nou net geweest naar die garage wallstock,dit om die garage een second opiniun te laten doen,goed ik om 9:05 daaro,ff moeten wachten want waren al bezig met een andere auto,daarna de mijne op de brug,en daar begon het avontuur

,hele auto nagekeken en toen naar het afkeurpunt toe,die roestplek op die shassisbalk,twee keurmeester erna gekeken boeken erbij gehaald en komen ze tot de conclusie dat die eigenlijk niet afgekeurdt had mogen worden ,maar ze waren er nog niet zo zekers van dus ff bellen met de rdw,half uur verder percentage's gemeten en alles tja mag niet afgekeurdt worden ,dus auto wordt goedgekeurdt

,dus ik dacht he he thats it ,niet dus

,voeren alles in de computer en wat gebeurt er STOP EEN STEEKPROEF

,ik weer helemaal over de z..k aan het gaan ,is tie net goedgekeurdt heb je dit weer ,ikke weer wachten op die andere keuringsmeester ongerveer 20 min later kwam die eindelijk aanzetten,weer de gehele auto op zijn kop gezet,en er waren twee puntjes de achtergordel eentje ervan werkte niet hoe het behoorde klemde steeds , dus die eruit gesleuteld

,en de bestuurderstoel viel niet lekker in het slotje ,beetje smeermiddel erop en klaar was keesie

,en ik had een klein massa probleempje op het rechter achterlicht ook terplekke verholpen, en daarna ja ja GOEDGEKEURDT,YES YES,ze hebben me wel gezegt dat ik dus die balken moet laten nakijken want anders was het volgend jaar mischien niet meer zo ,maar voor nu gewoon gekeurdt met een steekproef erop
ik ben er om 09:05 naar binnen gegaan en kwam er pas om 11:50 uit pfffffff
ach ja het is nu goed zo ikke ben weer helemaal blij
heb die mensen daaro nog 5 euro gegeven voor de moeite
greetz marco