Me TOO !! Leuk hoor, ik heb die auto's voor die film hellaas nog niet gezien. Ik vond het commentaar van die man van Spijker een beetje vervelend eigenlijk, Beetje een Patser maarja die moeten er ook zijn Verder erg mooi altijd ! Topsport he (dat heb btw van die man van Spijker gejat )
Matthijs schreef:Me TOO !! Leuk hoor, ik heb die auto's voor die film hellaas nog niet gezien. Ik vond het commentaar van die man van Spijker een beetje vervelend eigenlijk, Beetje een Patser maarja die moeten er ook zijn Verder erg mooi altijd ! Topsport he (dat heb btw van die man van Spijker gejat )
Kijk hij moet natuurlijk wel wat reclame maken voor de sponsers.
Matthijs schreef:Me TOO !! Leuk hoor, ik heb die auto's voor die film hellaas nog niet gezien. Ik vond het commentaar van die man van Spijker een beetje vervelend eigenlijk, Beetje een Patser maarja die moeten er ook zijn Verder erg mooi altijd ! Topsport he (dat heb btw van die man van Spijker gejat )
Kijk hij moet natuurlijk wel wat reclame maken voor de sponsers.
Vond het eigenlijk wel interessant.
Ja opzich wel, hij had er allen steeds over dat hij jaren lang in die cup had gerden jaren lang in een Viper, dat ging zo maar door als je op een gegeven moment al die jaren bij elkaar optelde en die vergeleek met zijn leeftijd dan kwam ie bij z'n leeftijd zeker wel wat jaartjes te kort