[GTT] blok verwijdering
-
- Contacteer:
Hoe kan ik het makelijkst het blok uit het frame takellen. Met een motor takel natuurlijk. Maar de vraag is met de bak er nog aan of niet?
Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
Gewoon hele motorblok er bovenlangs uithalen..

Toch beter met een handtakel, die is proportioneel en je voelt meer wat je doet.
En uiteraard gewoon met de bak er nog aan is het makkelijkst. Ik heb nu al 2 motoren uitgebouwd en 1 x in en komende vrijdag ga ik er weer 1 uithalen bij Rudo. (misschien maken we wel een verslagje?).
En wederom heb je hier uitgebreide documentatie van (op het forum en in de diverse boeken) en met gezond verstand kom je een heel end.
En uiteraard gewoon met de bak er nog aan is het makkelijkst. Ik heb nu al 2 motoren uitgebouwd en 1 x in en komende vrijdag ga ik er weer 1 uithalen bij Rudo. (misschien maken we wel een verslagje?).
En wederom heb je hier uitgebreide documentatie van (op het forum en in de diverse boeken) en met gezond verstand kom je een heel end.
Is helemaal geen slecht idee, kunnen anderen ook weer iets van opsteken??Steven(ventieldopje) schreef:Ik heb nu al 2 motoren uitgebouwd en 1 x in en komende vrijdag ga ik er weer 1 uithalen bij Rudo. (misschien maken we wel een verslagje?).

Doen we!
Heeft er iemand ene digitale videocam? Gaan we er een leuke how-to-video van maken.
'En dan halen we zo de aandrijfas eruit, is dat niet geweldig mike?'
Of als het fout gaat:
'kladeng..... f*ck... afijn zo moet het dus niet'

Heeft er iemand ene digitale videocam? Gaan we er een leuke how-to-video van maken.
'En dan halen we zo de aandrijfas eruit, is dat niet geweldig mike?'
Of als het fout gaat:
'kladeng..... f*ck... afijn zo moet het dus niet'

Van hoe laat tot hoe laat dachten jullie te klussen Ruud ?
-
- Über-Spammer
Rudo je bedoelt tot wanneer het bier op is :bier:
Nee want ik moet misschien nog werken: Chinees bezorgen op de brommer. En een van me collega's is een x hard op ze bek gegaan door heel stoer met drank op te gaan bezorgen.....
Dus dat doen we maar niet, ik iig niet
En Rudo of Martijn: Fluimenkoning? vertel
Dus dat doen we maar niet, ik iig niet

En Rudo of Martijn: Fluimenkoning? vertel

En een van me collega's is een x hard op ze bek gegaan door heel stoer met drank op te gaan bezorgen.....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (nie dat ie op z'n bek ging ma voor z'n styling)
ennu kennu jullie nie wat vrouwtjes op de achtergrond laten dansen als jullie die video opnemen? Kheb net snoop dog xxx rated clips gekeken OEF!
MA zo'n beschrijving zou inderdaad zeer nuttig en leerzaam zijn. All for say : Aye!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (nie dat ie op z'n bek ging ma voor z'n styling)
ennu kennu jullie nie wat vrouwtjes op de achtergrond laten dansen als jullie die video opnemen? Kheb net snoop dog xxx rated clips gekeken OEF!
MA zo'n beschrijving zou inderdaad zeer nuttig en leerzaam zijn. All for say : Aye!
-
- Über-Spammer
owke ed zo kan hij wel weer
hehehhee 

Heb je vrijdag vrij dan Ruud ? Ik kan zelf natuurlijk niet om 12:00 al van de partij zijn. Wellicht 's avonds, maar dat moet ik nog even afwachtten.
Ja,, het is waar ik ben koning Fluim.
Zoiets ontstaat gewoon opeens. Als je niet een echte prins van Oranje kan zijn dan maar iets waar je wel goed in bent. Zo eens in de zoveel maanden wissel ik van stopwoordje. Nu is dat fluim. De vorige wil je denk ik niet weten...... SLETJE
Ja,, het is waar ik ben koning Fluim.
Zoiets ontstaat gewoon opeens. Als je niet een echte prins van Oranje kan zijn dan maar iets waar je wel goed in bent. Zo eens in de zoveel maanden wissel ik van stopwoordje. Nu is dat fluim. De vorige wil je denk ik niet weten...... SLETJE