Zal denk ik wel lukken.. met de 5..

ps: gaat weer leren

Maik (WOOFER) schreef:Spank u very mutch
Zal denk ik wel lukken.. met de 5..
ps: gaat weer leren
Sorry Chris, het was 35 graden, strak blauwe hemel en geen druppel regen gezien. We moesten bij de Mac schuilen voor de zon.Chris schreef:Mensen, we zien dat het hartstikke leuk is geweest op de F.N.B. Regende het bij jullie??!!![]()
Raar, bij ons niet, of zal dat komen dat we wat zuidelijker zitten?!![]()
Het weer is hier op Kreta echt SUPER! We zijn blij dat ze airco hebben hier in het internetcafee.
Helaas komen we deze week weer richting huis...
Groeten van Gerda en Chris vanuit het zonnige zuiden.
Van de week, dat staat er toch? Of moet je persé de dag en tijd weten om em op te wachten op het vliegveld?Maik (WOOFER) schreef:Cool man chris... Heel veel plezier daar nog.. wanneer ben je terug ???
bèèèèh!!!!!Steven(ventieldopje) schreef:Van de week, dat staat er toch? Of moet je persé de dag en tijd weten om em op te wachten op het vliegveld?Maik (WOOFER) schreef:Cool man chris... Heel veel plezier daar nog.. wanneer ben je terug ???
Blater
kaatje schreef:Hoi Thijs en Mike 16v,
Ondanks de regen leuk om andere Haarlemse renaultliefhebbers tegen te komen! Sorry voor de slingerweg naar huis! Wellicht tot snel een keer in de buurt?
Groetjes van Kaatje
kaatje schreef:Hoi Thijs en Mike 16v,
Ondanks de regen leuk om andere Haarlemse renaultliefhebbers tegen te komen! Sorry voor de slingerweg naar huis! Wellicht tot snel een keer in de buurt?
Groetjes van Kaatje
Ray (Zonnebril) schreef:bèèèèh!!!!!Steven(ventieldopje) schreef:Van de week, dat staat er toch? Of moet je persé de dag en tijd weten om em op te wachten op het vliegveld?Maik (WOOFER) schreef:Cool man chris... Heel veel plezier daar nog.. wanneer ben je terug ???
Blater
(ik kan het ook ,nutteloos posten!!)
Ja, onbegrijpelijk he. Gelukkig kan je bij Bernhard (Zwanenburg wel 24 uur per dag tanken)Thijs RSI schreef:kaatje schreef:Hoi Thijs en Mike 16v,
Groetjes van Kaatje
En was die pest bezine pomp nog dicht ook! dat is toch niet te geloven voor een pomp waar niet eens iemand zit (tango)
Spack u very mutchPloegah schreef:PMMaik (WOOFER) schreef:Waar waar waar
Party Message :-D
ja joh wist je dat nog niet?jean-p.d schreef:nog even en dan gaan we weer F.N.B.en!!
p.s. hebben we nog een thema?
hoezoo weer??Ray (Zonnebril) schreef:gangsta thema....
mmz mij niet gezien straks wordt ik weer herkend!
Janine schreef:Even een lijstje om mee te starten voor komende vrijdag 21 juni:
- Janine. R4CV.*
- Roy. R5GTT.
- Steven. R5GTT.
- Chris. R5GTT.*
- Rudo. R5GTT.*
- Maik. R5GTT.*
- Tjabel. R5GTT.*
- Jochem. R5GTT.*
- Rick. R5GTT.
- Tijn. Twingo.
- Dennis. Clio.