezegd in de stijl van:
'Ow zeg dat dan marinus, sorrie dan heb ik je verkeerd begrepen'
Maar helaas.
-
Ja, ook ik ben het met Roy eens!
Kom allemaal eerst maar is een keer kijken op de Maasvlakte ofzo, voor je je klep open trekt!
Ik kan me wel voorstellen dat Roy ook een beetje gek aan het worden is van al deze reacties. Iedereen zal wel even vertellen hoe het zit, maar het meerendeel van de mensen heeft gewoon geen recht van spreken. Daar komt het op neer!! (begrijp me niet verkeerd, de mensen die wel is geweest zijn hebben dit recht wel. Die weten teminste hoe het er aan toe gaat op de Maasvlakte ofzo. En het is misschien heel toevallig maar het zijn meestal deze mensen die een stuk positiever zijn!
En ja ook ik kwam/kom wel is op de maasvlakte en heb geen gare Golf en ik blow en drink ook niet als ik rij!!
Gr. Alex
Kom allemaal eerst maar is een keer kijken op de Maasvlakte ofzo, voor je je klep open trekt!

Ik kan me wel voorstellen dat Roy ook een beetje gek aan het worden is van al deze reacties. Iedereen zal wel even vertellen hoe het zit, maar het meerendeel van de mensen heeft gewoon geen recht van spreken. Daar komt het op neer!! (begrijp me niet verkeerd, de mensen die wel is geweest zijn hebben dit recht wel. Die weten teminste hoe het er aan toe gaat op de Maasvlakte ofzo. En het is misschien heel toevallig maar het zijn meestal deze mensen die een stuk positiever zijn!
En ja ook ik kwam/kom wel is op de maasvlakte en heb geen gare Golf en ik blow en drink ook niet als ik rij!!

Gr. Alex
Ik ben zelf nog nooit aanwezig geweest bij drag-racen en zal er ook nog niet zo snel van komen. Misschien als de gele klaar is. Maar ja, daar wil ik net groot RTC op plakken, dus dat gaat net als de 21T dan niet door. Denk dat de blauwe dan RTC stickerloos blijft en dat ik daar eens mee erheen ga om te kijken en misshcien zelf wel eens een sprintje te wagen.
Maar dan hoop ik wel dat het niet meer illi is. En dat het mooi georganiseerd wordt. Anders moet ik mij maar wenden tot de legale sprints op een circuit ofzo.
Maar dan hoop ik wel dat het niet meer illi is. En dat het mooi georganiseerd wordt. Anders moet ik mij maar wenden tot de legale sprints op een circuit ofzo.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Marinus als je het nu eens normaal gepost had....
Je zet het nu zo neer dat alleen Gille er wijs uit kan worden.
Ik begrijp er geen fuck van hoe je het allemaal neerzet. Je draait er zo omheen dat ik er bijna duizelig van word.
En ga dan niet lopen janken als 1 keer iets beledigends post.
Dag he
Je zet het nu zo neer dat alleen Gille er wijs uit kan worden.
Ik begrijp er geen fuck van hoe je het allemaal neerzet. Je draait er zo omheen dat ik er bijna duizelig van word.
En ga dan niet lopen janken als 1 keer iets beledigends post.
Dag he
5 GT Turbo '88 GT5
marinus vergelijkt nu autoliefhebbers met de "straatracers" (kansloze gasten die met een joint tussen de lippen en een blikje bier in de hand, geen gordels, want da's stoerder, de boel verpesten voor de andere autoliefhebbers)
vandaar dat roy pissed is, en die gasten zoals marinus omschrijft hebben helemaal niks met racen te maken want geloof me als je duizenden euro's aan je wagen heb besteed ga je echt geen blikjes bier opzuipen voordat je in je auto stapt
vandaar dat roy pissed is, en die gasten zoals marinus omschrijft hebben helemaal niks met racen te maken want geloof me als je duizenden euro's aan je wagen heb besteed ga je echt geen blikjes bier opzuipen voordat je in je auto stapt
Precies, je hebt helemaal gelijk.RaSiT schreef:marinus vergelijkt nu autoliefhebbers met de "straatracers" (kansloze gasten die met een joint tussen de lippen en een blikje bier in de hand, geen gordels, want da's stoerder, de boel verpesten voor de andere autoliefhebbers)
Ben ik toch niet de enige die stom is.
5 GT Turbo '88 GT5
veel gelul en irritatie voor een beetje grote kinderen die denken dat ze op een circuit bezig zijn,
en die Schumacher zijn.
en die Schumacher zijn.
Jongens,
Ik ben stond en sta nog altijd aan jullie kant, maar blijkbaar kunnen jullie niet lezen.
Ik laat het hier maar bij, want jullie reageren continu op conclusies van anderen op wat IK volgens anderen gezegd zou hebben.LEER VERDOMME LEZEN.
Mensen die onverandwoord bezig zijn, qua gedrag en mensen die met een liefhebberij bezig zijn probeer ik in mijn woorden te scheiden. Maar jullie reageren als een stier op een rode lap als ik de woorden blowen, bier, gordels los en street racen in 1 posting zet.
Ter illustratie voor de debielen die niet kunnen lezen: Ik heb het over gedrag wat ik zelf gezien heb op een LET OP 'KOFFIE-MEETING'.Hier was een stel plaatselijke pubers die niet bij een club hoorde, een jappener aan het slopen. Het was geen getunede auto, maar een standaard ding. Wat met rokende banden over de parkeerplaats ging, om z'n as draaiend, waarbij mensen moesten springen voor hun leven. Regelmatig werden er lege bierflesjes uit deze auto gekegeld. En er kwam een vette wiet walm uit de open raampjes. De inzittenden stuiterde tegen hun eigen ramen aan en vonden dat vreselijk cool, om over gordels maar niet te praten. Ik dacht nog, straks krijgt de RTC weer op z'n kloten voor dit gedrag. IK HEB HET DUS OVER DEZE KLOOTMONGOLEN EN NIET OVER STREETRACERS. Dit was ook geen streetracing evenement, maar een 'koffie'-evenment.
JULLIE CONCLUSIE dat ik negatief schrijf over streetracing is NOGMAALS ONJUIST en zoek het verder maar uit.
Jammer dat sommige autoliefhebbers gewoon te stom zijn om goed te lezen. En hiermee is voor mij de kous af. Zoek het fijn uit, ik ben geen tegenstander, maar dat schijnen jullie er wel van te willen maken. Gefeliciteerd.
Ik ben stond en sta nog altijd aan jullie kant, maar blijkbaar kunnen jullie niet lezen.
Ik zeg al 10 postings lang dat ik deze vergelijking niet trek. Ik ga er godverdomme van uit dat een streetracer een autoliefhebber is. Het feit dat het niet mag is voor mij geen reden om aan te nemen dat jullie geen autoliefhebbers zijn. WEDEROM IS DE CONCLUSIE: MARINUS VERGELIJKT, rot op met die conclusie. DAT STAAT ER NIET!!RaSiT schreef:marinus vergelijkt nu autoliefhebbers met de "straatracers" (kansloze gasten die met een joint tussen de lippen en een blikje bier in de hand, geen gordels, want da's stoerder, de boel verpesten voor de andere autoliefhebbers)
Ik laat het hier maar bij, want jullie reageren continu op conclusies van anderen op wat IK volgens anderen gezegd zou hebben.LEER VERDOMME LEZEN.
Mensen die onverandwoord bezig zijn, qua gedrag en mensen die met een liefhebberij bezig zijn probeer ik in mijn woorden te scheiden. Maar jullie reageren als een stier op een rode lap als ik de woorden blowen, bier, gordels los en street racen in 1 posting zet.
Ter illustratie voor de debielen die niet kunnen lezen: Ik heb het over gedrag wat ik zelf gezien heb op een LET OP 'KOFFIE-MEETING'.Hier was een stel plaatselijke pubers die niet bij een club hoorde, een jappener aan het slopen. Het was geen getunede auto, maar een standaard ding. Wat met rokende banden over de parkeerplaats ging, om z'n as draaiend, waarbij mensen moesten springen voor hun leven. Regelmatig werden er lege bierflesjes uit deze auto gekegeld. En er kwam een vette wiet walm uit de open raampjes. De inzittenden stuiterde tegen hun eigen ramen aan en vonden dat vreselijk cool, om over gordels maar niet te praten. Ik dacht nog, straks krijgt de RTC weer op z'n kloten voor dit gedrag. IK HEB HET DUS OVER DEZE KLOOTMONGOLEN EN NIET OVER STREETRACERS. Dit was ook geen streetracing evenement, maar een 'koffie'-evenment.
JULLIE CONCLUSIE dat ik negatief schrijf over streetracing is NOGMAALS ONJUIST en zoek het verder maar uit.
Jammer dat sommige autoliefhebbers gewoon te stom zijn om goed te lezen. En hiermee is voor mij de kous af. Zoek het fijn uit, ik ben geen tegenstander, maar dat schijnen jullie er wel van te willen maken. Gefeliciteerd.
wij kunnen wel lezen alleen jij kan iets niet in 1 keer goed uitleggen
leer gewoon schrijven en leer het eens om je mening in 1 verhaal duidelijk te makenIk laat het hier maar bij, want jullie reageren continu op conclusies van anderen op wat IK volgens anderen gezegd zou hebben.LEER verd@#me LEZEN.
poehee wie is hier de stier.. nu probeer je inderdaad een duidelijk verschil te maken tussen de 2 groepen en daarnet niet..Mensen die onverandwoord bezig zijn, qua gedrag en mensen die met een liefhebberij bezig zijn probeer ik in mijn woorden te scheiden. Maar jullie reageren als een stier op een rode lap als ik de woorden blowen, bier, gordels los en street racen in 1 posting zet.
nogmaaaaals ter illustratie voor de mongool die al 10 postings zijn verhaaltje maar niet in de goede woorden die hij zoekt kan uitdrukken, had dit allemaal maar in je eerste post goed uitgelegd, je had moeten weten dat mensen zich door jouw verhaal aangesproken zouden voelen alleen al omdat je het allemaal niet duidelijk uitlegt.Ter illustratie voor de debielen die niet kunnen lezen: Ik heb het over gedrag wat ik zelf gezien heb op een LET OP 'KOFFIE-MEETING'
achh gossie,trouwens het interesseert mij geen bal wat jij schrijft, ik dacht alleen dat we hier rustig konden praten over dingen..JULLIE CONCLUSIE dat ik negatief schrijf over streetracing is NOGMAALS ONJUIST en zoek het verder maar uit.
of jij bent zo dom dat je niet eens je mening in de juiste woorden kan uitdrukken, wij schijnen niks te willen maken, dit is toch een forum waar iedereen een mening heeft en er over kan discussieren, als je nou eens eerst leert om gewoon rustig te blijven, jezus.. jij ook gefeliciteerd trouwensJammer dat sommige autoliefhebbers gewoon te stom zijn om goed te lezen. En hiermee is voor mij de kous af. Zoek het fijn uit, ik ben geen tegenstander, maar dat schijnen jullie er wel van te willen maken. Gefeliciteerd
en effe een mop om het allemaal leuk te houden
Een nederlander zit te genieten van zijn onbijt, dat uit koffie,croissants, boter en jam bestaat, wanneer een duitser die kauwgum kauwt naast hem komt zitten en ongevraagd een gesprek begint.
De duitser: dus jullie nederlanders eten het hele broodje op?
De nederlander: ja natuurlijk.
De duitser (die irritant belletjes met zijn kauwgum blaast): wij niet, in duitsland eten we alleen de binnenkant op. De korstjes sparen we op in een
container, recyclen we, bakken er opnieuw broodjes van en we verkopen die weer aan nederland.
De duitser: eten jullie die broodjes met jam?
De nederlander: ja natuurlijk.
De duitser (nog irritanter sliertjes trekkend uit zijn mond met die kauwgum): wij niet. In duitsland eten we alleen vers fruit, verzamelen alle schillen pitten en restanten in een container, recyclen ze en maken er jam van. Dan verkopen we dat weer aan Nederland.
De nederlander: hebben jullie sex in duitsland?
De duitser: ja natuurlijk.
De nederlander: en wat doen jullie met die condooms? De duitser : gooien we weg.
De nederlander: wij niet. In nederland verzamelen we ze in een container, recyclen ze en smelten ze om tot kauwgum en verkopen die weer aan duitsland.
gna gna gna

No Offence, maar dit is natuurlijk niet een wonder der nederlandse taal. Om nu te zeggen dat je hier een duidelijk standpunt in neemt....Marinus16V schreef:Psies. Maar da's wel de essentie van het probleem.
Als je als autoliefhebber in een gekietelde auto rijdt en je hebt een keer vette pech en alles gaat fout wat er fout kan gaan, zeker als je een sportuitlaatje onder je wagen hebt zitten, dan wordt je over 1 kam geschoren met een categorie kansloze gasten die met een joint tussen de lippen en een blikje bier in de hand, geen gordels, want da's stoerder, de boel verpesten voor de andere autoliefhebbers. :-*
Je zegt inderdaad niet dat straatracers = de catagorie kansloze gasten..blabla.
Je keurt deze stereotype echter niet af.. want je bedoelde iets in de trent van:
Even op de zeiktoer:Marinus16V (Tackie verbeterd) schreef:Precies. Maar dat is wel de essentie(hoofdzaak) van het probleem:
Als je als autoliefhebber in een gekietelde auto met een sportuitlaat en dikke willen rijdt en je hebt een keer de vette pech en alles gaat fout wat er fout kan gaan dan wordt je onterecht over 1 kam geschoren met een categorie: kansloze gasten die met een joint tussen de lippen en een blikje bier in de hand, geen gordels, deze categorie vindt het stoerder om de boel te verpesten voor de echte autoliefhebbers. :-*
In je eerste post slaat de passage "want da's stoerder, de boel verpesten voor de andere autoliefhebbers. niet op 1 na laatste zin: "kansloze gasten die met een joint...." maar op de eerste: "Als je als autoliefhebber in een gekietelde..."
Er staat dus eigenlijk dat het stoerder is om je verrot te rijden met een gekietelde auto.(als je het puur grammaticaal bekijkt natuurlijk, dit wordt ook wel een Anakoloet genoemt, op te lossen door de laatste beknopte bijzin te laten vervalen en een nieuwe zin te maken, met pv. en onderw.)
Natuurlijk geheel onbewust, nog een:
Roy heeft absoluut gelijk dat je de vergelijking maakt, laatste zinsdeel: want da's stoerder, de boel verpesten voor de andere autoliefhebbers.
Met andere maak je de vergelijking en keur je hem min of meer goed. als je van 'andere' -> 'echte'had gemaakt was er niks aan het handje.
Meer punten gebruiken ,dus meer zinnen maken, en even nakijken voordat je op de Submit button drukt:)
Haal je een hoop onenigheid uit de wereld.
En ja ik heb morgen een tentamen Nederlands...

dat gelul blijft nu toch nie duren he das nu eens typisch hollands ze blijven zeiken over onbenullige zaken
en met volle verstand op SUBMIT gedrukt

Ik ga zo lekker een biertje drinken en mee racen in een Peugot 206 gti (als bijrijder

mzzl...
en geniet van het heeerlijke weer ffs! Morgen barst de hel weer los!
Die mop is wel geinig ja,
.
Verder zoek het maar uit jongens.
Ook tackie succes met je tentamen.
(Je ontdekt terecht een vergelijking. Niet tussen streetracers en autoliefhebbers. Voor mij zijn streetracers, RTC'ers, Ford Clubbers, GSI-clubbers, etc allemaal autoliefhebbers. De vergelijking tussen de liefhebber en het geteisem. Ik zie jullie niet als geteisem. Ik zie jullie als mede-liefhebber. Maar blijkbaar waren mijn dictees op school vroeger wat ingewikkelder.)
Interpretatie is niet je sterkste punt, maar het is allemaal mijn schuld. Ik moet mijn Nederlands aanpassen aan het niveau van de lezer.
Mijn welgemeende excuses. Ik had moeten begrijpen dat ik mijn zinnen kort moet houden.
Ik zal de volgende keer proberen zinnetjes te typen van maximaal 10 woorden. Oeps, dit zijn er alweer teveel.
Nou ja, sterkte ermee.

Verder zoek het maar uit jongens.
Ook tackie succes met je tentamen.
(Je ontdekt terecht een vergelijking. Niet tussen streetracers en autoliefhebbers. Voor mij zijn streetracers, RTC'ers, Ford Clubbers, GSI-clubbers, etc allemaal autoliefhebbers. De vergelijking tussen de liefhebber en het geteisem. Ik zie jullie niet als geteisem. Ik zie jullie als mede-liefhebber. Maar blijkbaar waren mijn dictees op school vroeger wat ingewikkelder.)
Interpretatie is niet je sterkste punt, maar het is allemaal mijn schuld. Ik moet mijn Nederlands aanpassen aan het niveau van de lezer.
Mijn welgemeende excuses. Ik had moeten begrijpen dat ik mijn zinnen kort moet houden.
Ik zal de volgende keer proberen zinnetjes te typen van maximaal 10 woorden. Oeps, dit zijn er alweer teveel.
Nou ja, sterkte ermee.

Oké Marinus,chill,
ook hier in het noord'n ging het zoals jij zegt,dus een aantal mafkezen die met een gare bak van een ...1100cc de boel lopen te verklooien,terwijl je overigens niet eens veel "echte" autoliefhebbers ziet
ook hier in het noord'n ging het zoals jij zegt,dus een aantal mafkezen die met een gare bak van een ...1100cc de boel lopen te verklooien,terwijl je overigens niet eens veel "echte" autoliefhebbers ziet
Hehehehe idd Gille typisch hollands!gille 21TURBO schreef:dat gelul blijft nu toch nie duren he das nu eens typisch hollands ze blijven zeiken over onbenullige zaken![]()
![]()
en met volle verstand op SUBMIT gedrukt
Gelukkig is iedereen nu weer lekker uitgeslapen en kunnen we hopelijk een b-tje normaal met elkaar omgaan!
pffff....tis wel warm zeg, nou ja...Martijn wat voor opleiding doe je joh? Dat heb ik nooit gehad met Nederlands, laat staan dat ik er iets van zou snappen!
UTRECHT
De Utrechtse politie heeft zes wagens van straatracers in beslag genomen.Ook werden 7 coureurs opgepakt. De agenten schreven verder ruim 150 bekeuringen uit. Het politieoptreden had plaats op industrieterrein Lage Weide,waar de afgelopen twee maanden regelmatig straatraces werden georganiseerd.Ze trekken vaak zo'n zestig deelnemers. De racers die hun auto's kwijtraakten, behoren volgens de woordvoerder tot de harde kern.Ze werden ook deze keer niet op heterdaad betrapt,maar aangepakt op grond van de Plaatselijke Verordening die ordestoringen moet voorkomen.
niet eens op heterdaad maar op grond van de Plaatselijke Verordening die ordestoringen moet voorkomen kan je wagen dus gewoon afgepakt worden. ^@!#$#!$%#%&^$
De Utrechtse politie heeft zes wagens van straatracers in beslag genomen.Ook werden 7 coureurs opgepakt. De agenten schreven verder ruim 150 bekeuringen uit. Het politieoptreden had plaats op industrieterrein Lage Weide,waar de afgelopen twee maanden regelmatig straatraces werden georganiseerd.Ze trekken vaak zo'n zestig deelnemers. De racers die hun auto's kwijtraakten, behoren volgens de woordvoerder tot de harde kern.Ze werden ook deze keer niet op heterdaad betrapt,maar aangepakt op grond van de Plaatselijke Verordening die ordestoringen moet voorkomen.
niet eens op heterdaad maar op grond van de Plaatselijke Verordening die ordestoringen moet voorkomen kan je wagen dus gewoon afgepakt worden. ^@!#$#!$%#%&^$
nogmaals en wellicht ten overvloede:
legaliseer die shit, en houd het een beetje in de hand.
En kappe met dat machtsvertoon van de politie, het lijkt wel of het verdorie een halsmisdrijf is!
Het levert alleen goeie en makkelijke publiciteit op voor de politie.
En de acties werken niet! Door het nog meer in het verboden circuit te drukken gaan mensen die hier aan meedoen fouten maken en gebeuren er juist ongelukken!
Dat moest juist toch worden voorkomen door de politie?
Laten ze hun tijd gebruiken voor belangrijke zaken (zoals filtsen...oeps sorry
) zoals diefstal, fraude, moord etc. Daar heeft namelijk de hele samenleving last van.
Niet van een paar auto's die over een afgelegen industrieterrein racen. Je mag blij zijn dat ze het niet in de binnenstad doen!
Ben zeker geen deelnemer (ze zien me aankomen in m'n 1.4
)
Maar wordt er ziek van er elke dag wat over te horen of te lezen. En de mensen die er niets mee te maken hebben zullen er wel weer de dupe van worden. (denk nog even terug aan de tijd dat iedereen die een bomberjack droeg racist was...)
Dit is mijn mening en je hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar laten we het door de media niet allemaal uit proporties blazen!
En kappe met dat machtsvertoon van de politie, het lijkt wel of het verdorie een halsmisdrijf is!

En de acties werken niet! Door het nog meer in het verboden circuit te drukken gaan mensen die hier aan meedoen fouten maken en gebeuren er juist ongelukken!
Laten ze hun tijd gebruiken voor belangrijke zaken (zoals filtsen...oeps sorry

Niet van een paar auto's die over een afgelegen industrieterrein racen. Je mag blij zijn dat ze het niet in de binnenstad doen!
Ben zeker geen deelnemer (ze zien me aankomen in m'n 1.4

Maar wordt er ziek van er elke dag wat over te horen of te lezen. En de mensen die er niets mee te maken hebben zullen er wel weer de dupe van worden. (denk nog even terug aan de tijd dat iedereen die een bomberjack droeg racist was...)
Dit is mijn mening en je hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar laten we het door de media niet allemaal uit proporties blazen!
Net zoals in Drachten aankomende vrijdag 5 juli weer legaal racen op de airstrip, ben er vorige keer ook wezen kijken een macht aan politie helemaal nix gebeurdt in de omgeving dat mensen gingen racen, was toen vrijdag en zaterdag, zaterdag was er al de helft minder aan politie en het verloopt naar mijn mening nog steeds goed 8)het kan wel maar er zijn altijd lui die vinder dat de kick er vanaf is omdat het legaal is, maar er zijn ook veel mensen die het als een sport zijn gaan zien.TheFinz schreef:nogmaals en wellicht ten overvloede:
En kappe met dat machtsvertoon van de politie, het lijkt wel of het verdorie een halsmisdrijf is!![]()
Laten ze hun tijd gebruiken voor belangrijke zaken (zoals filtsen...oeps sorry) zoals diefstal, fraude, moord etc. Daar heeft namelijk de hele samenleving last van.
Ben zeker geen deelnemer (ze zien me aankomen in m'n 1.4)
mijn menig
hier staan foto's van drachten gemaakt door de organisatie http://www.osl-racing.de/en/pictool.php?WHICH=drachten meeste foto's zijn van overdag tijdens de wedstrijden
<-------So you know don't mess with a Reno------->
bij mij ontstaat steeds meer het gevoel dat dat onderling met beide partijen(politie en de media) afgesproken is 
op deze manier worden ze er beide beter van
legaliseren die hap dan ben je grotendeels van alle problemen af, je kunt het een stuk veiliger maken.
met behulp van inschrijfgeld kun je de eerste hulpdiensten e.d. financieren.
op deze manier loopt het eerdaags uit de hand, als zoiets een hype aan het worden is, probeer het dan op een zo goed mogelijke manier op te lossen niet zo kinderrachtig met een hoop politie en pers er een einde aan maken.

op deze manier worden ze er beide beter van

legaliseren die hap dan ben je grotendeels van alle problemen af, je kunt het een stuk veiliger maken.
met behulp van inschrijfgeld kun je de eerste hulpdiensten e.d. financieren.
op deze manier loopt het eerdaags uit de hand, als zoiets een hype aan het worden is, probeer het dan op een zo goed mogelijke manier op te lossen niet zo kinderrachtig met een hoop politie en pers er een einde aan maken.